Zwanger en sex

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwik, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Mijn vriend en ik vinden het een beetje eng om weer te vrijen nadat we hebben ontdekt dat ik zwanger ben.
    Ik weet dat het onzin is, maar we zijn bang dat dit niet goed voor het vruchtje is.

Gisteravond toch geprobeerd. Ik vond het niet echt prettig voelen (heb ook het idee dat mijn baarmoedermond heel laag zit), waardoor we halverwege zijn gestopt.

Halverwege de nacht kreeg ik pijn in mijn onderbuik. Echt zo'n menstruatiegevoel. Gelukkig bleef het hierbij, maar het geeft me toch geen plezierig idee. Voor mijn gevoel was het 't gevolg van onze vrijpartij.

Klinkt dit iemand bekend in de oren?

2. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Bij mn vriend ligt zn libido dudielijk lager telkens we net weten dat ik zwanger ben. Maar het kan echt geen kwaad. die baby zit zo verschrikkelijk goed beschermt!

En zo'n deukje bij de geboorte, daar groeit wel haar overheen :)

Gewoon doen, al moet het natuurlijk wel prettig blijven. Maar de eerste 2 weken dat ik wist zwanger te zijn 5-6 weken dus, had ik ook steds eht gevoel ongesteld te moeten worden. Misschien dat deze twee dingen gewoon per ongeluk samen kwamen.

Liefs
    kitty

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    gewoon doorgaan ;) het moet natuurlijk wel prettig voelen maar het kan wel gewoon :D

4. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Geen sex gehad toen ik zwanger was :D

Was alleen, dus tja...

Maar al was ik niet alleen geweest, volgens mij zou ik me echt bekeken voelen door de baby... ik moet er niet aan denken!

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @ ThunderAngel, als je alleen bent begrijp ik het wel maar kan me niet indenken dat je het 9 maanden! niet zou doen omdat je dan het "gevoel" hebt dat beebje meekijkt.... ik heb er gelukkig geen last van :D

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi ik had na het vrijen ook altijd een ongi gevoel maar na de 3e maand ging dit vanzelf weg! de dokter vertelde ons dat het kwam dat de baamoeder samentrok door het klaarkomen!

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb er ook geen last meer van me vriend vond het in het begin wel moeilijk en eng maar nu is alles goed

8. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Heb eigenlijk al een tijdje geen sex meer gehad tot vanochtend en ik vond het niet zo erg prettig. Ik voelde me baarmoeder echt omhoog drukken. En nu heb ik al heel de dag een beetje last van mijn buik. Niet dat ik bang ben dat er wat met de baby is, want ik weet dat die veilig zit. Maar ik denk dat me spieren het niet meer gewend zijn.. Dus dat wordt trainen....haha..

Groetjes Lotte

9. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Lijkt me altijd wel wat lastig als het al een tijdje geleden is. En tijdens de zwangerschap, zeker de eerste maanden ben ik gewoonlijk zo moe dat het er raar of zelden van komt. Maar met mijn bolle buik heb ik het nooit gelaten. Beter nog, mijn hormonen waren in topvorm! Tot overbelasting van vriendje lief ;)

Kitty

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wij hebben de eerste 3 maanden amper sex gehad daarna was het vertrouwen dat het wel goed ging en toen waren we los! :)

11. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Wat fijn om te merken dat ik hierin niet de enige ben.

Bedankt voor jullie antwoorden en het meedenken...

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mijn vriend en ik hebben ook gewoon sex.Ik was ook in het begin bang dat de baby daar iets van mee zou krijgen maar dat schijnt dus echt niet te gebeuren.
    Dus als het prettig voelt kun je het gewoon doen.

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Wij vrijen gewoon zoals voor heen, vaak :)
    Kan niet tegen me mannetje zeggen nee niet nu want ik ben zwanger omdat ik moe ben.
    En ik heb nergens last van als we vrijen en geniet er helemaal van :)

14. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Had in het begin ook een menstruatiegevoel een paar weken lang.
    Kwestie van een beetje rustiger aan doen en verder gewoon vertrouwen hebben: er kan niks gebeuren hoor.

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    in het begin van de zw. weinig sex gehad maar dat was door de misselijkheid en nou wel weer hoor.
    ben echt niet bang voor het kindje dus gewoon lekker sexen hoor!

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hihi ik ben zwanger omdat ik moe ben? Das wel een makkelijke manier om zwanger te worden... Had ons een heleboel ellende bespaart! :)

Deel Deze Pagina