Hallo dames, Toen ik vanavond op de weegschaal stond, schrok ik best wel toen ik zag dat er 14 kilo af was. 😱 Zijn er dames die dit ook gehad hebben? Kan dit of niet? Heb volgend week pas mijn afspraak, maar zal hier morgen er wel even over bellen. Kleintje doet het voor de rest allemaal goed hoor!!
Is het 14 kg zonder enige reden? Niet misselijk of overgeven, niet je eetpatroon gewijzigd? Dan zou ik toch snel contact opnemen idd. Dat is met jouw zwangerschapstermijn niet normaal. Ik ben zelf 12 kg afgevallen in de eerste 20 weken, maar dat kwam omdat ik extreem misselijk was (hyperemesis gravidarum).
Hoever ben je? En in welk tijdsbestek ben je zoveel afgevallen? Wat is je lengte en gewicht als ik vragen mag?
Heb vanmiddag mijn vl gebeld, zij vond dit ook niet normaal, vrijdag is haar eerste plek die ze heeft. Dan gaan ze kijken hoe het komt. Ik eet zo ie zo minder, maar kan hier helaas ook niets aam doen want te veel eten gaat er direct uit. Natuurlijk waa ik niet slank, met de intake was ik 84 en nu tussen 71/72, maar vind dit wel te veel hoor😱 Word afwachten tot vrijdag.
Ben nu 30 +2, vanaf het begin niets aangekomen, maar merkte wel opeens dat ik slanker werd vanaf wanneer weet ik niet want ik ben laatst met 8 weken op de weegschaal geweest. Ik ben 1,60 na mijn eerste was ik ook 5 kilo afgevallen maar na het stoppen met bv gekomen tot 84 kilo, wat er nu dus weer af is. Ik eet mischien niet veel, maar ook niet niets.
Je zegt dat veel eten er meteen weer uit komt, ben je dan al bij de huisarts geweest ivm het overgeven? Zo veel afvallen is wel een indicatie om daar iets aan te doen! Kun je verder wel normaal functioneren en genoeg drinken?
drinken doe ik gelukkig goed, bij de huisarts was ik al geweest ja. Had toen emefasene gekregen e dit ging goed, maar at toen ook niet veel helaas, maar het eten bleef wel binnen. als ik op tijd stop met eten blijft het er gelukkig wel in hoor, maar ja dit is helaas ook niet genoeg. De moeheid heb ik al maanden eigenlijk, heb ook tekort aan vitamines dus slik nu wat extra's. Maar werken blijft door gaan helaas.
Moeheid lijkt me ook logisch als je niet genoeg kunt eten. Je krijgt gewoon niet genoeg voedingsstoffen binnen.
Heel herkendaar. Hier 8 kilo in de eerste 16 weken eraf vorige keer. Spugen en geen honger gevoel. Super gezobd kind asn over gehouden. Nu is er ook alweer 2 kilo af. Al is 14 wel super veel zal bast wel goedkomen. Je had wat reserves als ik je reactie zo lees.