Heey meiden, Nou heb ff wat rond gesnuffeld maar kan nergens iets concreet vinden! Wie kan mij helpen! Mijn Vraag Mijn Baarmoedermond ligt echt heeel laag(het is nu de 3e keer dat het me zo extreem opvalt afgelopen week! En met laag bedoel ik echt laag! Nog net niet buiten boord zou ik maar zeggen( op ongeveer 1cm na denk ik) ! Ik wil morgen zowiezo een afspraak maken bij de HA omdat ik dan 1 week overtijd ben(voor het eerst in 9rondes) , en heb meestal tegen avond lage buikpijn (steekjes trekkend gevoel)! Wie heeft hier ervaring mee of weet me meer te vertellen? Alle info is welkom! Alvast bedankt meiden! Liefs Pearly
Heey ik zou zo niet weten wat het is, Maar wil je wel succes wensen,was ej al bij de huisarts geweest? Ben wel benieuwd hou je ons op de hoogte? Liefs
Hij Zit weer terug op zijn plaats! Moet zeggen was wel behoorlijk schrikken! Moet donderdag naar de huisarts! Dus ff afwachten! Liefs Pearly
Ik heb er zelf ook veel over opgezocht en er zijn nogal tegenstrijdige berichten. Bij de ene vrouw zit hij hoog als ze zwanger is, bij de andere laag. Gyneacologen zeggen meestal dat je het zelf onmogelijk kunt voelen en dat het inderdaad erg kan verschillen. Als je echt iedere dag goed voelt en de stand van je bmm zou leren kennen, zou je misschien een verschil kunnen voelen. Maar ik doe dit nu al 6 maanden en het is inderdaad tamelijk variabel, zelf 's ochtends kan het compleet anders zijn dan 's avonds :-? Ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt!
Bij mij zakte ie altijd naar beneden als ik ongesteld moest worden. Deze ronde zat ie ineens extreem hoog, kon er bijna niet bij. En inderdaad zwanger. Maar ja, het kan voor elke vrouw anders zijn... Sterkte met wachten en de onzekerheid!