Ik ben erg moe! heel erg moe begint al 1 uur smiddags.. savonds val ik op de bank in slaap..! En vind het zoo zielig voor mijn mannetje! Smiddags slapen .. lukt me niet .. en ben trouwens ook aan het werk.. Zijn er meer die er last van hebben of gehad hebben hoe lang duurder het bij jullie en deden jullie er ook iets aan ?
Hier hetzelfde 'probleem'! Ben begin van de middag al helemaal uitgeblust en val al rond een uurtje of 8/half 9 op de bank in slaap. Net als jou kan ook in s'middags niet slapen. Je kan er volgens mij vrij weinig aan doen behalve heel veel slapen. Ik heb wel de afgelopen drie weken me uren op het werk geminderd, dus werk nog maar 3 dagen en de rest van de week ben ik thuis, rust ik uit en doe de huishoudelijke taken. Vanaf volgende week ga ik wel weer gewoon 5 dagen werken maar dan heb ik hopelijk een klein energie reservepotje opgebouwd
hihi vervelend he..! Vind t zielig voor vriendlief.. ben alleen nog maar aan het slapen met trouwens wel vroeg wakker sochtends.. maar niet eerder dan mijn mannetje .. moet altijd nog snel snel snel ..
Yep hier nog iemand!! Volgens is er weinig aan te doen. Ik heb wel op een site gelezen dat je eraan toe moet geven en naar een aantal weken moet het wat minder worden. Maar ja hebben we nu zo weinig aan met z'n alles ( gaap)
hier ook iemand die zo moe is!! gelukkig kan ik 's avonds lekker met de beentjes omhoog en een beetje bijtrekken! en tegenwoordig lig ik er al om 22 uur en slaap direct zodra mijn hoofd het kussen raakt!!!
Ik heb er ook last van. Had gehoopt dat het met een week of 12 over zou gaan, maar helaas. Ik doe even een dutje op de bank als ik thuiskom op mijn werk. Dan kan ik er na het eten weer even tegen tot een uur of negen. Ik werk vier dagen in de week. Op de drie vrije dagen slaap ik uit en doe ik een middagdutje. Helaas heb ik 's avonds en in het weekend vaak ook nog wel werk te doen. En er moet natuurlijk ook nog wel wat in het huishouden gebeuren. Ik heb het gevoel dat ik de wakkere momenten alleen nog maar doorbreng met werken en poetsen. Verder lig ik maar wat te slapen of ongeconcentreerd tv te kijken. Ik heb inderdaad ook wel het idee dat ik mijn mannetje tekort doe. Maar het tijdelijk en voor een goed doel!
Ik kan geloof ik de hele dag wel slapen. Heb nu ook al weer brandende ogen. Geloof dat ik dat bij mijn eerste zwangerschap niet zo extreem als nu gehad heb.
hoi ja die vermoeiheid..........dat was ik nog niet vergeten begon ongeveer bij week 7 en duurde tot ongeveer week 12/13 gr klaske
Ken het heel goed.. begin ook rond de middag vermoeid te worden en zou het liefst mn bed in willen duiken maar ja die staat hier niet op het werk. Afgelopen 3 dagen ziek geweest en heel veel kunnen slapen dus hoop een beetje bijgetankt te zijn nu. Tot week 12/13?? pfff dan heb ik nog een maand voor de boeg hahaha fijn... Ben al zo gezellig voor mn manlief haha, die komt rond half 7 thuis van een opleiding voor zn werk, eten staat dan al klaar voor hem maar 2 uur later kak ik in Gisteren zei hij heel lief 'nu ik de hele dag zo druk bezig ben en jou amper kan smsen mis ik je pas echt, ik wil je niet meer kwijt mama van ons kindje' Dat maakt alle vermoeidheid dan in 1 klap weer goed hihi. Sterkte met de vermoeidheid meis!! Je bent zeker niet de enige.
Pfff hier precies hetzelfde. Het liefst lig ik de hele dag te slapen. Kan me niet herinneren dat ik bij de eerste ook zo moe was.
ohjeee moe,....ik heb er nog niet echt last van, alhoewel ik vanmiddag ineens echt super moe was,..lees dat het vanaf week 7 ongeveer echt gaat spelen,.....ben benieuwd hiero... succes meiden!
Hoi, Ik ben nu 5 weken zwanger en ben ook nu al super moe. Verder nergens last van hoor! Ach je moet er wat voor over hebben he! Liefs
Bij mij begon het al toen ik nog niet wist dat ik zwanger was 4 week ong. gisteren eerste dag lekker lang opgebleven! hopelijk word het wat minder.. bij mij zeggen ze dat ik er overdag niet moet overgeven aan moeheid anders word het gewoonte om even te slapen smiddags en dat wil ik ook niet..! wil weer fit zijn haha kan ik er tenminste van genieten !
Vanmorgen pas positief getest, maar al meer dan een week zo ontzettend moe.... En daardoor ook niet altijd even vrolijk... Herken mezelf soms niet, echt een kort lontje... Niet tegen de mensen om me heen, maar meer wanneer dingen niet snel genoeg willen lukken.... Kan echt de hele dag wel slapen... Zere brandende ogen en onwijs slaperig...
Hiero ook hoor! Ontzettend moe vooral als ik ochtend dienst heb gehad (ik werk heel onregenmatig). Dan ben ik vaak errug vermoeid en dan plof ik zodra ik thuis ben op de bank en slaap ik 1 á 2 uurtjes en dan gaat het wel weer. Maar dat hoort er gewoon bij, helaas.
wel lekker aan toe geven hoor, het is erg belangrijk -zeker nu- dat je luisterd naar je lichaam! Ik ben altijd al vermoeid, maar nu.. pffff . Ik lig er de helft van de week voor half 9 s avonds al in... 1 of 2 in de week zelfs gelijk met mn dochter om 7 uur.. Gezellig is anders, maar ik houd het écht niet vol.. En overdag slapen, daar is hier geen ruimte voor helaas, met een kleine die overdag maar 3 kwartier slaapt.
Hebben jullie ook dat je slecht slaapt? Want naast het feit dat ik me zo verrot voel slaap ik ook nog eens slecht.. Het voelt alsof mijn lijf in een euforische stemming is en ik daardoor niet slaap... Kan het moeilijk uitleggen... Loop gewoon te stuiteren, en nu na de positieve test is het logisch dat ik zelf ook helemaal opgewonden en blij ben, maar ook voor de positieve test sliep ik al bijna niet... Kan gewoon echt uren wakker liggen... Erg irritant, zeker omdat ik zo moe ben... Herkennen jullie dit?
@ mika. Ja ik ook!! Het is elke avond een drama om in slaap te komen! Dan lig ik maar te draaien entc. En als ik eenmaal slaap gaat het wel, maar ik ben ook weer heel vroeg wakker pfff
Ah... Gelukkig... Het is niet vreemd of het ligt niet aan mij... Alhoewel het natuurlijk vervelend genoeg is voor je.. Zou ons lijf in een of andere versnelling zitten ofzo? Ik heb het ook steeds bloedheet.... En dan krijg je dat het naast de dekens te koud is en eronder te warm...