Corina mooie nieuwe avatar! Spannend Priscilla, van je harde buiken en de verhuizing!! Niet tegelijk hoor!!
Sorry dames voor mijn afwezigheid!!! Dat stomme internet net juist in zon periode. Ik heb het geluk dat ik nu even verbinding kan makenen hopenlijk krijgen we vandaag ons nieuwe internet. We zijn bijna een week verder en het gaat heel goed met Lysanne. Nu wel last van krampjes maar de Borstvoeding gaat super en ze zit bijna weer op geboortegewicht(die was maar liefst 4010 gram en 57 cm!!!) Bevallingverhaal en foto's volgen. Ben er goed uitgekomen maar deel 2 bevalling vond ik wel heftig. Heb via wat belangrijke nieuwtjes gehoord. Dana wat fijn met 37/38 week inleiden. Houd je het nog vol? Priscilla spannend wanneer het kleintje zich gaat aan dienen. Meiden hoe gaat het met jullie kleintjes? Tot gauw weer!Suc6 met de laatste loodjes meiden!
Hey Dreamer, Fijn dat het goed gaat, ben heel benieuwd naar je verhaal. Hoe reageert je dochter op haar zusje? Op dit moment is het moeilijk vol te houden, de dagen zijn lang en de nachten ook, helaas.
@ pris, ah mooi dat jullie overgaan naar t nieuwe huis! En ja dan mag het knulletje komen! och die harde buiken die mis toch echt niet heee bah. Nog eventjes! @Dana, thnx dacht nu moet dochterlief er maar even op Sterkte en knuffel! @Dreamer, zo die heeft flinke lange stelten dan en ik vond Chalina al een flinkerd, ben zo benieuwd naar de foto van lysanne! Fijn dat de bv lukt, heerlijk gevoel. Met Chalina gaat het goed, ze begint te kraaien naar haar speeltjes echt een heerlijke meid. Met de bv gaat het super, heb ineens zoveel dat chalina soms al geen fles meer bij hoeft! Trots dat had ik namelijk ook nooit durven dromen, komt vast van alle regeldagen madam kwam om de 2 uur overdag zelfs nog met haar flesje(hongerlapje ) Met mama gaat het oké, heel druk gehad afgelopen weekend tot dinsdag, heb mijn paard van stal verhuisd dus hoop regelen en hoop doen. Nu even lekker rustig bijkomen van alles.
Heb ik nog niet eens een foto geplaatst van ons mooie meiske. Sinds kort nu goed werkende internet dus voor mij weer makkelijk om te komen posten! Gisteren de kraamweek afgesloten, wat een tranen die dagWe hebben zon superleuke kraamhulp gehad met heel veel goede adviezen!(ze woont hier in het dorp en deed de opstart toevallig van onze dochter ook.) Ik zit nu wel met een borstontsteking niet zo leuk als afsluiter. Sinds gistermiddag heb ik koorts en dat liep steeds meer op. Arts zou gisteravond langskomen maar uiteindelijk heeft hij voor een receptje antibioticum gezorgd en kon vriendlief gisteravond laat die ophalen. Kom zo met deel 2 even eten
Wat een prachtig meisje! Fijn is dat he zon goede kraamhulp, ik heb ook zeker weten fijne herinneringen eraan. Maar een borstontsteking? nog nooit van gehoord, wat is dat? klinkt in elk geval heel pijnlijk!
gefeliciteerd!!!! ik ben 2maanden achtergekomen dat mijn schildklier niet goed werkt.. heb begin deze maand na 5 mnd pas ongesteld geworden.... en hoe ik dit lees lucht t op.. ik ben dus niet de enige met dit probleem het geeft mij weer hoop bedankt dames!
Wat een prachtig meisje Dreamer!! Ik heb bij mijn oudste ook borstontsteking gehad en dat is erg pijnlijk inderdaad, het erge is dat kindjes het "eruit" moeten drinken, AUW, beterschap! Welkom verliefd87, er is zeker hoop!! Als je eenmaal goed bent ingesteld qua medicatie dan komt het helemaal goed!
Wat is/wordt het spannend dames jullie kleintjes die ook binnenkort gaan komen, Ben heel benieuwd!. Priscilla jij 38 wk nu en jij Dana 37 wk. Overweeg je nu eerder in te leiden dan 38 wk Dana? Pittig hoor dag en nacht met die pijn, dikke knuffel en sterkte, maximaal nog een week als ik het goed heb begrepen!Was het bij je 1e er na direct over de pijn? Priscilla jullie alles fijn op orde in huis zodat de kleine kan komen? Corina: Jaa dat is echt superfijnDe kraamweek is een intensieve en bijzondere week en als je dan zon fijne hulp hebt. We hebben echt veel aan haar adviezen gehad vooral mbt Lysanne haar slaap/drink-ritme. (die nu helaas nu wat overhoop ligt door de borstontsteking) Een goedmaker voor het feit dat ik in het ziekenhuis moest bevallen Hoe gaat het met jouw meiske?En met jou? Bij een borstontsteking krijg je rode vlekken, pijnlijke harde plekken/knobbels door "verstoppingen" in de klieren.Kan zelfs tot abcessen leiden als het vergevorderd is maar dat is wel het uiterste. Een borstontsteking is idd pijnlijk, al valt het bij mij nu mee. Bij de 1e ook gehad maar toen was het al veel verder, hoge koorts, veel kloven. Nu is het vooral met aanhappen pijnlijk, al is dat bij de niet ontstoken borst ook wel wat pijnlijk. Mn koorts is ig weer heel wat gezakt!De kuur lijkt dus aan te slaan. @Pebbles: hoe is het daar? Op aanrader van vk, maar was het zelf ook van plan, ga ik even mn bloed prikken donderdag a.s.Weten wat die klier doet. Mn stoelgang is nl enorm moeizaam(zo vervelend), vermoeidheid, al is dat geen goed indicatie zo met een borstontsteking en een week na de bevalling Oja mn bevallingsverhaal. Ga het nu proberen te typen. Mn meiske slaapt nog (afkloppen) maar wordt denk ik zo wel wakker. Nouja kijk wel hoe ver ik kom
Hey Dreamer, verstandig dat je weer even laat prikken. Beterschap met je ontsteking, gelukkig lijkt de kuur aan te slaan. Ja die pijn is nu echt niet meer te doen, ik slaap niet meer en weet niet meer hoe ik moet zitten/liggen of staan en daar wordt je heel onrustig van. Dinsdag hoor ik waarschijnlijk wanneer ik wordt ingeleid, liever eerder dan later wat mij betreft maar de gynaecoloog wacht uiteraard het liefst tot 38 wk, dat is inderdaad nog hooguit een week en langer ga ik ook echt niet redden. Geniet van je prachtige meisje Dreamer!
hey meiden pffff sorry ben zo druk en als ik thuis ben heb ik 9 van de 10 keer geen internet.. vanaf woensdag in ons nieuwe huis internet dus dan ben ik er hopelijk weer wat meer!! vandaag 38 weken en het rommelt af en toe lekker hoop dat het gauw doorzet!!
phoe dat klinkt super pijnlijk Dreamer gelukkig slaat je kuur aan en knap je op. Hier gaat alles goed, chalina groeit goed en met mij gaat het ook oke, lekker aan het ontzwangeren ook niet echt mijn ding haha. zit weer es in een achterbaan van hormonen. Volgende wk naar de internist ben benieuwd hoe het nu gaat. Dana, het klinkt ni fijn meis, bah sterkte en knuf Pris, hoop en duim voor je! hopen dat het rommelen doorzet! knuff en alvast suc6!
dank je corina!! hier: sinds half 8 een constant vervelend gevoel in mn rug word wel pijnlijker maar het is niet golvend.. ook wel harde buiken waarvan tot nu toe 1 pas pijnlijk.. hoop zo dat het doorzet!!
Spannend Priscilla!! Ik ga voor je duimen! Ik hoor dinsdag wanneer ik wordt ingeleid, ik laat het meteen weten als ik online ben daarna. Corina, ik ben ook benieuwd hoe het nu met je schildklier is! Ontzwangeren weet ik nog van 3 jaar geleden, ik heb nog nooit zoveel gezweet, elke nacht natte pyjama's enzo, haha!
hey meiden even een vraagje; als je pril zwanger bent en een trage schildklier + medicatie hebt, hoevaak moet je dan bloed prikken om te kijken of de waarde nog goed is? en moet de TSH rond de 1 hangen? en de FT4 hoognormaal?
Hey Daantje, Prikken in de zwangerschap gebeurt bij mij elke 5 a 6 weken. TSH inderdaad rond de 1. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je nu nog niet geprikt hebt is het wel verstandig dit meteen te doen, zeker in een prille zwangerschap!