Ik heb vandaag een groei echo gehad en ben 33+3 weken zwanger. De kleine is 5pond (2524 gram) het word dus een dikkertje... Wie heeft dit nog meer maak me een beetje druk. Het is ons eerste kindje.
Komt wel goed hoor, ik ben nu 37 weken en ons bulletje is 3110 gram. Ze denken dat hij tussen de 7 en 8 pond zal worden. Dat waren wij ook allebei en we zijn er ook gewoon uit gekomen.
Haha!! Nouja dikkertje.. dat zeiden ze bij de echo,, en ze heeft een onderkinnetje hihi. En Tja ieder kindje komt er uit maar ben zo benieuwd.. over 3 weken de liggings echo en dan kijken wat ze nog meer zeggen. Vind het wel heerlijk een baby met babyvetjes hihi
Dikkertje? Je kindje heeft een mooi gewicht voor de termijn. Mijn zoontje woog op 32 weken 2600gram en dat was een flinkerd! Woog op 39.4 weken 4315gram
De onze werd door de vlk met de 33wk echo liefkozend een" goedgevulde jongeman" genoemd. Geschat gewicht rond 8pond. Maar ze kunnen er ver naast zitten! 1e kindje van mijn beste vriend werd 5000gr geschat, ze was hardstikke ongerust voor de bevalling. Bleek hij 3600 te wegen. Tweede kindje was tegenovergesteld, geschat tussen 2500 en 3000, uiteindelijk gewicht 4000. Allebei in de uitgerekende werk geboren. Dus ik heb niet echt vertrouwen in die schattingen...
Klopt idd ook nog eens wat Lumiere zegt. Kennis van ons is met 39weken ingeleid want de baby was ERG groot. Nou t manneke woog 3300gram, dus zo groot was dat niet. Mss als de kleine bij de volgende echo anders ligt dat ze t gewicht weer anders inschatten. En ja babyspek is heerlijk <3
Alle reacties stellen me wel gerust,, ik dacht ook eerst dat het aan me zelf lag omdat ik 25 kilo ben aangekomen!! (Woww) maar ja ze is gezond en doet het goed... En net wat jullie zeggen, het hoeft niet eens te kloppen.. we zullen zien haha
Wow! Die is wel goed gevuld zullen we maar zeggen mijn dochter is met deze termijn geboren en woog 1935 gr. Maar het zegt niets over waar het gaat eindigen, dus zeker geen zorgen maken.
Hier was de 1e 3940 gram met 41+1 en de 2e 4930 met 41w dat waren pas dikkertjes haha. Maar maak je geen zorgen ze komen er altijd uit
Mijn kereltje was met bijna 34 weken 2750 gram zoiets en hij lag goed op schema zei de gyn. Niks gehoord dat het een dikkertje is/word. Dat is nog meer dan bij jou en ik ben naar 9 kilo aangekomen dus t wil allemaal niks zeggen.
Wordt het gewicht van het kindje altijd geschat? Ik krijg geen echo meer, heel misschien liggingsecho als ok dat perse wil.. had ook wel willen weten hoeveel de kleine ongeveer weegt
De juffrouw van ons zoontje is twee weken terug bevallen van een zoontje van 5200 gram. Dat is pas een dikkerdje