hallo, Toen ik zwanger was weegde ik 62 kilo ik ben vandaag op de weegschaal gaan staan en ik ben al bij 70 kilo, volgende week ben ik 6 maanden zwanger is 8 kilo te veel of normaal? Bij mijn eerste kindje weegde ik 62 en ben met 76 kilo gaan bevallen, dus ik ben benieuwd hoeveel kilo ik bij de tweede kindje ga bijkomen... Zijn er hier meiden die ook 6 maanden zwanger zijn en hoeveel kilo zijn jullie bijgekomen tot 6 maanden? Groetjes, Orchidee
ik rond die tijd ook een kilo of 8 hoor, woog 50/51 1.69m voor de zw schap. De laatste weken ging t wat langzamer en nu ga ik weer groeien.. Zit nu met bijna 28 weken op zo'n 61 kilo. Al een ruime 10 kilo rijker dus en ik mag nog zo'n 12 weken haha.. Ben ook heel benieuwd waar ik op uit ga komen..Vk denkt dat ik nu zo'n kilo in de 2 weken aan kom, dus zou nog 6 erbij betekenen..Pfff.... Maar goed t is voor het goede doel!! Dus nee ik vind het niet veel hoor meis!
Hoi Er is een hele mooi website om dit te berekenen. Is ook afhankelijk van je begin gewicht Pregnancy weight gain calculator
Alleen JIJ kan zeggen of het teveel is. Eet of snoep je teveel dan is het antwoord JA. Eet je gewoon en gezond dan is het antwoord NEE. Tabelletjes zijn gemiddelden. De ene komt veel aan, de ander weinig daar kan je niets van zeggen. Kijk naar je voedingspatroon!
Heir een gezonde etern (geen snoep of chipz enz) en nu 23+4 dagen zwanger en 7 kilo bij. Bij zoontje was ik 86.5 kg en bevallen op 11 kilo bij. En nu startte ik op 87.5 kg en vanochtend was ik 94.5 kg. Dus 7 kg bij.Maar ja...bij mijnzoontje ging het rond deze tijd ook snel maar na week 32 niks meer bij.Dus totaal 11 kg toen. Kan alle kanten uitgaan.Ik ga uit van 13 a 14 kf bij deze keer max.
Nou voel me nu wel dik... Haha Begon met 47,5 en weeg nu 61..... Dus al 13 kilo erbij! En moet nog zolang....
Ik ben zwanger van een meid en ook al 13 kilo aangekomen Ik voel me aan alle kanten opgeblazen dus ik denk niet dat het geslacht er iets mee te maken heeft.
sluit ik me volledig bij aan...!!!! kilo's die je aankomt van het zwanger zijn.. raak je daarna makkelijker kwijt dan snoepkilo's.... hoeveel ik met 6 maanden aangekomen was? geen idee... maar in de hele zwangerschap respectievelijk 25,31 en 27 aangekomen..... en gewoon weer kwijt geraakt... heb zelfs bij de eerste gehad dat ik zoveel kilo binnen 1 week was aangekomen.. zo erg dat vk na mij op de weegschaal ging staan, omdat ze dacht dat het niet klopte...
Nee... bij de tweede (meisje) was ik dus 31 kilo aangekomen... meisje woog 3360 gram... eerste (jongen) 25 kilo woog 3470 gram laatste (jongen) 27 kilo... 4240 gram.... weet trouwens dat ik na de eerste, direct na de bevalling 8 kilo kwijt was.... bij tweede hield ik veel meer vocht vast (paarse benen) en was ik geheel rond...
ik ben tot nu toe 8 kilo aangekomen.. Op de groei echo zagen ze dat het kindje nu 5 pond weegt en met de geboorte tussen de 7 en de 8 pond. Ik zit al bijna drie maanden op hetzelfde gewicht... Ik eet gewoon.. Ik snoep niet veel, ik eet gezond!! Ik denk dat het voor elk persoon anders is! ZOlang jij je niet vol vreet, en jij weet wat je doet en eet..
Ik ben tot nu toe 1 á 2 kilo's aangekomen. Maar dat komt omdat ik in het begin eerst een paar kilo's ben afgevallen. Ik ben nu zwanger van een meisje en ik ga heel bewust om met wat ik eet. Af en toe snoepen moet wel kunnen, maar ik probeer het zo min mogelijk in huis te halen. Bij Sem was ik in totaal 10 kilo's aangekomen. Dus ik denk dat ik nu weer rond de 10 uit zal komen.
Ik was bij Julia ruim 13 kilo aangekomen (van 76 kilo naar 89 kilo) en ik vond dat toen best veel. Uiteindelijk was ik binnen 6 weken alweer 16 (!!!) kilo afgevallen. Ik kon na 3 dagen mijn eigen spijkerbroeken weer aan en na 1,5 week al mijn eigen kleren weer. Ik had dat nodig, die kilo's. Ik loop nu precies gelijk met het tabelletje, ben net 3 kilo aangekomen, maar ik verwacht nog wel een beetje meer. Als het zo gaat als de vorige keer, vind ik het niet zo erg om nog wat extra aan te komen! Ligt dus heel erg aan hoe jouw lichaam een zwangerschap enzo regelt. Ik lees dat jullie van jezelf al vrij licht zijn, en dan is je lichaam ook bezig met een extra laagje vet om straks BV te kunnen geven. Lekker doen, zou ik zeggen, dan ben je het sneller weer kwijt!