Tnx en jij ook Onze dochter is een stille zaterdag kind, het zou nog kunnen een paaskindmaar het is nog redelijk rustig in de buik
Fijne Pasen. Hier heeft de volle maan niets uitgehaald. Wel wat lichte voorweeën, maar nog steeds geen baby. Ik denk dat ons meisje haar verjaardag vandaag vergeten is Alhoewel....we hebben nog een paar uurtjes, hihi....
@Pebbles: Hoe gaat het daar? Misschien dat je stiekem al bent bevallen en/of wordt ingeleidSpannend!!!!!!Oh lees nu net ook nog redelijk rustig bij jou Zo is het, nog een aantal uren te gaan @Roosje: Welkom en Dana heeft al de goede websites gegeven Ik weet wel dat een Tsh tussen de 1 en 2 wordt gestreefd tijdens de zwangerschap!Ben je zwanger, dat je direct kan ophogen. Tenminste dat is mij gezegd direct verhogen met 0.25 microgram ivm met de baby die afhankelijk is van je schildklier de 1e 12 weken. Enneh, spui maar los als je nog vragen hebt of benieuwd bent naar bepaalde ervaringen. @Priscilla: keelontsteking ook nog!!Wat een pech! En hoe gaat het nu na je val? Hopenlijk zijn je waarden nog ok!Nou hoop dat je je gauw fit voelt en kan gaan genieten van je verlof. Neem maar lekker de rust!!! @Dana: blij te horen dat het best goed gaat. Magnesium, heb daar verder geen ervaringen mee maar ik begrijp dat je dit eerder hebt gehad? Is dat ook iets wat je kan testen? En anders maar even aan de bel bij de huisarts, klinkt niet zo fijn die verzuring! Hoe is je Hb?En verzuring vd spieren kan volgens mij ook weer met de schildklier te maken hebben? Nou ik heb warempel geslapen gisteravond van 22.00 tot 5.30Met maar een paar kleine onderbrekingen!!! en er na nog een keer een dik uur!!!1e keer sinds begin Zwangerschap, heerlijk wel zeg Vanaf de middag wel weer flink moe maar misschien ook wel de naweeën van gisteren. Verjaardagsfeestje van mn dochter alvast gevierd. Ze is woensdag echt jarig maar dan komen alleen de oma's, opa en oom.Nu weer op bed. De dame is nog steeds heel actief in de buik, het golft er over en verder alleen wat harde buiken! Fijn avondje!!!
Hey hey, Ja die val.. Pfff stom he.. Voet is dik en paars verder gaat t goed hoor.. Buikschildering laten maken! Was super gaaf!! dana succes dinsdag en donderdag! Rest.. Waar blijven de baby's? Word wel tijd dat er hier weer een baby geboren word!
Hoe is het hier dames, al baby's in de aantocht? Dreamer, helemaal niet aan gedacht, misschien is het mijn schildklier wel, ik moet dinsdag prikken dus dan wacht ik nog maar eerst even op die uitslag Fijn dat je een goede nacht hebt gemaakt zeg!! Die heb je binnen! Gefeliciteerd met je dochtertje alvast! Duimen voor een kleintje deze week. Priscilla, leuk zeg! Een buikschildering! Pebbles, jammer zeg! Hopelijk voor jou deze week inleiden!
Inleiden was niet meer nodig! Onze dochter is vanochtend om iets voor half 10 geboren. Het was een korte, maar heftige bevalling. Kom later wel uitgebreider verslag doen.
Wauw prachtig Priscilla!! Een mooie herinnering zo die foto's! Reageerde je baby ook op de schilderingen toen ze aan het schilderen waren?
haha jah maar hij reageerd sowieso wel flink op zn vader.. dus toen die bezig was en praatte ging mn buik alle kanten op <3
Hahaha, dat maakt het schilderen een stuk lastiger schattig he? Dat ze al zo reageren op wat "eigen" is, ik vind dat echt mooi.
Goed, best lange dagen zo op de bank maar veel anders kan ik niet dan krijg ik pijn, maar als ik goed zit met veel kussens is het te doen. Ik hou de moed erin, nog "maar" 7 weken ongeveer En jij? Nog ongeveer 5 weken zie ik, gaat ook hard zeg! Voor je het weet zitten we dit topic te spammen met baby-foto's!!
haha ja idd... oow en ruud moet over 2 weken nog even een weekend naar duitsland voor zn werk (6 uur rijden) hou mn hart vast aangezien iedereen zegt dat ik uk zo laag draag en hij al zo gezakt is :O
@Pebbles: Wauw gefeliciteerd!Een paaskindjewat fijn, toch niet inleiden! Ben heel benieuwd naar je verhaal en fotos!!! @Dana: Do uitslag hopenlijk je waarde ok! En dan maar even aan de vraag als het niet schildklier gerelateerd is! Wat pittig zeg dat je bijna alleen maar op de bank kan zitten/liggen, dan heb ik echt niets te klagen! Ik vind je een bikkel! @Priscilla: begrijpelijk dat je dat dan een beetje spannend vindt als hij een weekend weg is. Nou dan moet de uk zich ig nog 3 weekjes gedragen Mooi hoor de buikschildering!Wat mooi ook dat hij reageert op zn papa Ik begin een beeeetje ongeduldig te wordenMaar goed heb nog even de tijd! Ze is enorm actief vandaag!!! Dit voelt niet altijd even prettig aan. Nou we wachten maar af!Vannacht weer een mindere nacht maar die ene heb ik maar mooi wel te pakkenMorgen weer een dagje rust, dochterlief weer een dagje naar de oppas!Al zal ik nog even aan de traktatie maken gaan voor woensdag als ze naar de peuterspeel gaat Allemaal fijne paasdagen gehad?