Ik moet het even kwijt! Ik ben zoooo verliefd op ons ukkie! Sinds eergister voel ik de baby echt duidelijk. Lichte plopjes en gewriemel rechts waar het hoofdje ligt, en harde schopjes onder mijn navel, waar de benen liggen. Ik voel hem/haar best vaak. Legde gisteren mijn hand er eens op en ik voelde de schopjes tegen mijn hand. Mijn man heeft het ook eindelijk gevoeld en had zijn warme hand rechts op mijn buik gelegd. Ik voelde een hoop gewoel van de baby en had zo'n vermoeden dat de baby onder de warme hand was gaan liggen. En ja hoor. Na een poosje haalde hij zijn hand weg en ja hoor, mijn buik stond scheef hihi. Had rechts een hele bobbel en links was ingezakt. Vanmorgen en nu was ie ook weer druk. Ik maak mijn buik bloot en zie gewoon mijn buik bobbelen, bubbelen en golven. Zo gaaf!!!! Ben echt helemaal verliefd!!! Ben net 18 weken en dacht dat het nog wel even zou duren voor de plopjes overgingen in dit! Super blij!!!! Nog meer rond deze periode dat het echt zo duidelijk was? Mijn bm ligt wel dichter aan de oppervlakte dus misschien daardoor? In ieder geval echt helemaal super! Voel me ook meteen ECHT met zijn tweetjes!
Ik zou zeggen geniet er lekker van hihi! Bij mij duurde het idd wel een paar weken voor het duidelijker werd. maar bij mij lag de placenta voor.
Heerlijk hè! Lekker van genieten! Van buiten voelde en zag ik het later, maar bij mij ligt de placenta aan de voorkant.
Kun je trouwens aan de hand van druk of rustige baby merken wat het geslacht is? Of maakt dat niks uit?
Nee hoor, maakt niets uit! Alhoewel ik wel eens gehoord heb dat meiden drukker zijn... Mijn kereltje is redelijk rustig en beweegt met korte periodes flink, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal En ik moet nog even
Heerlijk!!! Dat gevoel mis ik soms wel . Lekker van genieten, aan het einde kan het zelfs pijn gaan doen omdat er dan een paar ribben of een blaas in de weg zitten . Ik voelde me ook echt pas zwanger en idd met z'n tweeën toen ik haar begon te voelen. Qua bewegelijkheid, mijn meisje was erg rustig, met drukke momenten (placenta aan de voorkant) in mijn buik. Eenmaal uit m'n buik is het een lekker druk en bewegelijk meisje. Heb geen vergelijkingsmateriaal qua drukte en geslacht want dit is mijn eerste kindje. Geniet van dit zo mooie en bijzondere gevoel!
Heerlijk hè! Voor mij zijn dat echt geniet - momentjes. Ik ga er dan ook heel bewust mee om. Ook op het werk, als ik haar voel, leg ik toch even mijn hand op mijn buik. Het is maar een aantal weken in je leven dat je dat mag meemaken, dus neem het er van zo vaak je kunt! Ik heb de placenta aan de voorzijde, beetje aan de zijkant, maar ik voelde haar ook al met 18 weken, man een week of 3 later aan de buitenkant. Iedere keer als ik haar voel en man is in de buurt, dan trek ik hem snel mijn kant op. Het is zo geweldig om te delen!
Heerlijk! Die van mij laat sinds een paar dagen ook scheetjes in mijn buik. Tenminste...zo leg ik het uit aan mijn vriend...alsof je scheetjes laat in bad, maar dan in mijn buik hahaha.
Leuk!!! Wij kunnen het ook al heel lichtjes voelen als ik savonds rustig in bed ga liggen. Blijkbaar ligt onze druktemaker dicht tegen het oppervlak!
MI als jij nou eens voor een mooie potty shot zorgt met de 20 weken echo geniet van dat bubbling gevoel HEERLIJK he???
Prachtige omschrijving! om te gieren!!! Ik legde het uit met alsof ik popcorn aan het bakken ben in mijn buik maar dit is ook een goeie.
Wishful, ben je er nou alweer met je potty shot!!!??? Whahahaha Pssst ik heb 19 maart een 20 weken echo in het radboud...psst pst pst, als jij nu eens achter een kast gaat staan??? Dan kun je het me naderhand vertellen. Kan ik tegenover mijn man heel netjes doen en niet kijken tijdens DE piemel/pruimpje beelden. Want WE (mijn man) willen het niet weten...