Hallo, Wanneer zijn jullie begonnen met het kopen van positiekleding? De keuze van wat ik aan kan wordt steeds beperkter, een heel aantal broeken en rokken zitten me nu al te strak, terwijl ik lees dat het juist bij een 1e langer kan duren voor je een dikke buik krijgt. Ik kan toch moeilijk nu al in positiekleding gaan lopen voordat ik het op mijn werk vertelt heb etc.! Groetjes, Sijke
Met 8weken had ik al een positiebroek aan omdat de rest niet meer lekker(te strak) zat. Is ook onze eerste en het ook nog niet op het werk verteld toen. Maar ze zien het niet hoor, zelfs als ik af en toe een buikband onder mijn shirts (werden te kort) aan had niet. Ze dachten dat dat een langer shirt was onder de andere
hoi, ik zat al een paar weken te klooien met elastiekjes om broekknopen, rokjes die niet meer pasten enzovoort toen ik 2 weken geleden met mam ben wezen shoppen. nu dus alleen nog maar positie, de rest gaat niet meer. vanaf week 11 dus
Ik heb na 6 weken al een positiebroek gekocht, maar als je nu naar mijn buik kijkt nu je haast niet zien dat ik zwanger ben. Het heeft niets te maken met het echt dikker worden, maar je moet gewoon broeken kopen die comfortabel zitten.
Ik heb ook al een paar weken last van strakke broeken, ik pas nog maar 1 rok Ik heb dus vorige week positiekleding gekocht, die broeken zie je sowieso niet, en shirtjes en blousjes heb ik iets wijder genomen, nog niet echt positie
ik ben eerst afgevallen, dus kon denk ik mede daardoor mijn eigen kleding heel lang aan. pas sinds week 23-24 ofzo pas echt een beetje aan de positiebroeken. truien en tshirts enzo passen nu nog steeds prima. gebruik ook nog maar 2 zwangerschapsslips, meeste strings passen ook perfect, al draag ik ze wel wat lager.
Ik had ook al vrij vroeg positiekleding hoor, mn gewone kleding ging te strak zitten en om nou voor een korte periode grotere kleding te gaan kopen zag ik niet zitten, vandaar dus al snel een positiebroek, en dat zat heerlijk Gewoon doen dus waar jij je prettig bij voelt
Bedankt voor jullie reacties! In kilo's ben ik trouwens nog niet veel aangekomen, maar toch veranderd mijn figuur best wel. Ik heb gisteren ook een positiebroek gekocht, die zit inderdaad stukken beter dan mijn gewone kleding! Fijn om te horen dat er dus meer mensen zijn die al zo vroeg beginnen met uitdijen. Ik voelde me wel een beetje lopen in die winkels! Tussen alle echt dikke buiken. En maar speuren of er toevallig geen bekenden liepen die me daar konden spotten! Ik ben al betrapt in de bieb met een stapel zwangerschapsboeken toen ik nog niet eens zwanger was en door een vriend toen ik bij Ikea bij de babyspullen aan het neuzen was, dus leek het me niet vreemd als ik nu weer bekenden tegen zou komen. Een aantal familieleden en vrienden weten het nu al wel, maar echt tegen iedereen vertellen vind ik nu nog net te vroeg. Groetjes, Sijke
Ik heb in het begin een paar broeken 1 a 2 maten groter gekocht. Zaten ook prima. Heb ik voor na de bevalling ook meteen gewone broeken die ik weer aan kan. Leek mij wel zo handig.
ik had met 8 weken ook al positiebroeken aan, omdat me eigen spijkerbroeken voor geen meter meer zaten, de knoop ging helemaal in me buik zitten als ik me bukte, en dat was erg pijnlijk patricia
Ik heb met tien weken een posi broek gekocht. Niet dat ik dikker was, maar mijn broeken zat en niet fijn net onder mijn navel.. Het drukte gewoon net teveel. Ik vind het heerlijk en voel me veel beter zo...
tot zeker 23 weken paste ik mijn eigen broeken nog. Daarna een gewone heup broek maatje groter. Ideaal heupbroeken buik zit er boven
bij mijn dochter pastte ik met 6 wkn nix meer. en dit keer nu al niet ik heb normaal helemaal geen buik zo plat als een dubbeltje (ben 53 kilo) en mijn boobs zijn nu ook al gegroeid terwijl dat bij mijn dochter pas met 10 wkn was. ik heb nog zat poss. kleding maar vind raar om nu al te dragen thuis loop ik lekker in een trainingsbroek, me spijkerbroeken zitten echt niet meer lekker
Ik ben nu 7 weken zwanger van de derde en al mijn broeken knellen. Als ik rechtop sta krijg ik ze net nog dicht maar als ik ga zitten knelt het verschrikkelijk.Om nu al zwangerschapsbroeken aan te doen voelt wel wat gek omdat ik nog maar zo kort zwanger ben maar ik ben bang dat ik volgende week toch echt naar de winkel moet.Ik heb het bijna nog niemand verteld en als je een zwangerschapsbroek aandoet valt het wat meer op denk ik.Thuis loop in in mijn joggingbroek.Ik vind het stiekem wel leuk hoor dat ik al een buikje krijg..het wordt wel steeds echter nu.
Ik ben nu ruim 15 weken, en heb nog steeds geen zwangerschapskleding nodig maar..... merk nu wel dat het wat strakker gaat zitten allemaal. Maar ik hoef nog neits te kopen.
Ben nu zeven weken en kan voor het moment nog al mijn kledij aan, al zet ik wel soms het knoopje van mijn spijkerbroek open omdat het makkelijker zit zo. Bij mijn vorige zwangerschap was ik niks aangekomen voor mijn 20 weken maar moest ik toch al positiekledij aan vanaf m'n 10 weken, gewoon omdat dat makkelijker zat... Liefs Kirby
Ik woog voor mijn zwangerschap 53 kg bij 1m72. Ik ben de afgelopen maanden zo'n 7 kg aangekomen en op zo'n klein maatje merk je dat goed. En omdat mijn boobs zijn gegroeid(van een kleine C naar D!) passen mijn truitjes etc niet meer. Dus lekker bij de hennes allemaal shirts en truien gehaald, waaraan je niet echt ziet dat het positiekleding is, maar stiekum toch wel. Kan ik lekker in groeien. En mijn heupspijkerbroeken kan ik gewoon lekker aan!