zwanger en toch gedronken

Discussion in 'Zwangerschap' started by butterfly24984, Apr 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik was in de week waarin in zwanger bleek nog uitgebreid sushi gaan eten met daarbij een Japans biertje.

Toen ik erachter kwam heb ik het gelijk afgezworen natuurlijk... maar in principe kan het in zo'n pril stadium geen kwaad. En je wist ook niet dat je zwanger was, dus til er niet te zwaar aan :)

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Meis, geen zorgen maken. Ik kwam er ook pas bij week 7 achter, en ik heb die periode voor mijn posi test ook van alles gegeten wat niet mocht (filet, biefstukjes, carpaccio ... dat soort dingen) ...

Komt helemaal goed.

3. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Je hoeft je niet al te veel zorgen te maken hoor ;)
    Er is een hele kleine mogelijkheid dat als je ineens 6 of meer glazen alcohol drinkt, dat het kind FADs ontwikkeld. Maar die kans is echt maar heel erg klein als je geen vaste alcoholist bent!
    Dus die paar wijntjes verspreid over een paar weken, dat komt wel goed meid;)
    Gewoon genieten!

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik zou me niet te druk maken hoor er zijn zat mensen die nog roken en drinken omdat ze het nog niet weten (was ik er ook een van) mijn vriendin heeft zelfs de gehele zwangerschap gerookt en geblowt (erg dom naar mijn idee) maar ze heeft wel een gezond kind van nu 4 jaar.

Share This Page