Dat heeft er toch niks mee te maken?? Her ging hier om dat kaboutermeis rare ideeën had over personen met hele grote tattoos. Daarop deed ik een voorbeeld van krijg jij ook hele rare ideeën over de persoon als je er per ongeluk achter komt en het al jaren niet wist. Stelt dat je idee over die persoon eens bij?? het gaat hier dus niet om de uiterlijke verrassing op zich, maar het idee over de persoon die de tattoo heeft. Iets totaal anders
Voor de derde keer: Ja, ik zou een vriendin, een baas, who-ever in mijn omgeving die ineens vol tattoo's staat anders bekijken (bij vreemden kijk ik gewoon de andere kant op ). Ik vind het lelijk, vind veel tattoo's echt gemeen, ... dus ja, mijn idee over die persoon en zijn keuzes zou veranderen. Maar ja, ik zou dat voor mezelf houden. Mijn omgeving heeft echter kennelijk goede smaak . Ofwel geen tattoo's, ofwel alleen kleintjes op niet-zichtbare plaatsen. Schiet me nu maar weer af, appeltjes, blondie en companie. Want kennelijk snappen jullie echt niet dat niet iedereen pro-tattoo en pro jezelf vrijwillig verminken is.
Ik ben dyslectisch, dat zou er mee te maken kunnen hebben. Dan snap ik jouw reactie niet, zou je het nog een keer willen uitleggen op een andere manier? en dat ik als aso aangezien wil worden.. haha sorry daar ga ik niet eens een reactie op geven. Dat gaat echt te ver
Moet je daarom slechte ouders zijn als je tattoos heb? Dit heeft er niks mee te maken. Nee hoor meid als jij ervan houdt lekker maling hebben aan degene die het wel aso vinden of iets. Ik veroordeel niemand die (veel) tattoos heeft. Ik heb er zelf 2 ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen. Ik heb de naam van onze dochter op mijn pols en op mijn onderrug een tribal.
Ze bedoelt het niet naar. Umm heb ik nooit kunnen betrappen op lelijke woorden of bitch fights op het forum. Soms komen meningen over als beledigingen. Je hebt tattoos en tattoos. Je hebt Kat Von D en je hebt een hooligan. Om maar een voorbeeld te noemen...
Ik schiet jou in ieder geval niet af. Ik begrijp je wel, al snap ik "gemeen" niet helemaal. Mijn hartjes en bloemetjes en vlinders zijn bepaald niet gemeen. Maar zou je mij wel afschieten als ik ineens een plaatje (!) op mijn pols blijk te hebben?
haha ik schiet je niet af hoor, blijft jouw mening. Blij dat je die deelt! Jij vind mensen met tattoos bij voorbaat niet óke, dat is prima. Maar zoiets heet wel een enorme vooroordeel. Zoals ik al zei, ook al vind jij mij super aardig (bij wijze van) zouden wij nooit vrienden kunnen worden want mijn tattoos staan jou gigantisch in de weg ook al zie je geeneens een tattoo als ik kleding aan heb Oke heb je wel een beetje afgeschoten, ieder zijn mening laat ik maar zeggen
Ja, ook ik heb wel vooroordelen wat tattoo's betreft. Maar ik ben mij er wel van bewust dat ik dat vooroordeel gecreëerd heb door een beperkt aantal mensen die ik ken met tattoo's. Zij gedragen zich toevalligerwijs allemaal wel iets (in mijn ogen) aso/tokkie. Maakt dat ze mindere personen? Nee zeker niet! En met een aantal kan ik het echt heel goed vinden. Maar ik ben dus wel geneigd andere mensen met een tattoo in eerste instantie ook zo te zien. Gelukkig ben ik mij er van bewust en weet ik dat lang niet iedereen zo is omdat toevallig die personen die ik ken zich zo gedragen.
Volgens mij wil jij het niet snappen. Ik snap echt dat iemand tattoos lelijk vind hoor. Alleen iemand met grote tattoos ,Heb jij ideeen over die niet bij jou passen zeg je? Dus waarschijnlijk zou je zulke personen ook niet snel als vriend hebben. Maar schuif je je vriendin dan ook aan de kant als je er ineens achter komt dat ze een mega tattoo heeft? Want het past immers niet bij jou ideeën over deze mensen toch?? Nee je bijt je tong af zeg je..... Dat is hypocriet vind ik.
Ik heb ooit een kennis gehad die het had (geen idee meer wat voor figuur). Ik vond het niet mooi. En vooral lastig voor haar job (horeca, waarbij ze meestal korte t-shirts of hemdjes moest dragen). Ze werd soms geweigerd voor een opdracht - catering - door dat ding. Maar het was tenminste geen mega-tattoo dat de helft van haar arm besloeg.
Oh, mijn gebruikersnaam is niet voor niets blondie hè Sorry. Heb jij toevallig iets wat voor jou heel veel waarde heeft?
Iets tastbaars? Nee, buiten mijn familie om dan. Maar als je die 'kant' op wilt denk ik dat ik meer met vooroordelen te maken heb als jij
Ik begrijp niet, serieus niet, wat het feit dat jij het niet mooi vindt te maken heeft met hoe je iemand ziet. Is een lief/ betrouwbaar/ intelligent/grappig persoon maar met een gigantische tattoo van een tijger op zijn/haar rug minder waardevol voor jou dan een onbetrouwbaar/onaardig/dom persoon die geen plaatje op zijn lijf heeft?
Ik ga niet blijven reageren op altijd dezelfde vraag verpakt in een iets ander vormpje. Kennelijk heeft die tattoo-inkt nu al gevolgen op je leesbrein ? Tijd om tattoo's dus te verbieden .
Blondie ik vond je best aardig maar nu ik weet dat je tatoeages hebt niet meer hoor. Tuurlijk niet... wat een onzin zeg! Wat kunnen mensen bekrompen zijn zeg. Ik heb niemand in mijn vriendenkring met een tatoeage maar als mijn beste vriendin haar rug vol wil zetten, is dat haar rug en niet de mijne. Blijft ze echt wel mijn beste vriendin.
Ik heb er 6 en ben er trots op. Delen met anderen? Ik schaam me er niet voor maar loop er niet mee te koop in de zin van: ik heb tattoos wil je ze zien. Vraagt iemand aan me heb je tattoos, en mag ik ze zien, is een ander verhaal. Een hoop mensen weten van mij nog geeneens dat ik ze heb
Heb nu 3 tattoos. Eentje tussen mijn schouders, eentje binnenkant enkel en eentje van mijn schouder tot mijn buik. Wil er nog graag een paar bij. Tja, kids weten niet beter, hebben er nog nooit naar gevraagd zelfs.