zwanger en slecht slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamabri, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    Magnesium tabletten tegen kuitkramp werken kei goed!! dus die zou ik zeker gaan aanschaffen meid, ik slik ze al een hele tijd en toen ze op waren had ik 3 dagen ff niks geslikt en jahooor meteen snachts weer kuitkramp!! ben de volgende dag meteen naar de drogist gegaan en nu ik ze weer slik geen kramp!

maar ik slaap ook zeeeeeeer slecht,vannacht tot 2uur geslapen toen werd ik wakker van de herrie buiten,wind,regen,hagelstenen e.d slaap nu extreem lichtjes dus hoor alles helaas. kan ook geen goede lighouding vinden,de baby is mega druk pfff zit er nu al doorheen en moet nog 10 weken...

2. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    maagzuur heb ik tot nu toe alleen sochtends en heel soms savond,ik neem dan rennie, dat helpt tot nu toe wel..

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hier ook maagzuur en kramp snachts.. en veeeeeel plassen..
    Maarja dat hoort er allemaal een beetje bij op het einde.. dus ga ook niet (behalve voor de maagzuur) naar oplossingen zoeken..

MAar voor jou is dat nog wel ff de moeite waard.. ze zeggen ook dat magnesium erg goed is voor kramp.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

goedemorgen meiden. Hoe hebben jullie geslapen? Hier heeeel goed geslapen, eindelijk weer eens heerlijk. geen kramp, geen maagzuur, ben zelfs niet wezen plassen haha. Ik had nog een half uur voor ik ging slapen extra melk gedronken en een beschuit en ondanks dat er gezegd werd dat gaviscon in ligstand niet werkt gaviscon ingenomen. Ik dacht dan zit ik nog even dan gaat het beter. Ben wel met hoofdpijn opgestaan, maar dat komt denk ik doordat ik diep geslapen heb, gaat ook wel weer over.

Deel Deze Pagina