Géén kwaaltjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiittleOne, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Hee zwangere meiden,
    ben nu vijf weken zwanger en in het begin had ik ontzettend veel last van zwangerschapskwaaltjes.
    mijn borsten voelde ontzettend gespannen dat het een soort van 'trok' mijn baarmoeder voelde ik echt een soort van groeien, het trok ook heel erg.
    was ontzettend duizelig.

nu zijn alleen mijn borsten gespannen maar het doet geen pijn ofzo.
    ik voel mijn baarmoeder ook niet meer trekken.
    ik had de eerste 3 weekjes last van die menstruatiekrampjes, maar ook dat niet meer.

nouja wil alleen even een bevestiging van jullie geloof ik,over dat ik mij geen zorgen hoef te maken.

heb over 7 daagjes eerste echo, vind het heel spannend en heb er ontzettend veel zin in!
    heb er zo ook wel een goed gevoel over eerlijk gezegd.
    maar zou echt kappot gaan als ons kleintje in mijn buik niet overleeft, na 2 jaar proberen eindelijk zwanger te raken is dat toch wel een soort van angst..

verder heb ik geen extreme buikpijn gehad, geen bloedverlies..

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Sommige vrouwen hebben nu eenmaal het geluk dat ze nergens last van hebben, jij bent er hoogstwaarschijnlijk 1 van, wees blij ;)
    Zoals ik me al weken voel, zo wil je je niet voelen, trust me..

3. mom78

mom78 Lid

13 dec 2008
    98
    0
    0
    Brabant
    Kan me wel voorstellen als je nergens last hebt, dat je je dan wel onzeker kunt voelen.
    Maar echt, zou er bijna alles voor over hebben om me niet zo moe te voelen en vooral die misselijkheid kan ik missen als kiespijn. Ik zit te wachten tot de 12 a 13 weken dan is het bij mij meestal over.
    Dus je boft maar, echt waar!!

4. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ik ben voor de tweede keer zwanger en zowel bij de eerste als nu bij de tweede heb ik helemaal nergens last van (gehad).

Lekker van genieten!

5. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    @ jullie die er wel last van hebben,
    Oneerlijk verdeeld dan eigenlijk, dat de een er wel last van heeft, de ander niet.
    Hoop dat jullie toch nog ervan kunnen genieten want ik zelf vind dat de tijd (nu al) voorbij vliegt.
    Hoop dat jullie na 12 weken minder last hebben!

@ Meisjesmama -
    Gelukkig dat je er ook geen 'last' van hebt.
    af en toe voel ik wel dat er onder in mijn buik iets 'gebeurt' , soort van borrelend gevoel.
    ik zal denk ik pas echt kunnen genieten wanneer we het hartje gehoort hebben! maar dankjewel!!

6. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Heb helemaal nergens last van... Borsten normaal, niet misselijk enzo. Soms een beetje trekkend gevoel in mijn buik, maar that's it... Opzich fijn om geen kwalen te hebben lijkt me ;)

Ik heb pas 13 december de eerste echo... Pffff... Nog zo lang wachten...

7. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    hoe lang ben je zwanger dan?

8. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hier ook weinig klachten mn borsten zijn vooral snachts met op mn zij draaien gevoelig dan word ik er wakker van. verder heb ik mega veel afscheiding maar dat schijnt er ook bij te horen? aan de ene kant wel blij dat ik niet misselijk ben of nog niet ben maar maakt me wel onzeker. morgen hebben we een echo omdat die van de vk pas met 10 weken is en ik niet langer wil wachten om een hartje te zien! en ben zoo zenuwachtig!

9. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    inderdaad spannend!
    wel heel leuk!
    wat voor een gevoel heb je erbij?

10. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    heb eigenlijk geen gevoel erbij haha klinkt stom ik hoop natuurlijk dat alles goed is maar ik geloof het pas als ik het gezien heb! kan me zo moeilijk voorstellen dat er iets in mij zit waar het hartje va klopt. ben ook echt zenuwachtig!!maar dat zal ook normaal zijn?

Deel Deze Pagina