Even een vraagje, ik ben zowat mrt mn slippers getrouwd alleen nu zeu mn moeder dat ik op een gegeven moment moet stoppen met slippers dragen... Tot hoeveel weken zwangerschap droeg jij slippers? En tot hoelang mag het dan ?
Gewoon tot het einde...... Dat hakken niet zo goed zijn weet ik wel, maar ik heb echt nog nooit gehoord dat je geen slippers zou mogen dragen Waarom kan dat dan niet volgens je moeder?
Huh? Waarom zou je geen slippers mogen dragen dan? Ik heb mijn hele zwangerschap slippers gedragen. Kan mij ook voorstellen dat je met dit weer niet veel keus hebt. Tenzij je last hebt van BI bijv. Dan zijn misschien een stel stevige schoenen beter.
Hahha wat ben ik blij met jullie reacties. Dat wordt dus lekker nog even me slippers dragen en inderdaad veel vocht in mn voeten dus ben er ook wek blij mee met slippers. Me moeder gaf aan echt als stevigheid dat het slecht is en ik ook met bekkeninstabiliteit zit en dat dat dan verergerd... Ik twijfel of dat echt zo zijn.. Maar vandaag dus zeker met dit weer nog lekker mn slippers aan
Wat betreft stevigheid en BI heeft je moeder een punt. Ik heb chronische bekkenpijn en mijn pijn is wel verergerd door de slippers. Als ik bv ga wandelen op mn stevige schoenen, voel ik de pijn al meer wegtrekken. Maar met die hitte snap jk je. Wat ik doe: binnenshuis op blote voeten, buitenshuis de slippers aan.
Ik loop ook alleen maar op slippers (wel stevige slippers van hush puppie, soort Birkenstocks). En thuis idd vooral op blote voeten.
Thanks ga ik dat gewoon doen. Ik heb inderdaad ook gewoon soort birkenstocks dus wel stevige slippers
Bij bekkeninstabiliteit snap ik dit nog, maar verder.......? Hier was het de dag voor de bevalling nog 25 graden en heb gewoon op teenslippers gelopen.
Dit, maar dan met slippers. Ik heb ook bekkenpijn, maar hou zoveel vocht vast dat mijn schoenen niet eens meer passen..
Ik krijg niks anders aan nu . M'n leidinggevende is niet zo'n fan maar goed, zo lang ik geen afspraken heb, moet het maar even zo op het laatst .
Ik woon ook op slippers. Heb een beetje bi maar dat is door de rust van verlof best wel weggetrokken. Heb van die goeiekope van dn primark Maar daar kan ik dus niet mee auto rijden. Sandalen heb ik ook nog maar ziet eruit als een rollade bij m'n voeten. Maar het ergste is dat ik precies daar 2 grote muggenbulten heb. Dus voor in de auto prop ik mezelf in dichte schoenen....
Autorijden doe ik nu op mijn crocs. Dat zijn mijn huissloffen. Die passen ook nog. En als ik uitstap gauw slippers aan
Oke oke dankje dat worden bij mij dan ook gewoon slippers tot bepaalde hoogte qua bekkeninstabiliteit