Wauw, zwanger, voelt heel spannend!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Me28, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Jaaaaa, ik ben zwanger! Gisteren heb ik toch nog onverwacht knalpositief getest. Kan het nog steeds niet helemaal geloven, het voelt zo onwerkelijk! Anderhalve week geleden had ik al kwaaltjes, mijn borsten waren heel erg gespannen en pijnlijk en m'n darmen rommelden heel raar. Nou heb ik dat vrij vaak, maar nooit zoals nu. Vier dagen voor mijn Nod kreeg ik ineens erge buikpijn en de dag erna deden mijn borsten niet echt pijn meer. Ik dacht al dat het mis gegaan was, maar toch niet dus! De test (kruidvat) liet niet echt ruimte voor twijfel, al direct kwam er een donkere lijn. Mijn borsten doen alleen nog steeds geen pijn meer en ik heb al twee dagen de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Hebben meer mensen dat? Maak me stiekem toch een beetje zorgen dat het niet goed gaat.

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!! en ik heb dat gevoel ook gehad hoor aan het begin va nde zwangerschap..het voelt idd als een naderende ongi, maar die blijft als het goed is nu uit!:)

3. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Gefeliciteerd! Dat gevoel hebben meer dames en hoort er een beetje bij!
    Ik weet niet wanneer je uitgerekend bent maar er zijn ook al bevallingslijsttopic voor augustus 2013. Allemaal meiden die, net als jij (en ik:D) net zwanger zijn.
    Mocht je het leuk vinden, kun je daar mee kletsen.

5. oermama

oermama Actief lid

9 nov 2012
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, Gefeliciteerd! Wanneer zou je NOD geweest zijn? Ik heb zelf de eerste weken zwaar gevoel in onderbuik, met krampjes enz. maar dat is gewoon je baarmoeder die zich aan het aanpassen is en meer doorbloed raakt. Dat gaat op een gegeven moment over. Heb gewoon vertrouwen in je lichaam. Het weet wat het moet doen.

geniet en doe leuke dingen!
    groet, Caroline

6. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Dankjullie wel allemaal voor de felicitaties! En de dames die ook net zwanger zijn, gefeliciteerd! Wel fijn om te horen dat het erbij hoort, stelt toch weer gerust :).
    Mijn cyclus is meestal 24/25 dagen, soms een keer 26 dagen. Als ik van 26 dagen uitga, dan was mijn NOD gisteren. Ik had me al helemaal voorbereid op geen streepje of een heel licht iets, maar het was dus gelijk al heel duidelijk.
    Ik zal ook eens kijken bij de bevallingslijsttopic, tnx voor de tip!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

8. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Gefeliciteerd!!
    Wat leuk, ik heb op dezelfde dag positief getest met kruidvat..had ook verwacht om niks te zien maar t was ook een knaltest :)

9. Krullie88

Krullie88 Actief lid

19 feb 2012
    150
    0
    0
    Hier ook een augustus 2013 mama :) Op Sinterklaasavond positief getest, een prachtig cadeau dus!
    Ik heb inderdaad ook van die krampjes en steekjes in mijn baarmoeder. Een bijzonder gevoel, omdat het nu een huisje aan het maken is voor ons kleintje voor de komende maanden.

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Van harte!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861