hoi Ik was net naar de wc en zag in m’n inlegkruisje afscheiding. In die afscheiding zag ik een heel klein dun mini sliertje bloed zitten. In mijn zwarte onderbroek zou ik t waarschijnlijk niet eens gezien hebben. Met afvegen wel afscheiding geen bloed. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Maak mij meteen grote zorgen! (Ondanks dat ik dit bij m’n vorigie zwangerschap ook 3x had) Ik weet dat wachten t enige is wat ik kan doen, maar hoop toch op geruststelling van hier zodat de zorgen weer weg gaan!
Wat vervelend zeg. Tja, het kan.. ik heb het deze zwangerschap ook 3 keer gehad. Zeker de eerste keer stelde vrij weing voor. Je bent natuurlijk nog erg kort zwanger, dus ik heb geen idee.. een verloskundige kan nu ook nog niet echt iets doen. Rustig aan en hopelijk blijft het hierbij.
Ik had dat gisteren, en in de loop van de dag is toch mijn menstruatie gekomen. Ik had wel positief getest maar testjes liepen al af. Als jouw testjes gewoon goed blijven zou ik me niet teveel zorgen maken. Alles is daar nu wat gevoeliger, dus er kan al heel snel een adertjes spingen. Gefeliciteerd trouwens
Rond jou termijn heb ik ook bloedverlies gehad, wel fors meer. Gelukkig allemaal goed gekomen. Het kan alle kanten op, denk dat het niks zal zijn maar even in de gaten houden.