26 weken zwanger en naar een concert

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missouri, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(hoi dames zaterdag heb ik een concert!ik had die kaartjes al voor de zwangerschap..heel leuk natuurlijk maar wat ik me afvraag gaat die kleine daar veel last van hebben qua lawaai!!want ja ik moet er niet aan denken dat ze er een gehoorbeschadiging aan overhoud!

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ben met 16 weken naar Lowlands geweest, ik ben bewust niet voorraan gaan staan vanwege het harde geluid, meer in het midden en tussen de mensen.
    Als je tussen de mensen staat houd dat ook wel geluid tegen hoor:)
    Gewoon lekker gaan, en dan niet te dicht bij de boxen;)

3. Er zijn websites waarop wordt afgeraden om na de 20 weken, zodra de baby kan horen, nog naar concerten (of andere plekken waar het geluid vreselijk hard is) te gaan. Je kindje zou er gestresst van (kunnen) raken. Mijn favoriete band was eind augustus ook in Nederland, maar tja, jammer dan.. Toen we op het vuurwerkfestival op Scheveningen waren, waar het geluid écht niet heel hard stond, voelde je de trillingen van de bass al ontzettend in je buik. Ik zou het nooit doen dus, maar ik krijg meestal half ZP over me heen als ik dat durf te zeggen :D

Wel of niet naar een concert tijdens de zwangerschap ? | Brabbels

Zwanger week 21 - Oei ik groei

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mij niet hoor Shaddixxx! Ben het helemaal met je eens ;)

5. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Misschien ben ik raar maar ik zou eerder bang zijn voor de ellebogen enzo die je in je buik kan krijgen met die drukte. Vooral als het wat later wordt en de meeste daar al wat glaasjes achter over hebben.

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik ben wel geweest maar zitplaatsen. Geluid is dan vaak ook wat verder weg. Ik ben van plan om 10 dagen voor mijn uitgerekende datum naar een voetbalwedstrijd te gaan. Mijn favo club speelt dan in Nederland... Kan niet wachten dus veel plezier ook!

7. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben met 32 weken naar een concert geweest. We hadden wel gewoon zitplaatsen.

8. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ik had ook al voor de zwangerschap kaartjes voor het concert van mijn 2 favo bands samen. Ben dan 34 weken, dus ben benieuwd....

Ben er dus nog niet helemaal uit. Achteraan valt het geluid vaak ook mee en de kleine is inmiddels wel wat gewend. Ik speel samen met manlief ook in een band.

9. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Het lijkt me als je elke week gaat het niet heel goed zal zijn, maar 1 avond, niet vooraan en op een zitplek...

Ik heb zelf kaartjes voor Ben Howard 18-12. Dan 31 weken zwanger.

10. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Ik ben met ruim 24 weken nog bij een concert geweest.
    We zijn op het balkon gaan staan, zo kon ik lekker tegen de balustrade leunen, hadden we prima zicht, zonder te dichtbij de boxen te staan en zonder geduw en getrek van mensen.
    Het enige wat ik heb vernomen is dat ons meisje tijdens de eerste band even schrok, die begon plotseling heel hard te spelen. Daarna werd ze weer rustig en was niet meer of minder actief dan normaal.
    Wel waren we de periode ervoor nog bij een aantal openluchtconcerten en een kleine festival. Omdat ik wist dat ze daar niet op gereageerd had, durfde ik het aan.

11. Noah04

Noah04 Actief lid

9 mei 2014
    354
    0
    0
    Eens met Shaddixxx!
    Maar ook vanwege de drukte.
    Concerten komen wel weer een keer.

12. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Wij zijn rond 19 weken naar een trouwfeest geweest en ik voelde mij echt niet goed bij dat harde geluid van de muziek, na een uurtje zijn we dan ook naar huis gegaan. Ik voelde mijn buik gewoon meetrillen met de muziek. Nee, ik zou het niet doen :)

13. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik merkte dinsdag in de bioscoop al dat ons mannetje heel actief was, die reageerde echt op de harde muziek en geluiden van de film!
    Normaal zou ik zeggen 'joh, lekker doen zo'n concert', maar ik heb dus nu meegemaakt dat de bioscoop al heftig kan zijn.. Je moet doen waar jij je goed bij voelt!

14. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    Ik ben met 34 weken nog geweest...
    Band zou met 33 weken in rotterdam komen...dat durfde ik niet te gokken ivm afstand,,(aangezien ik van mn eerste bij 31 weken in het ziekenhuis belandde).
    Maar toen bleek dat er een extra concert met 34 hier zowat om de hoek zou komen,..was ik om!
    Wel voor een zitplaats gegaan...heb niet het idee gehad dat de kleine er iets aan heeft overgehouden..

15. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik zou gaan. Als je nou een wekelijkse concertganger zou zijn..

Ik ben met ruim 20 weken naar Prince geweest, zitplaatsen.
    Met 35 weken staan swingen op Gladys Grace.

Deel Deze Pagina