Zwanger en slippers dragen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mvrtjex93, 30 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het ligt er wel aan welke slippers. Die euro dingen, ja daar kun je last van krijgen omdat ze geen stevigheid bieden. Maar zoals ik heb speciaal met mn zoon zn zwangerschap birkenstocks gekocht (op advies van de fysio en als schoenen adidas superstar) en dat loopt perfect stevig.

Ik heb standaard al BI. En met een zwangerschap malen erger. Nu weer en nu zelfs ischias erbij. Maar zo word het echt niet erger.

Dus op een paar goede slippers, kan het allemaal.

2. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik heb ook BI, al is dat nu even op een aardig stabiel punt. Maar met dit weer krijg ik mijn voeten ook nergens anders in dan in mijn simpele slippertjes.

Ik wil nog wel even rondkijken naar iets steviger exemplaren (ook omdat de zool nogal vlot slijt van deze euro-slippers).
    Of misschien ballerina's of soortgelijke instappers. Dingen met gespjes of veters begin ik al niet meer aan.

3. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Tot het einde. Maar ik begreep van de bekken fysio dat het voor vrouwen met bekken of rug klachten ivm stevigheid wel afgeraden wordt.

4. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Tot het einde. Maar ik begreep van de bekken fysio dat het voor vrouwen met bekken of rug klachten ivm stevigheid wel afgeraden wordt.

5. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Volgens mij kan je altijd beter op blote voeten lopen dan op schoenen, omdat je dan de juiste spieren blijft gebruiken, dus ik snap niet waarom slippers niet kunnen...
    Tenzij je zulke dikke voeten krijgt dat je bandjes je tenen afknellen ;) Heb ik bij de eerste gehad, toen deed ik smorgens hoge gympen strak aan mn weer slanke voeten om ze pas savonds weer uit te doen!

6. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik lekker de hele tijd op slippers met diy weer en thuis op blote voeten. Maar heb geen bi.

7. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Bedankt voor al jullie reacties.

Deel Deze Pagina