Nou bedankt allemaal. Mannetje en ik proberen positief te blijven denken. De meeste verhalen hebben me toch wel hoop gegeven dat het goed komt. Tinkerbel
hoi hoi ik ben 3 weken geleden ook ongesteld geweest en ben nu 16 weken en een paar dagen zwanger ik ben nu benieuwd of ik volgende week ook weer ongesteld word ik ben nu gestopt met de pil ik ben dus 3 keer ongesteld geweest en daarom ook niet in de gaten dat ik zwanger was dus ik heb nagevraagd bij gene en die zegt dat somige heel hun zwangerschap ongesteld kunnen worden misschien heb je hier wat aan groetjes cathy
Hai, Vervelnd voor je hoor. Ik hoop dat het allemaal vals alarm is. Ik moet wel eerlijk zeggen dat toen ik een miskraam had (ik bloedde nog niet maar zag het op de echo) ik ben gewaarschuwd dat ik het vruchtje waarschijnlijk niet zou zien. Vooral omdat het vaak ofwel zo in de wcpot verdwijnt ofwel omdat het in een stolsel zit. Bovendien is het nog zo klein... Ik heb van mensen op het miskraamforum wel gehoord dat ze het wel hebben gezien, maar het is dus niet zo dat je het per definitie ziet. Ik hoop voor jou dat deze info volledig nutteloos was en je dus straks gewoon een bewegend klein mensje ziet op de echo, maar wilde het toch even zeggen zodat je realistische verwachtingen hebt. Heel veel sterkte met de zenuwen en ik zal duimen dat het goed zit!
Hoi Pienie, Bedankt maar ik hou overal rekening mee. Ik weet het ook niet meer. Aftellen maar. Tinkerbel.
Hoi Tinkerbel, Bloed tijdens de zwangerschap is nooit leuk, en al helemaal niet als je ook nog eens zo lang in spanning moet zitten wachten........Hoop op goed nieuws 23 mei en tot die tijd veel sterkte.