Hey girls, Ik heb net telefoon gehad, de proefdruk van onze geboortekaartjes is af Iemand zin om onze tekst nog eens te checken? We hebben hem al 323434344 x gelezen en vinden geen fout maar.. je weet nooit Voorkant: Lauren dd.mm.2013 Binnen (links): Wil je graag in het ziekenhuis (AZ Sint Elisabeth, Herentals) of thuis (xxxx) mijn teentjes komen tellen? Gelieve dan eerst naar mijn papa te bellen: xxxx Cadeautip: (foto envelopje) Binnen (rechts): Papas droom komt uit, mamas wens is vervuld. Die lege plek, heb ik gevuld. ! Lauren Verboven Mijn naam is nog gekozen door het felste sterretje aan de hemel: mijn lieve oma Peppie. x,xxx kg xx cm Trotse mama & papa: Leentje Reynders & Kenneth Verboven Broertje-Woef: Grimm Boeboesie (foto hondenpootje) Knuffel peter & meter: Bart Engelen & Rina Dupont
Mijn naam is nog gekozen door het felste sterretje aan de hemel: mijn lieve oma Peppie. ik zou zelf het woordje "nog" weglaten en "felste" vervangen voor het "meest felle" maar dat is omdat ik het net even wat mooier vind staan, niet omdat het fout is want dat is het namelijk niet.
Ik zou woordje nog laten staan want ( zo lees ik het tenminste) heeft oma de zwangerschap nog meegemaakt.
Wat Ikkie124 zegt, zo lees ik het ook en dat vind ik juist mooi.. Overigens krijg ik een beetje stress nu, want mijn geboortekaartje is nog verre van af..
Mooie tekst! Wellicht een klein puntje, een spatiefout: het is knuffelpeter i.p.v. knuffel peter. Maar om daar over te vallen moet je wel een aardige spatie-nazi zijn, maar mocht je die in je omgeving hebben...
Lijkt mij prima, geen fouten. Tussen plek en gevuld zou ik geen komma zetten, maar het is denk ik ook niet echt fout. Houd er rekening mee dat die kleintjes niet meer gemeten worden in het ziekenhuis (i.v.m. heupjes mag het uitstrekken nog niet). Heel mooi dat jij als mama als eerste staat, jij hebt haar tenslotte gedragen en gebaard. Wij doen het ook zo.
Mooie naam :d misschien word ze ook nog wel op dezelfde dag als mijn lauren geboren. Ik was 31 juli uitgerekend en uiteindelijk 9 augustus bevallen. Zou wel grappig zijn.
Ben ik de enige die het raar vind dat er een cadeautip op staat? Dat heb ik echt nog nooit gezien namelijk. Zou er ook niet aan denken om dat erop te zetten.
goh hier wordt da dus erop gezet.. ofwel waar de geboortelijst ligt of een envelopke of rekeningnummer... & girls alle tips zijn te laat! de tekst is al afgetekend