Hoi meiden, Ik doe even een update over dreamerfly ze heeft momenteel geeen internet dus vandaar dit berichtje. Helaas na 4x strippen is de bevalling nog niet begonnen Als er vannacht niets gebeurd wordt ze morgen ingeleid.Zijn jullie even bij Groetjes snoopy
Dank je snoopy! Oew dus dan zou ze vandaag ingeleid worden.. Overmorgen dus wel een beeb!! Spannend! Even over hier.. Dana kun jij t in andere topic melden? Hebben sindz gister sleutel van t huisje mn pa is meteen in babykamer begonnen met verven! Druk druk druk dus ben r ff minder.. Vriendlief zit sinds vandaag in duitsland.. Gelukkig zondzag weer thuis!
Ja ik meld het voor je! Succes met klussen Vandaag veel pijn, dag duurt lang helaas, hopelijk morgen beter. Laat je hier af en toe weten hoe het met je is? Rustig aan
Hoi Dreamerly is bevallen van een gezonde dochter. 15.10 uur. Ze mochten vandaag al naar huis. Inleiden gaf effect dus
Pris, ah mooi zo, rustig aan en geniet straks van jullie nieuwe huisje! En hoe gaat t met jou dana, heb vluchtig bijgelezen blij dat het inleiden vroeg gebeurd en dat je niet langer dan onnodig met je klachten hoeft rond te zeulen! Hier is alles gewoon prima
Dreamer!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Gelukkig zijn jullie allebei goed door de bevalling gekomen! Fijn dat het goed met je gaat Corina Met mij gaat het wel, de ene dag beter dan de andere. Gister hele slechte dag, vandaag hopelijk iets beter! Zo zal ik het nog even moeten volhouden tot de bevalling, de klachten zijn na de bevalling meteen weg beloofde de gynaecoloog.
Gelukkig fijn om te horendat de gynaecoloog dat vermoed, het zelfde als mijn bloeddruk een rot zwangerschapskwaal! bah. Hoop dat je nog veel goede dagen hebt tot je bevalling aan toe. Heb trouwens foto's geupt van Chalina
Thnxx Corina Prachtige foto's zeg! Die met je vriend en Chalina is ook erg schattig!! En wat lacht ze al veel, supermeisje is het en jullie zien er gelukkig uit .
dreamer gefeliciteerd!!!! hier enorm druk met klussen naja ik hou toezicht ouders en schoonouders klussen.. heb zo'n last van hormonen.. komt denk ook omdat vriendlief in duitsland zit.. maar ik zit echt mezelf in de weg.. kan overal om janken en ben het zo zat!! geniet van de uk in mn buik maar maak me druk om alles.. alles raakt me veel meer.. en de harde ik die ik was geworden is weg en heeft plaats gemaakt voor een labiele versie van mezelf ofzo
Hoi meiden, Aangezien Dreamerfly nog steeds geen internet heeft vroeg ze of ik de naam hier wilde neerzetten. Haar dochtertje heet Lysanne Josephine! Alles gaat goed en zodra ze weer internet heeft zal ze hier weer iets komen posten
Bedankt Snoopy! Prachtige naam Dreamer!! Weer een overeenkomst, onze dochter heeft 2 namen en onze dochter die nog geboren wordt over een paar weken krijgt ook 2 namen . Haha, kan niet wachten op je verhaal meid! En een foto!!
wauw wat is t hier stil haha dana vriendlief is zondag thuis gekomen!! dreamer mooie naam!! corina ik ga z even spieken!! hier: jaaaaaaaaaaaa morgen gaan we waarschijnlijk over naar ons nieuwe huis!! onze ouders hebben zicht helemaal uit de naad gewerkt!! eergsiter en gister regelmatig harde buiken en dan met name gister.. maar niets wat heeft doorgezet..