Het is trouwens ongelooflijk hoe snel je de pijn vergeten bent, ik zou nu al niet meer weten hoe nierstuwing voelt, herinner me alleen nog dat ik de wanhoop nabij was. Apart is dat he?
Ik ben trouwens over op fv, ik heb het goed overwogen samen met mijn man, het ging gewoon niet goed met me en deze beslissing lucht wel op. Ik werd echt niet gelukkig van de situatie, hoe egoistisch dat ook overkomt, het is beter zo..... We gaan nu comfort voeding geven ivm de reflux.
Hier loopt iemand zichzelf continu voorbij en is dus weinig online Volg jullie nog wel af en toe hoor. Ben zelf vorige week gaan prikken en morgen op controle bij de internist. Heel erg benieuwd. Vandaag weer dagje suikers prikken, maar tot nu toe zijn die waardes goed! Ben druk in de weer bij de fysio. Die zegt lachend dat ze mijn rem probeert te vinden. Vervelend hoor....ik wil zo graag, maar moet het dus rustig aan doen. Thuis loopt alles wel inmiddels. Vandaag lekker veel aandacht voor mijn meisje nu de oudste op het Kdv is. Van het weekend met name van mijn kleine mannetje genoten omdat papa er ook was. Herken het helemaal dat je soms ff niet weet hoe je de aandacht nu moet verdelen. Ik hou me maar voor dat het voor mij erger is dan voor de kids. @dana. Voel je niet schuldig joh! Een mama die het echt niet meer ziet zitten en daar heel verdrietig van wordt is geen leukere mama dan eentje die dan toch maar voor een flesje kiest om toch te kunnen genieten Ben zelf dit keer gelijk met flesvoeding gestart. Bij de oudste heb ik het maar 4 daagjes volgehouden om bv te geven. Toen de kinderarts zei 'dit kind krijgt nú een fles' was ik zo opgelucht. Uk bleek een 'hongerbaby' te zijn en dronk gewoon veel meer dan normaal. Ik zag het vervolgens niet zitten om te blijven kolven en het later weer met aanleggen te proberen. De hele dag draaide alleen maar om voeding en daar werd ik doodongelukkig van. Na 4 weken eindelijk juiste flesje gevonden en overgestapt op nutrilon forte en pas toen hadden Uk en ik het écht naar ons zin saampjes. Dus ik had me echt voorgenomen om dit keer vanaf dag 1 te gaan genieten. Toen dochterlief 2 weken was kregen we het advies om van hypoallergene voeding over te gaan naar omneo (krampjes) en na ongeveer 10 dagen merkte we al verschil. En nu....man...een meer tevreden kindje dan dit meisje zie je maar weinig. Als ze wakker is lacht ze bijna altijd. Komt er toch een krampje dan geven we haar cinababy en haar speen en valt ze zo in slaap. Dat gun ik jullie ook allemaal. Dus Dana, ik hoop dat de voeding snel zijn werk doet en jullie snel een heppie stelletje zijn!
Thnxx Pebbles je hebt helemaal gelijk! Ik herken wat je schrijft, ik was ook alleen maar bezig met voeden, mijn hele dag draaide daarom. Doe je wel rustig aan?
Zo tijdje al niet geweest. Even alles bijgelezen. Bob wauw je spettert helemaal van het beeldscherm af. Zhilla, Ah tof speciale momenten zijn dat, denk er soms nog es aan terug Dana, dat meen je niet, verborgen reflux? pfff hopen dat ze zich gauw beter voelt op de flesvoeding, respect hoor, altijd je moederinstinct volgen. Dreamer, Lastige start gehad met borstontstekingen maar hoe gaat het nu? hou je het nog vol? Pebbles, je klinkt ook onwijs druk vol met energie, maar idd ook even om jezelf denken. Gelukkig zijn je waarden tot nu toe goed. Pris Hoe gaat het met jou en met de krampjes van milan? Hier gaat het oke. Chalina is morgen alweer 11 week oud, en ze doet het zo goed. Groeit snel, alles gaat zoooooo enorm snel! Ze heeft gister voor het eerst sesamstraat gekeken en ze zat vol bewondering naar de televisie te kijken, en lachen wat ze deed. Mijn hormonen kunnen er niet tegen, wil haar elke dag, elk uur bij me houden, we slapen zelfs samen als ze haar 1e voeding heeft gehad om 6 uur. Ik heb natuurlijk mijn paard waar ik heen moet om te verzorgen maar zelfs dan is het moeilijk haar achter te laten. Zo vroeg mijn schoonmoeder wanneer ze een nachtje mocht blijven? Ja dat gaat niet want ik geef nog borstvoeding. Ja maar dan kolf je toch? Uuuhh nee??? Ja maar je wilde toch maar 3 maand bv geven, ja dat was ik wel van plan maar ook hierbij krijg ik een naar gevoel of ik haar dan ga verlaten. Weet niet eens hoe ik het moet uitleggen.... Hormonen
Corina, heeeeel herkenbaar!! En met 11 weken zou ik mijn dochtertje ook niet laten logeren, hebben wij pas gedaan toen onze dochter 1 was. Nu is ze 3 en vindt ze het geweldig maar een baby doen wij ook liever niet uit logeren. Niet doen ook hoor, als het niet goed voelt en als je niet wilt kolven en langer bv wilt geven, wie houdt je dan tegen? Lekker doen!! Geniet ervan!! Ze zijn 21 voor je het weet
Jaaa dat is echt magisch!!! Ik dacht toen, lacht ze nu echt, maar het is echt gericht!Met de oogjes er bij. Ook vandaag een paar mooie lachjes cadeau gekregen, zo mooi!
Zou dat zoiets zijn als de pijn bij de bevalling, dat je dat ook zo snel kwijt raakt, alhoewel helemaal vergeten doe je t nietWel dat je nog weet dat het vreselijk pijn deed maar het niet meer helemaal voor de geest kunnen halen.Jij blij dat je niet tot 41 wk door liep
Je hebt groot gelijk meid. Je bent nergens als je er zelf aan onder door gaat. En verborgen reflux vraagt ook om aangepaste voeding. Je dames hebben veel meer aan je als je zelf meer uitgerust bent en relaxed niet?Merk je nu al verschil? Ik heb ook gezegd, ik wil er niet aan onder door gaan en ik wil er voldoende voor de beide dames zijn en als dat niet het geval meer is dan stop ik er ook mee.Al zou ik dat gevoelsmatig wel lastig vinden, maar soms moet je gewoon verstandig zijn Lysanne heeft naast haar krampjes trouwens ook last van voeding die terug komt. Vaak accepteert ze het liggen pas als ze echt heel moe is en na veel lopen en omhoog houden en snachts gaat het wel ok. Ik heb haar bedje nu omhoog gezet. Vandaag heeft ze 1 x een slaap van 3 uur gemaakt. Voor de rest bijna niets. vanavond maar lekker op de buik genomen en in de draagzak. Dat ging wel heel goed.
Heerlijk is dat he als je samen thuis bent en even wat meer aandacht en tijd hebt! Ik had de oudste ook vandaag bij de oppas, ook wel fijn he even de volle aandacht voor de kleinste! Waar heb je last van mbt fysio? Suc6 morgen!
Wat mooi dat je zo dichtbij haar wil zijnFijn te horen dat het zo goed gaat!Je hebt groot gelijk nu ze nog zo klein is! Voor mij komt de uitdaging over 4 weken. Dan heb ik de bruiloft van mn vriendin. De beide dames blijven dan bij mn vriend. Nou is hij natuurlijk vertrouwd maar wordt vast even slikken ben van vroeg tot laat weg. Doen waar jij je goed bij voelt! En dan ga je toch gewoon nog even door met Bv als jij dat graag wilt? Ik houd het vol! Soms pittige momenten (Lysanne blijft erg onrustig) maar gelukkig ook veel hulp van mn vriend. Die hyper van mn schildklier maakt het er niet echt beter op qua vermoeidheid maar zal wel weer bijtrekken als de waarde goed is
corina zo herkenbaar dat gevoel van verlaten!! dreamer wat fijn dat ze het goed doet.. op de krampjes na.. dana, grappig dat je dat zo snel vergeet he.. hier is milan vandaag erg huilerig voelt zich neit fit en wil alleen maar in armen zijn en aan de borst.. lactatiedeskundige al gebeld of mn voeding nog wel goed zou zijn.. toen hoorde ze hem huilen en zei: meid met je voeding is niets mis dit is geen honger huiltje maar een huiltje dat ie zich neit lekker in zn vel voelt.. dus denk dat ie een na sleep heeft van de hitte afgelopen dagen.. ook wat spugen overdags en flinke spuitpoep luiers.. al 2 x boxkleed moeten wassen en verschillende rompertjes de was in.. en nu kom ik er net achter dat de geiser t niet meer doet ze komen gelukkig morgen tussen 9 en 11 kijken!
Mooi nieuws Hopenlijk trekt je schildklier nu ook gauw bij. Vanaf nu gaat de schildklier van je kleine baby ook functioneren
nog steeds last van hyper?? hier gelukkig geen klagen voel me verder goed.. alleen de normale vermoeidheid!
Daar ook al aan de spuitpoep, hier ook Denk je eerst van waar blijft de poep, zit er nu geen stop meer op Hoop dat hij zich snel weer lekker voelt! ai dat is niet fijn. Nou hopenlijk kunnen ze t snel fixen!
Ja al voel ik mij niet echt hyper maar wel die vervelende vermoeidheid. Van het weekend bevloog het mij soms en dan ga ik mij zo raar voelen. Dan moet ik plat. Nouja ik slik nu een aantal dagen nieuwe dosering dus zal het einde van deze week wel moeten gaan voelen denk ik.
haha jah najah tis mn eigen schuld.. zei zelf tegen ruud dat ik liever heb dat de poep over me heen loopt dan dat ie krampjes heeft maar er niets komt.. nou ik krijg waar ik om vroeg!! nu hopen dat ie morgen weer lekker de oude is.. khou geen tieten over zoveel als hij nu wil drinken!
Hoe is het nu met Milan Priscilla? Hoe was de nacht voor je? Dreamer, ons dametje doet het goed op fv, ze is minder onrustig en ik ben meer uitgerust. Vannacht maar 2 uur bezig geweest met haar, de rest kunnen slapen. Jij bent echt een superlieve mama volgens mij zoals je Lysanne bij je draagt met zoveel geduld. Vanmorgen kwam mijn oudste bij mijn bed staan, zegt ze "mama, ik heb de baby zacht gemaakt" dus ik vlieg uit bed om te kijken hoe het is, bedoelde ze dat ze heel zacht een kusje had gegeven .
Lieve meiden, Zit even in de meelees modus Ben even zenuwachtig voor vrijdagochtend voor de echo, slaap erg slecht doordat de datum steeds dichterbij komt...bah! Maar ja probeer het los te laten maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan... Dus vandaar even een bliksem bezoekje... Laat vrijdag weten hoe het was... Liefs