Ik zit nu in het 3e jaar van mijn HBO opleiding en ben nu bezig met de afronding van mijn 10 maanden stage. Ik merk nu dat het me lichamelijk wel zwaar begint te vallen, 32 uur stage lopen, 1 dag in de week naar school, na school nog een huishouden, verslagen en nog ergens een sociaal leven.. Nog even 2 weken bikkelen en dan lekker verlof! Onze kleine is trouwens een "ongelukje" maar wel ontzettend gewenst! En ook nog goed "geplant" ook nog want ik beval eind Juli dus mooi in de zomervakantie en waarschijnlijk loop ik hierdoor geen vertraging op en ga ik in September mijn minor volgen en daarna een half jaar afstuderen. Tenminste dat is de planning haha!
Same here! Heb mijn laatste (praktijk)examen gedaan met 31 weken zwangerschap en mijn diplomering is 9 juni. 10 juni ben ik 37 weken in verwachting haha.
Okay bedankt meiden voor jullie antwoord. Ik wil jullie iig heel veel succes wensen met het moederschap en met het afronden van jullie studie. Maar denk dat jullie dat wel gaat lukken als ik dat zo lees.
HOi Ik reageerde al eerde in dit topic. Zou het eigenlijk wel fijn vinden om te blijven kletsen met andere studerende mama's in spé. Nog iemand die deze mening deelt?
Hoi! Druk met de studie he Ik verwacht rond eind augustus, uiterlijk eind september klaar te zijn met mijn scriptie, en dan krijg ik gelijk mijn diploma. En ik ben eind december uitgerekend. Tot nu toe gaat het wel goed, alleen af en toe afgeleid door afspraken en kwaaltjes.. Nog 2 uur, dan ga ik mijn kleintje voor het eerst zien (termijnecho)
Druk en nog steeds weinig energie...zucht! Gelukkig vandaag wel een kleine mijlpaal met de scriptie bereikt; kan eindelijk een stuk ter correctie opsturen! Het einde komt zo langzaam maar zeker toch meer in zicht, al moet ik nog veel schrijven...pff hopen dat ie op tijd af komt (al heb ik nu vanuit mijn baan en vanuit de opleiding geen strikte inleverdatum meer, gelukkig alle begrip voor de situatie), toch wil ik kost wat kost afgestudeerd zijn voor de bevalling. Morgen zit ik al op de helft van de zwangerschap...komende week de 20 weken check...spannend!