Hoi Allemaal... Ik ben 9 weken en 3 dagen zwanger van ons tweede kindje en ook nu vind ik het weer een spannende periode,zeker de tijd naar de 12weken toe. Ik heb al 1 echo gehad,met 8 weken en toen zagen we het hartje van de baby ook al kloppen.10 juni hebben we de volgende echo,maar het wachten duurt zo lang, herkennen jullie dit ook? Wat me ook wel onzeker maakt is dat ik 2 weken lang echt flink misselijk wasen nu een paar dagen niet, ik ben dan bang dat het niet goed zit ofzo,want bijmijn eerste zwangerschap had ik zelfs tot 14weken last van die misselijkheid. Herkent iemand zich hier ook in? Of zijn er meer meiden die ineens van de misselijkheid af waren maar alles gewoon goed was? Hoop van jullie te horen!Groetjes trotse mama
Zoals iedereen altijd zegt...iedere zwangerschap loopt weer anders. Wat je bij je eerste zwangerschap hebt meegemaakt hoeft geen garantie te zijn voor een volgende zwangerschap. J e weet dus nooit of je meer kwaaltjes of juist minder zal hebben dan tijdens de eerste. Dus ik zou me niet al te gauw ongerust maken, lijkt me niet nodig. Ik ben het met je eens dat de weken wel maanden lijken te duren. Iedere keer denk ik...was het maar zo ver. En daar had ik in het begin van mijn zwangerschap al last van, maar nu nog steeds hoor. Ik hoop nog steeds dat de tijd toch weer eens wat sneller gaat, want ik kan gewoon niet wachten.