stekerig gevoel onderbuik/vagina (baby al wel ingedaald)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muisje14, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

#1 muisje14, 30 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2010
    Als ik opsta van de bank dan heb ik een stekerig gevoel in mijn onderbuik en vagina. Dit doet even zeer daarna is het over. Het kan niet van het indalen zijn, want de kleine ligt al vast.
    Vannacht ook de hele nacht voorweeen gehad (niet met regelmaat).

Ook vind ik het wel apart dat de kleine nog zo hoog in mijn buik ligt aangezien het al wel is ingedaald. Ze zeggen weleens dat je dan meer lucht krijgt, maar ik merk er weinig van. Of zou ik gewoon een lang kind krijgen? Ze schatten het geboortegewicht bij 40 weken ook op 3500/3700 gram.

Wie herkent deze steken onder in de buik en vagina?

X Linda

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi ik herken ze ook,maar tegen mij werd gezegd inderdaad indalen, en ook het drukken wat de baby doet op je organen. Bij mij ligt ze een beetje ingedaald,maar nog niet vast,dus logisch dat ik het voel. Bij jou zou ik het niet weten, behalve inderdaad voorweeen, en misschien wel de echte weeen die opgang aan het komen zijn, dat hoor ik ook om me heen. lastig om te bepalen, want bij iedereen is het weer anders he, en de een heeft weken voorweeen, en de ander heeft ze heelmaal niet. Ik zou zeggen bel de vk, als je er last van blijft houden, die mag je altijd bellen toch! Succes en sterkte, liefs vita

Deel Deze Pagina