hoi meiden... ik ben nu 5 weken zwanger. heb gioster een echo gehad daar konden ze niks op zien. dus moest toen bloed prikken. mijn hcg hormoon is 2oo dus ben zwanger..! moet over 2 weken terug komen voor weer een echo..kunnen ze dsan wel wat zien? ik heb wel nog steeds een paar bruine druppletjuhs niet veel echt 2 druppels. is dit nog goed?
ik ben dan ook 7 weken. maar omdat ze nu ook niks zagen.ik moet wel zeggen dat ik een gekantelde baarmoeder heb en dan kunne ze het heel moelijk zien zegt hij
klopt, met een gekantelde baarmoeder was het bij mij ook later te zien. Heel veel succes en sterkte gewenst met het wachten, wat een onzekerheid he? Hopelijk een heel mooie echo over twee weekjes.
Ik heb gisteren een ego gehad, 5wkn 2dgn. Bij mij was er wel wat te zien maar het was nog aan de kleine kan..........ook dit zegd nog helemaal niks! Ik zou proberen je niet al te veel zorgen te maken, dat is niet goed voor jou en niet goed voor je vruchtje. Mij hebben ze geadvieseerd om het rustig aan te doen, veel drinken en rust nemen. Dit stimuleerd de groei Ik begrijp echt dat je geschrokken ben, dat ben ik ook, maar het zegd echt helemaal niks! Veel sterkte de komende dagen!
Ik heb bij 7 weken ook een echo gehad en je ziet dan wel wat hoor! Zeker die ene witte pixel die als een wilde tekeer gaat Veel plezier bij je echo! Alles wordt dan "echt" vond ik
Dames et hangt ook af vanhet soort echo. Bij een inwendige echo kunnen ze eerder wat zien in een vroeg stadium dan een uitwendige..
Bij 5 weken is het sowieso heel klein en als je een gekantelde baarmoeder hebt kun je het moeilijker zien. Ga er maar vanuit dat het met 7 weken wel te zien is.
Ik had mijn eerste echo met 5 weken 3 dagen en de foto staat in mijn album. De echo was trouwens uitwendig
Ik had mijn eerste echo met 7/8 weken, daar was ons kleintje goed op te zien! Ook het kloppend hartje trouwens! Moet er wel bij zeggen dat het een inwendige echo was. Ook mijn echo met 10 weken was inwendig. Gr Lisszy
ik heb al verschillende echo's gehad - 6wk en 2dg echo-> niets te zien - 8wk en 2dg echo-> Iig gezien het vruchtzakje met vruchtje maar verder kon men het niet goed in beeld krijgen. Mijn baarmoeder zit te ver naar achteren. Mijn VK zei dat met 8wk en 2 dagen meestal wel al redelijk zichbaar is maar door dit mankement,( als ik het zo maar ff mag noemen) dus niet. Nu heb ik morgen met 10wk en 2dg weer een echo, daarbij de hoop gevestigt dat de baarmoeder nu wat meer naar voren en iets wat omhoog is gekomen. Inwendig zou het trouwens wel zichtbaar zijn hoor, maar dat wilde ik niet Maak niet uit jou verhaal op of je extern of interne echo heb gehad.
Bij mij konden ze met 5 weken bij de huisarts (welke de echo heeft gedaan) wel een vruchtje zien (hij wel, ik zag er totaal niets in) maar verder ook nog helemaal niets. Met 7 weken nogmaals een echo gehad en daarop konden ze al wel een mooi vruchtje met een klein kloppend stipje laten zien. De eerste keer natuurlijk rot geschrokken maar blijkt dat dit nergens voor nodig is, met 5 weken kunnen ze vaak helemaal nog niets zien, tenminste zeker niet als de echo abdominaal (via de buik) wordt gedaan.