Zwanger en schildklierpatiënt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dreamerfly, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Mooie ventje,prachtige foto. Hoop dat je ook zelf snel hersteld. Geniet lekker van je mannetje.

Mijn euthyrax is vorige week verhoogd van 0,75 naar 0,88. Ik heb sinds gister avond last van hartkloppingen. Nou heb ik dit wel vaker gehad, maar dit is erg lang geleden.
    Hebben jullie in het begin van de zwangerschap ook last gehad van hartkloppingen?
    Hier de foto van mijn test van vandaag:

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Wow!! Wat een mooi ventje zeg!! Heerlijk!!
    Leuke naam ook Milan!!

Gaaf om beide bevallingsverhalen te lezen...

@Is er al nieuws van Dana??Spannend!!

@ilja ik heb nog nooit hartkloppingen gehad...kan je niet verder helpen helaas...gewoon goed alles zelf in de gaten houden en dubbelop goed voor jezelf zorgen :D Wel een heerlijke knaller van een test meid!!

@morgen 1e echo en de zenuwen gieren door m'n lijf...iedere x ging het mis en dat nieuws kregen we steeds te horen bij een echo...hoop zo dat dit kleintje lekker blijft zitten :D
    Heb wel al 2 dagen steken in m'n liezen en een zwaar gevoel onderin m'n buik...pfffff lekker die onzekerheid hahahaha
    Nou meiden moet morgen pas aan het eind van middag dus dan kom ik me hier melden met hopelijk goed nieuws!!

Liefs

Ps zet em op Dana!!!

3. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    @ ilja, hartkloppingen wel gehad alleen toen was ik overgedoseerd is je bloed al gecontroleerd?

@ bob nee nog geen nieuws over dana spannenddddddddddd! Hoop zo voor haar dat ze aan het bevallen is.
    &- hoop zo dat je echo goed is morgen ik duim!

4. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Mijn hcg was 10 mei 130
    Mijn hcg was vanochtend 1407.
    Dit is wel een hele snelle stijging.
    Ze bellen zo nog even terug.
    Mijn man zei zijn het er geen 2.
    We zullen dit pas weten op de echo.
    Ik sta streng onder controle bij de internist.
    Moet over enkele weken weer prikken ben net verhoogd met euthyrax.
    Heb vaak last van hartkloppingen gehad alleen is het lang geleden.
    Dus het is wel even weer schrikken.

5. Dana

Dana Niet meer actief

Even snel berichtje, ik ben vannacht bevallen van onze dochter na een weeenstorm van 1 uur en 7 minuten persen was ze er. We zijn allebei gezond maar de kleine is misselijk van de snelle bevalling en vruchtwater en ik heb de hele dag al niks anders als bezoek gehad.

Kom snel terug als alles wat rustiger is. ;)

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Wauw, klinkt ook al zo heftig! Maar gefeliciteerd met de kleine meid, hoe heet ze??

7. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Gefeliciteerd met je dochterje. Ik hoop dat je snel hersteld van de bevalling. En natuurlijk lekker genieten van je kleine meid en de kraamtijd. Heel veel geluk gewenst.

8. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Had al zon voorgevoel;)Gefeliciteerd meid! En jeetje dat is nog eens een snelle bevalling te noemen:$. Heb wel vaker gehoord dat de kleine daar misselijk van kan worden, sneu zeg, hopenlijk hersteld ze zich snel! Hoe voel jij je? Ik hoop een heel stuk beter nu:). Geniet lekker van elkaar en ben heel benieuwd naar de naam en foto's van je meisje:)Kalm aan he!!! Desnoods wacht bezoek maar even;)

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Yes!! Weer een nieuw wereldburgertje erbij op deze wereld!! Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en nu heerlijk genieten van alles!!
    Hier zijn jullie wel van de vlotte bevallingen zeg :D
    Goed teken hihihi

@thanks meiden zal na de echo vanmiddag gelijk wat laten weten...ben pas half 4 aan de beurt...ben zo zenuwachtig dat ik nu ervan wakker lig...gelukkig is er dan zp waar ik me kan vermaken :D

@Ilja stijgt goed zeg!! En fijn dat je onder goede controle staat...hoop dat de hartkloppingen snel weg zijn, lijkt me niet fijn!! Heerlijk genieten nu va je zwangerschap :D

Liefs

10. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

2 jan 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Jippie! Gefeliciteerd Dana.

Mooi kereltje Priscilla.

Kom snel wel weer buurten. Nu eerst hier een hongerig meisje een flesje geven. Ze slaapt al 2 nachten door tot half 7 en doet het met 5 voedingen super goed. Zo trots op ons meiske :D (de trubbels met extreme krampjes lijken nu toch echt minder te worden)

11. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Even snel:

@Bob: suc6 meid en ik hoop dat je er ondanks de zenuwen toch van kan genieten. Ken het gevoel helaas. Duim voor je voor een mooie goede echo van jullie kleine wonder!:)

12. Dana

Dana Niet meer actief

Hey meiden, even kort berichtje, bedankt voor alle felicitaties :)
    Naam wil ik wel pb-en maar zet het liever niet online, zelfde voor foto's als je die wilt zien doe me ff pb en dan stuur ik foto en naam xxx

Meisje nog steeds erg misselijk maar doet het verder super, mijn nierstuwing is weg! jipppiiiieeeeeeeeeee!!

13. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    goed nieuws dat je nierstuwing weg is, en dat je meisje het super doet.
    Weet inmiddels de naam (fb) maar zou ook graag een fototje zien :D

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @even snel...echo was super beebje ligt precies op de lijn en had een goede hartactie...dus helemaal opgelucht :D
    Nu 1 juni intake en nogmaals echo...en mocht ik me zorgen maken dan plannen ze me tussendoor om even te gluren, dus dat is heel erg fijn!!

Ben dus super opgelucht!! Ga nu even koken en daarna lekker zitten op m'n gat want ben hartstikke moe :D

Thanks meiden!!

Liefs

15. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Gelukkig, super geniet er van! :D

16. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    @Bob: Wat fijn zeg goed nieuws!:) Begrijpelijk dat je moe bent, geef er maar lekker aan toe en na genieten!:)Fijn dat je zo tussendoor evt ook een echo kan krijgen!

@Dana: zielig dat ze zo misselijk is, hopenlijk gaat dat snel bij trekken. Hoe lang kan dat duren?Of is dat niet te zeggen? Super dat je stuwing weg is:)Dat zal vast een verademing zijn! En ik zie graag een foto ben superbenieuwd!:DMooie bijzondere naam;):) Genietze van je kraamweek! Ben je al thuis trouwens?

@Pebbles: wat fijn dat ze het zo goed doet:) Ook zon last van krampjes, zo zielig is dat he? Lysanne heeft ook erg last. Gaf jij haar er iets voor?

17. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Je test ziet er goed uit. gefeliciteerd he:)
    Ik heb hartkloppingen gehad bij overdosering maar ook tijdens de zwangerschap van mn 2e dochtertje. Bij deze zwangerschap had het verder niets te maken met mn waarden, want die waren goed, maar het kan er wel mee samenhangen natuurlijk. Straks even laten prikken en kijken hoe je waarden er voor staan!(wanneer is het voor het laatst geprikt?)

18. Dana

Dana Niet meer actief

Fotootjes kan ik alleen in een album doen hier, dus moeten we even vriendjes worden, dan zie je de naam en een foto :D

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ilja gefeliciteerd met je zwangerschap!!

bob hoe was de echo??

dana gefeliciteerd met jullie meid ik ga je zo even pb-en

hier: korte nachten door de krampjes van milan en zelf flinke buikpijn moet in de gaten houden of ik heen koorts krijg want het zit ook op de plek van mn blinde darm..

ook erg onwennig en onzeker met milan.. ook al roept de kraamhulp dat ik het super doe.. maar als hij die krampjes heeft en non stop huilt voel ik me zo machteloos en onzeker.. dat ik in tranen uitbarst.
    ook last van stuwing in mn borsten wat links al stukken beter gaat daar loopt de melk ook goed door.. rechts wel meer last.. vandaag milan rechts gevoed en hij bleef vragen.. dus nogmaals rechts gegeven.. nog bleef hij vragen ffies links gegeven en nu ligt ie te slapen..

oef.. zo makkelijk is het niet om moeder te zijn..

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    oow wauw dana!! zwijmel!! wat een mooi poppetje!!

Deel Deze Pagina