Zwanger!! Alleen onduidelijkheid over indicatie

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door joyce0606, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce0606

joyce0606 Actief lid

20 mei 2012
    127
    0
    0
    Ronde 4 voor wonder 2
    Zuid Holland
    Vanochtend een test gedaan met een k2v5 deze ws na 2 minuten licht.positief.
    Daarna vanmmidag een cb gedaan met indicatie. Hier kwam vrij snel.een.plusje te staan met een indicatie van 2-3 weken.

Maar eigenlijk kan dit toch niet? Ik heb mijn eisprong de 13e of 14e gehad, dus dat is maandag of dinsdag 14 dagen (ik heb ovultie testen en tem. Gedaan)

Hoe kan hij dan nu al 2-3 weken geven (met late middag urine)

Dit maakt mij beetje onzeker!!

2. Maia

Maia Niet meer actief

die 2-3 weken is eigenlijk 4-5 weken, heb je daar rekening mee gehouden?

3. joyce0606

joyce0606 Actief lid

20 mei 2012
    127
    0
    0
    Ronde 4 voor wonder 2
    Zuid Holland
    Jaa snap ik, maar ik kan toch niet al 4 tot 5 weken zwanger zijn als ik pas 11 dagen na mijn eisprong zit nu?

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogelijk maak je veel HCG (bijv bij een twee,ing), of je eisprong was eerder dan je dacht. Niet te veel waarde aan hechten hoor.
    En uiteraard gefeliciteerd!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Grote onzin dat het dan wel eens een tweeling kan zijn!!

Maar gefeliciteerd Joyce, het kan wel zijn dat je inderdaad sneller hcg aan maakt of je hebt een snelle innesteling gehad..geniet er lekker van!

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Waarom kan je geen 4 weken Zwangee zijn..?

11 dagen geleden je ei en tel daarbij 2 weken op en je zit zowat aan de 4 weken ;)

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb het van dichtbij meegemaakt, maar zeg niet dat het per se zo is. Daarom schrijf ik ook bijvoorbeeld... Beetje felle reactie van je. Zijn vast de hormonen:p

8. joyce0606

joyce0606 Actief lid

20 mei 2012
    127
    0
    0
    Ronde 4 voor wonder 2
    Zuid Holland
    Bedankt voor de reacties. Ik heb inderdaad ook gehoort over dat het dan een tweeling is, ik geloof niet dat dit onzin is, tenminste ik heb ook vaker gehoort dat er dan veel sneller HCG wordt aangemaakt (ik ken aantal tweelingmamas). Maar goed dat hoeft natiurlijk noet en dat is natuurlijk ook van.horen.

Ik vond/vind het gewoon raar omdat het bij de zwangerscjap van.mijn.zoon heel lang licht positief bleef de testen, ik heb toen ook 3 dagenvoor mijn NOD getest en.die gaf toen wel gewoon 1-2 weken aan.

Ik zal volgende week.wel even de vk bellen! En ondertussen test ik gewoon door :)

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!!

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.264
    6.159
    113
    Gefeliciteerd!!!

Het kan een tweeling zijn, ja, dan wordt er meer hcg aangemaakt. Maar grotere kans dat het er gewoon 1 is hoor. Hcg aanmaak is per zwangerschap verschillend, dus het kan heel goed dat je nu wat meer aanmaakt.

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid!

12. Irismarieke

Irismarieke Actief lid

15 mrt 2012
    410
    178
    43
    Vrouw
    Bij mijn test was de indicatie 2-3 weken volgens de test, echter bleek ik bij de eerste echo (volgens de test dus met 7 weken) pas 4 weken zwanger te zijn. Mijn hcg hormoon was dus hoger maar de zwangerschap was niet zo ver als de test deed vermoeden.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    hihi die van mij klopte ook niet de andere kant op. dachten al 11 weken te zijn bleek maar 6 te zijn, vraag me ook niet hoe dat kan. Testen waren al even positief, maar zie nu 34 weken zwanger van tot op heden goed groeiende meid, dus niets aan de hand. Het gebeurt soms. Van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina