zwanger en seks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door conanlover, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook hoor... de eerste 12 weken weinig sex gehad! Daarna gewoon zoals normaal tot 3 dagen voor de bevalling. En soms verrichte ik handwerk als ik geen zin had! maar meestal kreeg ik daardoor juist wel weer zin. of als hij mijn buik insmeerde met olie kon ik daar spontaan van in de stemming komen. na de bevalling stopte het bloede met 14 dagen... wat was ik blij en mijn man ook hahaha... Ben nu ook wel even angstig eerst even zien dat alles okey is, dus doen we het gewoon rustig. wat ook fijn kan zijn!! het is wel belangrijk dat je zelf duidelijk aangeeft wat wel en wat je niet fijn vindt.

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk dat het voor iedereen heel verschillend is.

In het begin van de zwangerschap hadik last van bloedverlies en toen wilde ik het echt niet. Maar natwee weken was dat helemaal over en was ik wel zo reëel om te denken dat een hoogtepunt echt een gezond kindje niet schaadt, het is toch een natuurlijk iets...

Toen ik echt een buik begon te krijgen werd het weer wat minder, voelde me ook erg onseksy. Vriend zei wel steeds van niet, maar ik geloofde er niks van ;).

Vanaf ongeveer 25 weken is het echt weer wat meer, alleen het is niet altijd fijn voor mijnbuik. Denk nu dat we op 1 a 2 keer per week zitten en dat vind ik prima.

Ik kan me best voorstellen dat meiden geen zin willen maken omdat het van hun man moet. Maar ik kan me nog beter voorstellen dat een man zich nogal een zaaddonor voelt als hij klaar mag staan zodra de vruchtbare periode is aangebroken, en daarna 9 maanden "nee" te horen krijgt.....

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Nou, na weken misselijk en moe (en absoluut geen libido) hadden we afgelopen zaterdag op onze trouwdag toch wat te vieren! En ik was erg snel opgewonden en alles als vanouds, maar in mijn hoofd het voelde wel vreemd. Alsof ik me niet te mocht laten gaan omdat er een baby bij was??? Ik weet nu wel dat we de volgende maanden niet stil hoeven te liggen!

O ja, mijn man was helemaal blij met mijn "nieuwe" borsten!!!

4. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Bij ons is er sinds de bevruchting bijna niets meer gebeurd... Eerst omwille van constante bloedingen, sinds 12w op medisch advies.
    Ook een hoogtepunt hebben, mag ik niet, omdat mijn baarmoeder absoluut niet geprikkeld mag worden...

Dus de zin is er wel degelijk (nu al minder), maar helaas moeten we nóg enkele weken wachten... :(

En dan die dromen die je als zwangere hebt ;), we hebben wat in te halen als ons beebje er is... :D!

Vorige zwangerschap wél veel gevreeën, zelfs s avonds nog toen snachts de vliezen braken ;), helaas nadien wel libido -0°, door complicaties na bevalling, minipil en borstvoeding waarschijnlijk... :(

Deel Deze Pagina