Tegenwoordig word je overal op bevooroordeeld. Hier 4 tattoo's en als ik mijn kleding aanheb zie je helemaal niets. Oordelen vind ik dus dan ook de grootste onzin.. Ik vind tattoo's heel mooi en vind ze bij vriendlief ook mooi staan.. Het liefst heel zijn armen vol. Jammer dat er nogsteeds soms zo naar over gedacht word. We zijn allemaal mensen.. De een met een plaatje,de ander zonder
Haai! Leuk topic, hier ook aardig wat tattoo's ... meer dan 20 zeker haha. Ik hou er gewoon van! En het interesseert me echt helemaal niets wat anderen daar van vinden. Mijn broer heeft een eigen tattoo shop dus ik zit ook wel aardig dicht bij het vuur al jaren. Zelf werk ik op kantoor en heb best een hoge functie, ook daar maakt niemand er een probleem van. De meeste zijn bedekt maar ik heb ze ook op mijn onderarmen en één onderarm zit aardig dicht. Natuurlijk zijn er mensen die er op kantoor niet van houden en dit ook gewoon zeggen. Is ieders recht uiteraard! Maar ik wordt er niet op afgerekend. Althans, niet in mijn gezicht hahahaha. Ook heb ik een eigen bedrijfje ernaast en nu zwanger van mijn 3e dochter. Mijn kinderen mogen later zelf bepalen of ze tattoo's willen maar uiteraard pas na hun 18e jaar en alles in overleg. Mijn man zit ook aardig vol en ik vind dat wij hele leuke, ruimdenkende en gezellige ouders zijn. Ik voed mijn kinderen goed op met heel veel normen en waarden. Regels in huis en af en toe zijn we best streng. Dus inderdaad weg met die vooroordelen over mensen met Tattoo's! We zijn allemaal van vlees en bloed en hebben allemaal een kloppend hart alleen ik heb wat meer inkt dan een ander haha .....
Ik heb ze ook en ook niet de kleinste. Mensen mogen denken wat ze willen. Ik moet alleen wel heel hard lachen als mensen mij alleen kennen met kleren aan en zien ze me even later in bikini in het zwembad word ik toch wel even na gekeken. Ik hen tattoos met betekenis maar ook genoeg omdat ik ze simpelweg mooi vind. Je kunt het niet voor iedereen goed doen. Doe waar jij lekker van word. En ik ben echt geen aso. Woon ook niet in een woonwagen en heb gewoon gestudeerd en werk in de zog. Lekker laten gaan 😉 hier trouwens een 3de kindje op komst. Manlief heeft er geen 1 niet omdat hij het niet mooi vind maar meer omdat hij niet durft en bang is om spijt te krijgen
Ik heb ze ook. De eerste heb ik op mijn 18de verjaardag laten plaatsen. Een tijgerwelpje. Na de geboorte van mijn zoontje is zijn naam onder het welpje geplaatst even als de naam van mij dochter er boven het lijkt er dus 1 maar dus in 3 x gezet. Ook heb ik 2 vlinders boven mij enkel staan als gedachten aan 2 miskramen waarvan 1 de tweeling was van mijn zoontje. Ik vind dat tattoos persoonlijk zijn en dat iedereen zijn keuze hierin mag maken. Groot, kleine wel of niet een tattoo. Het vooroordelen van mensen met een tattoo vind ik jammer want iedereen is anders qua karakter en de tijd dat alleen een zeeman of rocker, of motorrijder een tattoo hadden is voorbij. Maar goed wel leven wel in zo,n maatschappij van vooroordelen. Als je dik ben zit je de hele dag in de snackbar. Ben je te dun heb je waarschijnlijk anorexia etc etc. Ik ben happy met mijn keuze
Ik vind van die losse tatoeages hier en daar niet zo mooi, maar ik vind zo'n hele arm of been getatoeëerd heel mooi! Wel bij anderen, want zelf durf ik het niet. Niet vanwege eventuele pijn, maar ik ben bang dat het mijn neus uitkomt en je kunt het er natuurlijk niet zomaar vanaf halen. Ik vind het geen slecht voorbeeld voor een kind.
ik heb een heel kleintje.. zou er wel meer willen dat wel. mijn man heeft er ook 1 met de naam en gbdatum van ons kind. als de volgende spruit er is denk ik dat hij er nog 1 laat zetten. ik wil zelf dan ook sowieso 1 met de namen van de kids er in verwerkt. moet wel zeggen dat ik tattoo's die een betekenis hebben vaak mooier vind dan die eigenlijk gewoon omdat het kan gezet zijn. maar iedereen moet het lekker zelf weten wat en hoeveel ze er willen. heb meer met bepaalde piercings dat ik ze niet begrijp zoals grote schotels in oren..
Ik heb er eentje. Een kleintje, op een plek die makkelijk te bedekken is als ik dat wil. In mijn beleving hebben 'zwanger' en 'tattoo' niet zoveel met elkaar te maken. Mensen vinden er altijd wel iets van, of je nu zwanger bent of niet. En wat ze er ook van vinden: het zegt vooral iets over henzelf. Leven en laten leven, zo probeer ik zelf in het leven te staan en hoop ik tegemoet getreden te worden door anderen.
Leuk topic! Ik zit vol met tattoo's en ook zeer zichtbare. Heb ik dan een slecht karakter? Denk het niet! Ik werk zelfs in een ziekenhuis, en zorg dagenlijks dus voor anderen. Tegen mijn kleine zal ik zeggen: het is jou lijf, maar bedenk goed van tevoren dat het er nooit meer af kan!!!
Wat een mooie reacties, bedankt iedereen en ga vooral zo door! Het taboe moet verbroken worden dat mensen met tattoos meteen be-vooroordeeld worden. Een mening is anders dan een vooroordeel. Daar zit een groot verschil tussen! Iedereen heeft zijn eigen mening laat dat even gezegd zijn. Maar een vooroordeel? Nee dat moet stoppen. Als jullie ideetjes hebben over een nieuwe tattoo of de behoefte hebben om jullie tattoos te laten zien met de betekenis erbij, dan mag dat altijd! Leuk zelfs
Ik heb er nu 2 en wil graag nog 2 hebben die voor onze dochters staan. ik vind zo lang het geen ordinaire afbeeldingen zijn maakt het je ook niet ordinair.. iedereen heeft zn eigen ding!
Ik heb er twee een op mijn schouder een hondenpootje en een op de binnenkant van mijn rechterpols de eerste letters van mijn kinderen met wat sierlijntjes . Daar komt de letter van de volgende beeb nog bij en een vlindertje voor mijn opa
Hiiii, Ik heb een aantal tattoo's en waarvan 2 vrij flink. Ik ben nu zwanger van de tweede en na deze zwangerschap komt er zeker wel wat bij. Mijn dochter en zoon zal ik met alle normen en waarden opvoeden die belangrijk zijn dus denk niet dat mijn tattoo's een verschil maken in het voorbeeld voor mijn kids. Ze mogen van mij vanaf ze het zelf kunnen beslissen oorbellen vanaf 16 een piercing en vanaf 18 een tattoo. Ik zal ze uitleggen dat het heel belangrijk is om wat ouder te zijn voordat je de beslissing neemt om een tattoo te nemen. Ik begreep dat toen ik jong was en ik ga er vanuit mijn kids ook. Is logisch Verder schaam ik me noooooit voor mn tattoo's. De meeste van mijn generatie hebben tattoo's Mensen die dit veroordelen zijn echt behoorlijk ouderwets en bekrompen. Vind je het niet mooi en moet je er niet aan denken vind ik altijd prima, ieder zn mening. Maar mensen met tattoo's zijn per definitie niet asociaal en ordinair Liefs!
ik heb er 1. 1 of 2 vind ik mooi maar een heel lichaam vol niet. Vind het weinig te maken hebben met een goed voorbeeld geven. Ik vind het juist tof als mensen hunzelf durven te zijn. Al lopen ze met knalgroen haar, 30 tattoo's en zwarte nagellak rond. Wat ik wel enorm afgezaagd vind is de trent dat iedereen de naam van hun kind laat tatoeëren. Juist omdat bijna iedereen dat heeft, wil ik dat niet.
Ik heb er 4, op mn linkerschouderblad een vlinder met de letter t. (Vader is overleden. Linkerpols de naam van mn zoontje. Rechterarm (zijkant) heel klein het legernummer van mn opa. (Dit was mn medeopvoeder, in zn legernummer zit zn ggeboortedatum) en rechtervoet een woestijnroos die verwijst naar de voornaam van mn zoontje.
Ik snap werkelijk niet wat tatoeages zeggen over iemands kwaliteiten als ouder. Gewoon negeren als mensen dat soort domme dingen zeggen, het zegt meer over degene die zo'n opmerking maakt. Ik heb nog nooit dat soort opmerkingen te horen gekregen en zou ze negeren al zou ik ze wel krijgen