Ik voelde me al een paar dagen anders dan normaal. Last van maagzuur, misselijk, je kent t wel. Omdat wij al ruim anderhalf jaar bezig zijn om zwanger te worden, en vele omo testen heb gehad, dacht ik, goh ik test ff om een zwangerschap uit te sluiten. Het was woensdag 17:00 uur en deed een test. Mijn man werkt deze week tot laat. Na vijf minuten keek op de test.... een licht tweede streepje! Dit kan niet waar zijn! Ik begin spontaan te janken en te trillen. Toen mijn man later die avond thuis kwam, heb ik m de test laten zien. Beide allebei bang dat het een vals positieve was. Want ja, we hadden al wat witte testen gehad. Vandaar dat we vanmorgen nog een test hebben gedaan. En ja hoor... Echt twee streepjes! Ik kan het nog steeds niet geloven! Al heb ik wel last van alle kwaaltjes, maagzuur, hele dag misselijk, overgeven, geurverbetering, last van m'n (.)(.).... Na anderhalf jaar, 3 rondes clomid en heel wat onderzoeken kan ik het dan eindelijk zeggen, IK BEN ZWANGER!!!!!
Zondag is pas m'n NOD trouwens. Mijn eisprong was tijdens het concert van Guus meeuwis, onder het nummer het is een nacht. Zo speciaal! Helemaal als je bedenkt dat het op vaderdag was