Hallo iedereen ik ben yasmin en heb 2 kinderen van 4 jaar en 2 jaar. nu ben ik gestopt met de pil en 18 oktober was de dag van mijn laatste menstruatie(doorbraakbloeding) bij mijn andere kinderen had ik na de pil gelijk een cyclus van 28 dagen en nu heb ik 31 oktober ook naar mijn gevoel de eisprong gehad ..en daarvoor en daarna hebben we veel 'geklust' dus hopen dat het raak is ! nu heb ik de laatste week heel erg gespannen borsten en gevoelige tepels ook heb ik buikpijn vlakbij mijn liezen en dat straalt door naar mijn rug ook ben ik heel humeurig en heb ik misselijkheidsvlagen. nu kan ik het me niet meer herinneren van de vorige zwangerschappen maar kan het al dat je zo vroeg symptomen heb of maak ik mezelf gewoon gek? graag antwoorden of ervaringen
sorry, zit in hetzelfde schuitje, op de misselijkheid na.. Ik had mijn eisprong op 26/27 okt. Ik stel mezelf dus dezelfde vraag.. Ik kan me te weinig herinneren van mijn vorige zwangerschap.
ja dat heb ik nou ook echt vervelend dat ik niks meer weet van de vorige....naja ik heb al een aantal dagen pijn en het gaat gewoon niet over echt vervelend! en me borsten ben ik ook niet zo zeker van aangezien ik 4 maanden geleden een vergroting heb gedaan dus ik zou niet weten hoe opgezwollen ze nu zijn hahaha maar het is allemaal wel heel gevoelig ... ik haat dat wachten zeg !! nog 7 daagjes voordat ik een test kan doen die meestal ook net zoals mijn vorige zwangerschappen negatief uitslaat dus heb ik nog geen zekerheid
vervelend hè? al dat wachten.. Hoop dat je komende week genoeg afleiding hebt om de tijd te 'doden' Ik weet nog wel dat het de vorige keer even duurde voordat ik posi testte. Geloof dat ik toen wel 4 dagen overtijd was..En alleen een heel licht streepje zichtbaar met ochtendurine.
ja dat heb ik nou ook elke keer. ik ga vandaag wel even naar de huisarts want de pijn word steeds erger ook is mijn tempratuur met bijna 2 graden omhoog gegaan ik voel me echt beroerd
kan het niet zijn dat je je ei nu pas hebt? Wat je beschrijft als pijn klinkt als eipijn, dat het steeds heftiger wordt. De vorige ronde was mijn ei zo pijnlijk dat ik dacht acute blindedarmontsteking te hebben! Verder is je temperatuur gestegen dus dat duidt toch op een eisprong..En misschien aangezien de stijging wel heeeel hoog is heb je gewoon een griepje opgelopen erbij.. al die symptomen kunnen overigens ook van het ontpillen zijn, zeker in je eerste ronde.
hey luca bedankt voor je berichtje.. nee me eisprong was duidelijk 31 oktober toen had ik erge stekende pijn en dat hield 12 uur aan 2 dagen erna begon ik deze pijn te krijgen het trekt helemaal door aan me rug ook is me afscheiding heel wit en dik dus als ik het zo een beetje inschat zit ik nu niet in mijn vruchtbare periode. dat ontpillen zou kunnen al heb ik daar nooit last van gehad ook met mijn andere zwangerschappen niet ik vind het zo vreemd allemaal. ik weet ook niet wanneer ze het hcg kunnen meten in je bloed?? xxx
dat kunnen ze nu denk ik nog niet meten, daar is het nog te vroeg voor (je zit nu dan 8 dagen na ovulatie toch?), dat kan geloof ik pas vanaf je NOD. Gewoon afwachten zou ik zeggen, een test heeft nu ook nog geen zin.
nee idd ik moet maar afwachten alleen die klachten breken mij wel op. naja heb om half 3 een afspraak bij de huisarts kijken wat hij zegt.
waarschijnlijk hetzelfde, dat je nog moet afwachten Ja ik heb ook allerhande klachten, maar in ronde 1 had ik nog veeeeeel meer klachten en was toen ook niet zwanger helaas.. Het is en blijft jammer genoeg een kwestie van afwachten, irritant he!
hey nee niet veel wijzer moest bloedprikken en ze dachten aan baarmoederslijmvlies in de buikholte door de pil is niks ernstigs. ik heb daarna een testje gehaald bij de kruidvat 2 voor 5 euro hahah ik dacht ff kijken maar was negatief is ook nog te vroeg 6 dagen voor me NOD maar ik hoor sommigen die toen wel een positieve test hadden. nog fftjes geduld dan maar ik kan niet wachten tot zondag haha!