Nou, Corina houdt het nog even spannend hè.... Maar kan me helemaal voorstellen dat het forum even niet in haar gedachten zit Na de bevalling van nummer 1 heb ik 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en eerlijk gezegd beviel het me prima om even géén social media en zo bij te hoeven houden, hihi Toen ik thuis was en ik dus een enorme hyper kreeg had ik zo 's nachts wat te doen als ik weer es niet kon slapen. Al hoop ik natuurlijk voor Corina van harte dat haar schildklier niet te erg gaat klieren door de enorme hormonenboost die we allemaal wel zullen hebben zo net na een bevalling.... Zelf vannacht geen oog dicht gedaan. Dacht dat het kwam omdat ik gewoon mijn draai niet kon vinden. Maar kom net tot de conclusie dat het paar billen wat continu tegen mijn ribben aandrukte ineens een stuk lager zitten.... Woensdag naar de gyn, dus dan weten we zeker of mijn voorgevoel dat madammeke vannacht is ingedaald ook idd klopt. Begint nu toch wel weer te kriebelen hoor... De spanning van wanneer zal ze nu komen. Alles thuis is klaar. Opgeruimd, schoongemaakt, zelfs het 'vluchtkoffertje' staat sinds maandag 'standby' Ik ga eens een lekker warme douche nemen nu zoonlief toch lekker op het KDV is....
Indalen zou heel goed kunnen met jouw termijn Pebbles. Heb je lekker gedoucht? Heerlijk is dat soms even he? Als je zelf vrij bent en je kind op het kdv! Meestal ga ik poetsen maar ik vergeet mezelf vaak in die uurtjes moet ik vaker aan denken
Nog niks van corina? En van die hyper.. Had ik nog niet eens over na gedacht joh.. Gets zo geen zin in..
Even een 'waarschuwing': Laat als je toch bloed moet laten prikken tijdens de zwangerschap alsjeblieft ook je TSI bepalen! Ik heb namelijk tijdens mijn zwangerschap aan mijn internist gevraagd of dat moest...hoefde niet, zei hij. In het verleden was het al twee keer bepaald en toen was het negatief. Ik ging er vanuit dat hij het wel zou weten, dus heb ik het zo gelaten. Maar daardoor moest er bij D. na haar geboorte drie keer bloed geprikt worden...heel sneu bij zo'n kleintje... Als je dat kunt voorkomen, zou ik dat dus zeker doen.
Je bedoelt de antistoffen? Daar is bij mij op geprikt, vorige zwangerschap ook. Wel slecht eigenlijk he? Dat de ene internist een compleet ander protocol hanteert dan de andere. Ik hoor het zo ontzettend vaak dat er verschillende plannen van aanpak gelden voor zwangeren met schildklierproblemen. Bedankt dat je het hier even post
Daar ben ik weer dames. Sinds woensdagmiddag geen internet thuis. Problemen met sim-kaart(internet op mini laptop) Hopenlijk dinsdag weer helemaal online Dus kan wat traag zijn met reageren. Zit nu in de bieb en allereerst heel benieuwd of er nieuws van je is Corina, maar ik begrijp nog geen bericht hier Hopenlijk is alles goed Corina!!! Houd het even kort. Niekekris: is bij bij mij op geprikt, al vrij op tijd, maar tnx dat je het toch even noemt
Ja precies. Onze dochters zijn inmiddels ook al weer echte peuters dus het zakt ook allemaal weg he, gaat zo snel allemaal, maar ohhhh kan ook niet wachten. Hoop dat ze een vroegertje is 38 wk ofzo
Je hebt groot gelijk pak je rustmomenten nu Alles ready steady dus. Ik ga vandaag mn vluchtkoffer klaar maken Ben enorm aan het nesteldrangen Maar heb ook echt nog een paar dingetjes te doen. Maareh spannend grote kans dat ze idd ingedaald is. De dame hier niet veel gedruk tegen ribben oeffff soms best last van! De vk zei hier dat bij een 2e de kleine zelfs nog kan en mag indalen tijdens de bevalling, wist ik niet!
Ik ben nu al aan het afbouwen (al dan minimaal) om niet in een hyper te schieten straks. Zit je idd niet op te wachten. straks waarschijnlijk een 0.25 microgram er af. Hoe is het verder met iedereen? Hier alles zn gangetje, geen nieuws Waarschijnlijk tot dinsdag pas weer!Hopenlijk goed nieuws van je CorinaGoed wknd allemaal!
dreamer wat een moeite doe jij om hier te checken!! lezen je dinsdag wel weer blij dat alles goed gaat met je!!
Dag dames! Ik ben gister om 7:34 bevallen van onze dochter Chalina, 51 cm en 4055 gram. Ze doet het goed op de bv en het is een natuurtalent. Het was een zeer pittige bevalling en uiteindelijk ben ik ook meegeholpen door middel van vaccuum. een foto van ons samen
wauw corina!! mooie foto wat een mooie meid en een prachtige naam!! gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!!
gefeliciteerd Corina!!! geweldige naam en supermooi meisje!! ben helemaal blij en opgelucht dat alles goed is!!