Zwanger en toch ongi gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door magic, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Jaa dat had ik ook!!! Zaterdagochtend postief getest en sávonds vroeg iemand aan me, en ?? Word het voor jullie geen tijd had bij jou ook allang wat verwacht!! Pffff... en dan maar zorgen dat ik niet rood word!

We willen het pas vertellen na 3 maanden, zodat het niet meer mis zou 'kunnen' gaan!!
    Heb je al enig idee hoe jullie dat gaan doen??

Hahahah Ik hou je ook in de gaten!! Ga nu eerst de verloskundige bellen! Spannend!!!!

2. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Geweldig Corina!!! Leuk leuk!! gefeliciteerd hoor!! Dan zijn we misschien wel even ver!! Leuk!! Kunnen we elkaar ook beetje op de hoogte houden enz!

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hahaha kunnen we samen zuchten en steunen over onze klachtjes:D
    Gefeliciteerd meis!:D

4. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Geweldig Corina!!! Gefelciteerd meid!!!!

Ik heb net verloskundige gebeld, 3 maart afspraak!!spannend!!!!

5. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, lekker late reactie van mij maar we staan op het punt om te gaan verhuizen. Druk, druk, druk... ;)

Maar Corina, GEFELICITEERD!!!!!!! Wat ontzettend leuk voor jullie. Hoe heb jij het je (schoon)ouders & broers en zussen verteld??

En Magic, we hebben nog geen idee hoe we het gaan vertellen. Ik vond de taart met een foto van de echo wel erg leuk. Maar mijn vriend heeft nog "kleinere" broer en zusjes (tieners) en daar willen we wel echt iets speciaals en origineels mee doen. Lastig! Al vind je wel hele leuke ideeën op zp.

6. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat ik vergat te vragen Magic, krijg je 1 maart ook al een echo of is het alleen een intake? SPANNEND!! Ik ga 8 maart voor mijn eerste echo. Lijkt me zo raar en ben echt benieuwd hoe ik ga reageren omdat ik er nog niet echt mee bezig ben. Behalve hier dan... :D Waarschijnlijk omdat we super druk zijn met het nieuwe huis. Daarna ga ik me wel verdiepen in baby-spulletjes. ;)

7. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Hey Truusje,

3 maart heb de intake! Ben benieuwd. Hoe gaat het met jou??

En Corina hoe gaat het met jou??

Liefs Magic

8. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles goed! Ben behoorlijk misselijk, maar het blijft tot mijn keel hangen zeg maar. Heel vervelend gevoel, dus ik eet de hele dag door kleine beetjes om het weg te krijgen en dat helpt wel. Verder begint mijn buik iets meer opgezet te zijn elke avond. 's Morgens heb ik daar nog geen last van. Gisteravond had ik een legging met een jurkje aan (op werk) en je zag echt zo'n onderbuikje uitsteken. Ik heb een slank postuur dus het was goed te zien. Gelukkig had ik een vest erover aan dus die heb ik de hele tijd dicht gehouden met het motto "ik heb het koud". ;) Verder ben ik niet echt moe, wat veel vrouwen veel hebben. Gelukkig maar, want morgen gaan we verhuizen en slapen heb ik geen tijd voor! Haha!

Heb jij al kwalen? Besef je al dat je zwanger bent? Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk. Maar spannend 4 maart!! Laat je nog weten hoe het was?

9. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik bedoel 3 maart natuurlijk en niet 4 maart. :)

10. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Dat misselijk zijn is vervelend meid! Is daar verder niks voor, wel slim dat je kleine beetjes door eet om het zo een beetje tegen te gaan. Wanneer moet dat misselijk zijn weg gaan dan?

Ik heb flink de griep gehad, dus ook flink misselijk en over geven enz, tja komt het nou van de griep of de zwangerschap.

Weetje dat ik het me eigenlijk nog niet helemaal goed besef, zal volgende week wel komen denk ik. Wel hebben mijn vriend en ik het er over gahd wanneer we het wie gaan vertellen enz, en dat vond ik toch wel heel leuk.

Gaaf dat je je buikje nu al gaat zien meid!! Veel sterkte met je misselijkheid en de verhuizing!

Ik laat je weten hoe het was!!

Liefs Magic

11. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Magic, hoe is het met je?? Ik ben echt heeeeeeeeel lang hier niet geweest. :) We zijn inmiddels verhuisd en we hebben een tijd geen internet gehad. Ik deed dus alles op werk. Alleen kon ik daar natuurlijk niet op zp kijken/schrijven. Inmiddels is het overal bekend, dus ik kan vanaf nu lekker mijzelf zijn. Ik vond het geheim houden ontzettend leuk, maar was er nu wel klaar mee.
    Mijn eerste echo was super trouwens!! Zo raar! Heb jij 'm inmiddels ook gehad? 1 april heb ik de combinatietest. Mijn vriend wilde dat graag, dus ga ik dat laten doen.

Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat!!

12. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Heeey Truusje!!

Zeker lang geleden!! ook ik ben een tijdje hier niet geweest hoor, haha!!
    Wat fijn dat je het grote nieuws al aan iedereen hebt kunnen vertellen!!Een geheim is leuk, maar je moet er soms zo veel rekening mee houden!!
    Hoeveel weken bij je nu precies?!!
    Wat gaaf dat je je 1e echo al hebt gehad! Leuk hoor!!

Wij moeten ons geheimpje nog wel even geheim houden!! 12 april hebben wij pas de 1e echo, dan ben ik 12,5 week!! Wat duurt dat lang zeg!!
    Wij hebben niet voor een combi test enz gekozen,het is welkom en als het niet goed zou zijn, laten we het toch niet weg halen. Maar daar heeft ieder zijn eigen keus in natuurlijk!

Dus je woont in een ander huisje! Leuk hoor!

Je bent weer bij meid!!!

Doeiiiiii

Deel Deze Pagina