belangrijk..!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lili20, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden...

ik ben nu 5 weken zwanger. heb gioster een echo gehad daar konden ze niks op zien. dus moest toen bloed prikken. mijn hcg hormoon is 2oo dus ben zwanger..! moet over 2 weken terug komen voor weer een echo..kunnen ze dsan wel wat zien?

ik heb wel nog steeds een paar bruine druppletjuhs niet veel echt 2 druppels. is dit nog goed?

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Bij 7 of 8 weken had ik een echo, en daar was een kindje te zien!

Groetjes

3. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    ik ben dan ook 7 weken. maar omdat ze nu ook niks zagen.ik moet wel zeggen dat ik een gekantelde baarmoeder heb en dan kunne ze het heel moelijk zien zegt hij

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    klopt, met een gekantelde baarmoeder was het bij mij ook later te zien.
    Heel veel succes en sterkte gewenst met het wachten, wat een onzekerheid he?
    Hopelijk een heel mooie echo over twee weekjes.

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb gisteren een ego gehad, 5wkn 2dgn.
    Bij mij was er wel wat te zien maar het was nog aan de kleine kan..........ook dit zegd nog helemaal niks!

Ik zou proberen je niet al te veel zorgen te maken, dat is niet goed voor jou en niet goed voor je vruchtje.

Mij hebben ze geadvieseerd om het rustig aan te doen, veel drinken en rust nemen. Dit stimuleerd de groei :)

Ik begrijp echt dat je geschrokken ben, dat ben ik ook, maar het zegd echt helemaal niks!

Veel sterkte de komende dagen!

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb bij 7 weken ook een echo gehad en je ziet dan wel wat hoor! Zeker die ene witte pixel die als een wilde tekeer gaat ;)
    Veel plezier bij je echo! Alles wordt dan "echt" vond ik :D

7. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Dames et hangt ook af vanhet soort echo.
    Bij een inwendige echo kunnen ze eerder wat zien in een vroeg stadium dan een uitwendige..

8. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Dat is ook zo. Ik had een uitwendige echo.

Groetjes

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bij 5 weken is het sowieso heel klein en als je een gekantelde baarmoeder hebt kun je het moeilijker zien. Ga er maar vanuit dat het met 7 weken wel te zien is.

10. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    owkeej bendaknt allemaal

11. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik had mijn eerste echo met 5 weken 3 dagen en de foto staat in mijn album. De echo was trouwens uitwendig ;)

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik had mijn eerste echo met 7/8 weken, daar was ons kleintje goed op te zien! Ook het kloppend hartje trouwens! Moet er wel bij zeggen dat het een inwendige echo was. Ook mijn echo met 10 weken was inwendig.

Gr Lisszy

13. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    ik heb al verschillende echo's gehad
    - 6wk en 2dg echo-> niets te zien
    - 8wk en 2dg echo-> Iig gezien het vruchtzakje met vruchtje maar verder kon men het niet goed in beeld krijgen.

Mijn baarmoeder zit te ver naar achteren. Mijn VK zei dat met 8wk en 2 dagen meestal wel al redelijk zichbaar is maar door dit mankement,( als ik het zo maar ff mag noemen) dus niet.

Nu heb ik morgen met 10wk en 2dg weer een echo, daarbij de hoop gevestigt dat de baarmoeder nu wat meer naar voren en iets wat omhoog is gekomen.

Inwendig zou het trouwens wel zichtbaar zijn hoor, maar dat wilde ik niet :D Maak niet uit jou verhaal op of je extern of interne echo heb gehad.

14. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Hmm dan heb ik wel geluk gehad dat ik met 5 weken 3 dagen een uitwendige posi echo heb gehad.

15. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi m eiden

heb eho gehad gister..

en ik kon wat zien!
    en het hartje klopte zelfs...!

16. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Gefeliciteerd!

Groetjes

17. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Bij mij konden ze met 5 weken bij de huisarts (welke de echo heeft gedaan) wel een vruchtje zien (hij wel, ik zag er totaal niets in) maar verder ook nog helemaal niets.

Met 7 weken nogmaals een echo gehad en daarop konden ze al wel een mooi vruchtje met een klein kloppend stipje laten zien.

De eerste keer natuurlijk rot geschrokken maar blijkt dat dit nergens voor nodig is, met 5 weken kunnen ze vaak helemaal nog niets zien, tenminste zeker niet als de echo abdominaal (via de buik) wordt gedaan.

Deel Deze Pagina