een vooroordeel hebben is toch iets anders als iemand niet in zn waarde laten of niet willen leren kennen.
Ik vind mensen die dat doen altijd wat vreemd ja, het is niet iets wat ik zou doen dus ik voor mij is dat dan vreemd. Net als dat ik mensen die geen boodschappenbalkje achter hun boodschappen zetten ik wat vreemd vind.
Ik probeer de juiste woorden te vinden ... Vriendschap heeft ook met karakter te maken. Iemand die zich laat voltekenen met grote prenten heeft duidelijk een ander karakter dan ik. Wat die dingen voor jou betekenen is toch jouw zaak? Toch niet de mijne? Ik begin er ook niet over tegen iemand op 't werk, op straat, ... Ik hou het bij denken. Toevallig heb ik mijn beste vriendin overigens al een paar 100 keer in bikini gezien (ik ken beste vriendin al 25+ jaar) ... En denkt zij er hetzelfde over als ik. Hebben we ook ooit letterlijk uitgesproken. Haar vorige partner zijn halve arm stond vol met tattoo's en zij vond dat echt maar niks. En al helemaal niet dat hij erover dacht om ook de andere helft vol te laten zetten. Vond ze veel te "vuil" en "gemeen staan".
Jij vind mij bij voorbaat al vreemd omdat ik tattoos "show" dus dat noem ikzelf niet echt iemand in zijn of haar waarde laten.. wat is jouw kijk op iemand in zijn waarde laten?
Ik heb de 1e optie gestemd. Ik heb ze niet en zal er ook nooit 1 zetten, maar wat een ander doet moet diegene zelf weten. Alleen zie je ook mensen die hun hele gezicht hebben gepierced en getatoeëerd en dat vind ik echt geen gezicht en trek ik wel mijn wenkbrauwen op.
ach.. weet je... wat is in het gezicht? alleen letterlijk in het gezicht is idd niet te bedekken dus zo'n ramp is dat niet.. Daarbij kiezen mensen bewust voor een tatt.. groot of klein, een tattoeage is een tattoeage.. daarbij komt dat je het niet alleen steeds meer en meer ziet in het straatbeeld, maar dat het ook steeds meer algemeen normaal is en geaccepteerd wordt. ook in ziekenhuizen loopt er tegenwoordig zat verpleging bvb met getattoeerde armen etc.. het gaat om de mens en zijn/haar karakter.... Dat jij gelijk een vooringenomen stelling tegenover getattoeerde mensen inneemt zegt meer over jou dan over die mensen hoor hahahah lachwekkend zijn je posts! stel.. jou leidinggevende waar je al jaren voor werkt, supergoed mee kunt vinden zowel zakelijk als prive.. dan ineens ga je naar de sauna of zwemmen kom je haar tegen en zie je een huge budha op zijn/haar rug,...dan ineens is die persoon voor jou dus niet meer dezelfde???? hahahah sorry hoor... lol
Als ik een man met een blik bier, een feyenoordshirt, een joggingbroek, afgetrapte nike air max een flinke kegel zou ontmoeten zou ik in eerste instantie niet meteen denken van 'yoehoe'. Dan is het aan mij om hem beter te leren kennen.
Ik vind die handeling wat vreemd ja. Maar je moet het toch lekker zelf weten dus dan laat ik je toch in je waarde?
Dat kan absoluut dit topic is er ook juist voor om te discussiëren erover. Anders had ik het topic niet aangemaakt! nouja dan bij deze zijn onze karakters totaal het tegen over gestelde van elkaar en kunnen wij geen vrienden worden. (Dit is hoe ik jouw reactie opvat) dat vind ik prima, maar iemand leren kennen vóórdat je van binnen gaat 'denken' van uhl die heeft een tattoo, zou je ook eens kunnen vragen wat voor een betekenis die tattoo voor iemand heeft! (Als je het niet wilt vooral niet doen, is jouw keus) Altijd handig dat je bf en jij op 1 lijn zitten, mooi meegenomen toch
Ik denk ook dat heel veel mensen met tattoo's hun tattoo helemaal super duper geweldig vinden en dat het dan moeilijk te beseffen is dat anderen dat niet zo ervaren. Zelfde met baby en hondenfoto's op dit forum. Zat moeders die babyfoto's plaatsen en hun kindje echt helemaal het einde van de wereld vinden en niet begrijpen dat vele anderen het kind echt geen beauty vinden en niet zo enthousiast zijn.
Dat je zr spuuglelijk vind , vind ik niet raar. Jij zegt alleen dat je ideeën over mensen met grote tattoos hebt. Bij die vriendin zou je niks zeggen, maar zou je ineens ook hele andere ideeën over haar krijgen dan voor dat je het wist? Is de persoon dan ineens heel anders dan voordat je wist van de tattoo? Dat is meer het punt wat bijzonder is.
Nou lekker dan, iemand een man die voor feyenoord is? dus je vind mensen met tattoos vreemd, niet mooi, onnodig en nu vind je mannen met een feyenoord shirt ook nog eens niet de moeite waard om hem beter te leren kennen? Wauw jij hebt echt té veel vooroordelen. maargoed jouw leven, jouw mening. Mij boeit het vrij weinig na deze reactie. Ik vind het erg respectloos
Klopt Umm, alleen zal iedereen daar het zijne van denken en verder hun mond houden over hoe lelijk dat kind dan wel niet is. Met tattoos is dat vaak wel anders.
Hmmm het boeit mij werkelijk geen zak wat andere mensen van mijn tattoos denken. Volgens mij weet de helft van de mensen die ik ken niet eens dat ik ze heb. Ik zou het wel heel verdrietig vinden als iemand mijn vriend niet meer wilde zijn of ineens anders over me zou denken.
De rest lees je voor het gemak maar niet? Volgens mij wil je gewoon heel graag als aso aangezien worden?
Nogmaals, voor iedereen, ik hou van discussieren dus daarom vind ik dit topic helemaal leuk. Het blijft altijd ieders mening wat diegene er ook van vindt!! Laat vooral je mening horen, daar is dit topic voor