lag zaterdagavond lekker ff in bad , blaadje aan het lezen.. en ineens voelde ik 2/3 duidelijke schopjes ! heb al gerommel en steekjes gevoeld maar duidelijke schopjes nog niet.. nu dat je het duidelijk hebt gevoeld,concentreer je er steeds meer op of je het nog vaker voelt.. en dat heb ik! weet niet of het daar aan ligt want de kleine ligt helemaal onderin de baarmoeder tegen de venusheuvel aan.. als ik lees bij andere voelen ze het al bij 15 week ... en ben al ruim 19 week..
Ik voelde met 15 weken gekriebel... en met 17+3 duidelijke schopjes 4 keer achter elkaar. .. Wat een zalig gevoel he
Jaaaahahahaha, leuk is dat he. Vanaf nu kun je ook echt contact maken met de kleine door telkens je hand op dezelfde plek op je buik te leggen. Als het goed is zal je beebje je hand gaan herkennen en er naar toe zwemmen. Probeer maar eens. Groetjes van Kiki
Hey Super joh! Wat een fijn gevoel is dat hè? Ik voel de kleine nu kleine week, vooral als ik lekker rustig zit...met de dag ga ik de kleine vaker voelen. Ik had overigens verwacht dat ik de kleine pas veel later zou voelen omdat mijn placenta tegen de voorwand aan zit...maar ben super blij dat het wachten voorbij is Geniet er lekker van
zkers als je rustig ligt of zit kun je het met de dag duidelijker voelen.. en het wordt wel zwaarder , niet kwa klachten van misselijkheid enzo maar dat je toch wel last krijgt van je rug, de buik wordt steeds dikker.. maar gelukkig nog geen last van 'olifantenvoeten.. maar we verschillen ook niet veel, 1 dag !