zwanger en sex

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jell, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jell

jell Lid

19 sep 2007
    13
    0
    0
    Franeker
    Kunje gewoon sex hebben als je zwanger bent en tot hoelang kunje sex hebben..(qua zwanger zijn).
    Beetje genant, maar kon het nergens anders vinden..

groetjes Jell

2. Boontje24

Boontje24 Lid

15 aug 2007
    56
    0
    0
    Hoi,

Ja hoor, je kun gewoon seks hebben als je zwanger bent. Je mag dit doen todat de vliezen gebroken zijn, daarna is er infectie gevaar en mag je het niet meer doen.

groetjes Boontje

3. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ja dat kan gewoon hoor (gelukkig). Als je buik wat groter wordt kunnen bepaalde standjes wat ongemakkelijk worden maar zolang het goed voelt voor jullie allebei kun je sex hebben tot het einde van de zwangerschap hoor ;)

4. jell

jell Lid

19 sep 2007
    13
    0
    0
    Franeker
    Oke, hier ben ik blij mee, mijn vriend was bang dat hij 6 maanden lang geen sex kon hebben..
    Thanx!
    :rolleyes:

5. Boontje24

Boontje24 Lid

15 aug 2007
    56
    0
    0
    whahah nee hoor, wees maar niet bang. Ik heb weken gehad dat ik mijn vriend wel kon opeten! :oops:

Nu moet ik eerlijk zeggen dat het wat minder word allemaal..
    maar ja dat betekend niet dat ik hem niet kan vermaken he :confused:

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Doordat je doorbloeding van je vagina groter is dan normaal, heb je kans dat de seks zelfs nog beter gaat dan normaal.
    Is dat geen opbeurend feit? 8)

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou meiden zou ook wel willen alleen de angst zit er hier goed in, heel in het begin geprobeerd en waarschijnlijk omdat je baarmoeder beter doorbloed is gaat het bij mij bloeden en dus durf ik het niet meer :(

Mensen hier ervaring mee gaat dat na een week of 12 over of blijft dat bloeden?

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    He, dat is nou sneu voor je, en ook voor je partner.
    Kan me voorstellen dat je er dan ook geen zin meer in hebt...
    Wie weet knapt het nog op, anders worden het inderdaad lange maanden! :(
    Hoewel: ook aan die maanden komt ooit weer een eind. En het resultaat is er natuurlijk ook naar: zo'n prachtige baby!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja vind het ook jammer, helaas maar idd plezier hebben we dan ook niet dus het zij zo :(

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey lafo,

Misschien raar antwoord hoor, maar misschien een standje dat ie minder diep gaat.. doen wij ook en dan doet het geen zeer en ik bloed nooit!

Maar.... het is nu wat minder allemaal, maar ik begreep dat je in de vierde maand je zin weer helemaaal terug krijgt ;) goed nieuws voor de mannen toch haahahah...

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.812
    113
    @lafo: ik had het ook en is helaas niet meer overgegaan tijdens de zwangerschap. Ik durfde dan ook geen sex meer te hebben, nadat ik voor de 3e keer begon te bloeden, vond het gewoon niet prettig. Tja, leuk is anders, vooral voor mijn mannetje, maar ja.

12. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

hey Lafo,

ik heb dat ook eens gehad in het begin. Direct erna had ik bloedverlies.
    de paniek was groot. Zie dat er daardoor nu iets verkeerds is?! Heb toen direct een afspraak gemaakt met mijn gyn en op de echo was alles goed. Naar het schijnt komt dit vaak voor in het begin en zo lang het bloedverlies niet blijft duren, is er meestal geen probleem.

Mijn vriend heeft nog een weekje of zo moeten wachten (was zo bang), maar nadien toch maar geprobeerd en toen geen verlies meer.

Ik hoop dat dit ook zo is voor jou en dat jullie gewoon nog gezellig kunnen genieten van elkaar tijdens de zwangerschap! Zo niet, denk dan aan dat wondertje dat er gaat komen over enkele maanden.

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meid zolang je het zelf "trekt" kun je het gewoon de hele zwangerschap blijven doen....wij hebben het zelfs de dag voordat mijn vliezen braken nog gedaan...zodra de vliezen gebroken zijn niet meer doen (maar ja dat is ook logisch ivm infectie en zal je ook wel geen trek meer hebben)

maar voor de rest gewoon "lekker" blijven doen wanneer je zin hebt..... :)

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Gina misschien ja maar de angst zit er goed in dus we zullen het wel zien anders is het gewoon jammer.

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb gewoon gesext tot een dag voor me bevaling en het ging ons goed af hoor. het is even puzzelen op het eind maar als jullie zin hebben hoef je het niet te laten hoor :)

16. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Had ik in het begin ook, ging vanzelf over (na 8e week).
    Dat is dus geen reden om geen seks meer te hebben. Ik vind er op het moment alleen niet meer zoveel aan... :( Mijn libido is ver te zoeken, die buik zit in de weg en ik word nogal afgeleid door dat geschop daarbinnen... :)

Deel Deze Pagina