Hai Ik heb vandaag getest en JEEE zwanger de test van clearbleu en de kruidvat waren allebij positief. Ben zo blij! Wie van jullie krijgt ook de tweede rond januari 2012 en kletst mee?
Hoi hoi! Gezellig!! Ik zie nu pas dat je deze op 11 mei al geopend hebt, dus weet niet of je ondertussen al ergens anders aan het kletsen bent. Ook ik ben uitgerekend in Januari 2012 en het word ons 2e kindje. Ik heb nu een dochtertje van 2,5 jaar. Ben 25 en woon in Enschede! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! heb je veel last van kwaaltjes?? Ik nog niet bepaald :S Onzekere tijd weer altijd zo'n begin van een zwangerschap. Groetjes Marleen
Hoi, Ik ben ook voor de 2e keer zwanger en uitgerekend in januari 2012. Ben nu 6 weken zwanger en heb tot nu toe ook nog geen kwaaltjes.. maar die eerste 3 maanden ben ik ook wel een beetje onzeker. Weten jullie al wanneer jullie je eerste echo krijgen? Die van mij staat gepland op 17 juni.. dan ben ik ruim 8 weken Groetjes
Hoi Germar, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je ook reageerd. Wat fijn dat je met 8 weken al je eerste echo krijgt! Is daar een reden voor? Ik heb nog geen idee wanneer ik de eerste echo krijg. Waarschijnlijk gewoon met 12 weken. Heb de verloskundige zelfs nog niet eens gebeld. Denk dat ik dat doe als ik 6 weken ben. Dan heb ik rond de 8 weken een intake gesprek...
Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd Daar is geen speciale reden voor.. ik zou de echo eigenlijk krijgen als ik 9 weken ben, maar die week ben ik met vakantie. Heb gevraagd of t voor de vakantie mocht en dat was geen probleem. Zie dat jij uit Enschede komt.. ik kom uit Oldenzaal Dichtbij dus.
Dat is mooi optijd dan! Wat fijn! En wat toevallig dat je uit Oldenzaal komt! Dat is zeker dichtbij. Hier gaat het waarschijnlijk niet de goeie kant op...vanmorgen ineens helder rood bloedverlies en nog steeds komt er elke keer een heeel klein beetje. Heb voor mijn dochtertje ook een miskraam gehad en weet hoe het toen begon, dus het zal nu ook wel mis zijn! Het meest baal ik gewoon dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent als je wat bloedverlies hebt....Het is 50/50 en gewoon afwachten maar weer! Het vreemde vind ik dat ik geen buikkrampen heb dus daar zit ik eigenlijk op te wachten. bah bah bah !!
Wat een vreselijke domper dat je ineens helder bloedverlies hebt.. en dan moet je ook nog afwachten wat er gaan gebeuren. Hopelijk mag t toch nog goed komen en blijft t hierbij.
Hallo meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!! Ik zou ook graag mee willen kletsen, ik ben 20 januari 2012 uitgerekend van ons tweede kindje. Ik krijg volgende week een echo (dus bij 8 weken) dat is gewoon standaard bij onze verloskundigepraktijk. Ik krijg er dan ook nog een bij 12 weken en natuurlijk bij 20 weken. Dat was bij mijn eerste zwangerschap ook zo. @ Marleen1986: hoe gaat het met jou?? Ik duim voor je dat het nog goed komt maar het is wel heel spannend zeg! Sterkte in ieder geval!!
hai allemaal, Iedereen van harte gefeliciteerd. Marleen1986 ik zal voor je duimen dat het kindje blijft zitten en groeien. Ik had dit topich gekopent maar er reageerde eerst niemand dus lees en schrijf ik mee met de groep http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/274043-uitgerekend-januari-2012-a-new-post.html misschien gezellig als jullie daar ook mee kletsen. Wij hebben a.s. vrijdag de eerste echo bij de gynacoloog vind het best spannend. Is bij julllie je buik ook al aan het groeien?? Bij de eerste zag je heel lang niks en nu lijkt het voor iemand die het niet weet dat ik een enorme vetrol heb Haha. Grappig dat onze eerste bij iedereen een dochter is! fijne avond gr.
Hoi Allemaal, Hier heeft het bloeden flink aangehouden van het weekend en ben ook veel stolsels verloren (sorry voor de details) Weet gewoon dat het wel echt een miskraam is. Morgen bel ik de verloskundige en vraag ik om een echo of alles schoon is. Zo hoop je over een paar weken een goeie echo te krijgen en nu vraag je ineens een echo aan om te kijken of alles goed weg is! Klopt gewoon niet, bah! Ik wens jullie allemaal een superfijne en gezonde zwangerschap toe! En geniet ervan!! Liefs Marleen
Hoi allemaal! Mag ik er ook nog bij? Ik weet al een paar weken dat ik terug zwanger ben (heb een dochtertje van vorig jaar februari), en toen ik dit onderwerpje zag, dacht ik, ik ga ook meeschrijven! Spijtig genoeg loopt het hier niet zo heel goed... Marleen, wat vreselijk om te lezen! Ook omdat het al je tweede miskraam is... Ik heb het ook meegemaakt voor mijn dochtertje. Wij gingen met acht weken vol spanning naar de gyn, denkend dat we ons kindje voor de eerste keer gingen zien, bleek dat het hartje niet klopte. Dan verdwijnt de grond echt onder je voeten. Je blijft het meedragen, en onbezorgd zwanger zijn zit er niet meer in. Meis, houd je ons op de hoogte? @misslizzy: bij mij is het ook al een mooie vetrol aan het worden hoor . Daarom ben ik toch al maar begonnen het aan een aantal mensen te vertellen, hoewel ik het eigenlijk nog wat voor onszelf wilde houden. Ik ben zelf redelijk mager en met dit T-shirt weer valt het echt wel op! Trouwens, ik ben uitgerekend voor 15 januari ongeveer, maar woensdag zullen we het zeker weten, want dan gaan we naar de gyn! Heel spannend alweer! Zo, gaan we er tegenaan met dit clubje? Hopelijk komen er nog een paar mensen bij! Groetjes, Isamama
Hier nog een mama die voor de tweede keer zwanger wordt in januari. Heb al een zoontje van 21 maanden. Vorige week hebben wij de eerste echo gehad en daar was al echt een mini mensje met armpjes en beentje op te zien, zo mooi! Volgende week mag ik weer, ben reuze benieuwd! @ Marleen1986 Wat enorm rot! Veel sterkte!
@Makamba: krijg je volgende week weer een echo? Is dat standaard bij jullie? Ik ben jaloers wij krijgen volgende week onze eerste echo en dan pas weer bij 12 weken.
Heb jij dus de echo ook met 8 weken gehad? Ik krijg hem met 8 weken en 2 dagen.. Kon je t hartje ook al horen kloppen? Wat mooi dat je volgende week weer een echo krijgt..
@roosje01 Dit komt omdat ik onder medisch toezicht sta bij de gynaecoloog. Bij mijn vorige zw al vanaf week 5 wekelijks een echo gehad. Wat spannend dat je volgende week de echo krijgt! Hopelijk maakt ukkie2 het goed. @Germar volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu 9wk6dgn zijn en had de echo volgens dit scheme dan ook op 9wkn precies. De echo gaf aan 8wkn4dgn. Volgende week willen ze pas definitief de uitgerekende datum bepalen. Je zag al echt een mini mensje met handje, knietjes, billetjes, voetje en een hard knipperend hartje. Als het lukt upload ik de echo zo dadelijk. Wanneer heb jij je echo? Kan nergens vinden hoe ver je nu bent.. Ja heel leuk volgende week weer een echo! Vaak is er al zo'n enorm verschil te zien. Heb ook zo vaak een echo omdat ik een cyste ter grootte van de baarmoeder in mijn eileider heb zitten. Als deze niet slinkt, maar juist groeit moet deze via een kijkoperatie of een soort van keizersnee verwijderd worden rond de 20 weken. Wie van jullie laat de nekplooimeting doen? Beseffen jullie ukkies al dat er een tweede op komst is? Hoe voelen jullie je verder? @marleen1986 Hoe gaat het nu met je?
View attachment 157173 Boven het hoofdje met onder de kin een vuistje. (links) Dan buikje en daaronder het kontje met opgetrokken beentjes. Zie je het knietje en het voetje ook.
Marleen. Meis wat een ellende en wat enorm verdrietig. Sterkte en hopelijk komt er straks een keer een kleintje dat blijft plakken. Lekker genieten van je mooie grote meid..en sterkte
@Makamba Leuk dat je de echo even laat zien. Wij gaan vrijdag naar de Gyn. spannend. Hier laten wij geen onderzoeken doen. Alleen de echo's jullie dan? @isamama GO GO vetrol groei groei hahaha