Zwanger en solliciteren

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Wenniepenny, 22 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    wat rot voor je!!! dat zijn geen leuke dingen om mee te maken. Maar van die baan. ja ik vind het moeilijk hoor om te kiezen. Je heb nu toch je vaste lasten enzo. Maargoed ik heb nog niets gehoord. en wat je zegt voorlopig is het nog niet zover denk ik ... maar zeker weten doe je het toch niet. Dat is met alles in het leven.

    Jij in iedere geval succes en sterkte ... liefs,

    natas
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    nou, ik moet zeggen dat ik mij prima vermaak thuis... dit had ik echt niet verwacht... er is genoeg te doen... babykamer, we zijn met de verbouwing bezig....dus ik verveel me niet... is misschien maar goed ook, want anders werd ik gek.....
     
  3. jetaime

    jetaime Actief lid

    24 okt 2005
    368
    0
    16
    Ik ben nog niet zwanger, maar we hebben wel die wens. Ook ik heb nu een bepaalde tijd contract tot 1 januari 2006. Daarna krijg ik nog eens een jaar bepaalde tijd, dus voorlopig nog geen vast contract. Bij mij op het werk zijn ze ook tevreden en weet ik zeker dat ik een vast contract kan krijgen over een jaar. Toch ben ik ook wel een beetje bang dat dit misschien verandert als ik zwanger ben.

    Ik heb al wel de ervaring dat je moet kiezen voor datgene waar je je helemaal goed bij voelt. Dus ik kies ook zeker voor een kindje. Ga er niet mee wachten tot ik eindelijk een vast contract heb. Heb ook wel het idee dat het wel goed komt als ik deze baan verlies. Kan ik me eerst lekker bezig houden met m'n kindje en daarna weer op zoek naar een baan. Is niet altijd makkelijk om er één te vinden, dat weet ik.

    Voor ons is het in ieder geval nog niet zo ver, maar heb er al wel over nagedacht.

    Liefs Steffie
     
  4. SanneMart

    SanneMart Fanatiek lid

    26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Mijn leidinggevende heefft tegen mijn collega (ze is nu 29 jaar) een keer gezegd dat als ze zwanger zou worden ze beter kan uit kijken naar een andere baan. Ze was heel erg geschrokken hiervan en zegt nu dat wanneer ze zwanger is ze ook ontslag wilt nemen omdat ze anders dan toch wordt weggepest en tegengewerkt. Dit moet toch niet kunnen!
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Na echt belachelijk zeg! ik zou gaan uitzoeken hoe je dat kan aanpakken.....

    Ik ben niet aangenomen bij 2 kinderdag verblijven, toen ze in de gaten kregen dat ik zwanger was, was het meteen van; oh dat word wel heel ingewikkeld :( Nou ja ik heb a.s. maandag nog een solicitatie bij een kinderdag verblijf wie weet word dat wat ;)
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland

Deel Deze Pagina