niet meer intiem met man

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mevrouw Pinguin, 20 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    En hij heeft een hoog libido:(. Ik kan me er niet toe zetten. Alles doet me zeer. Hij zegt, we hoeven 'het' niet te doen maar handwerk is ook prima. Maar daar voel ik ook niks voor. En alleen bij hem iets doen vind ik op het moment ook niks.

Ik vind het heel sneu voor hem. .. Omdat het ook na de bevalling Nog wel even zal duren voordat ik me er goed genoeg bij voel. Hij is er best gepikeerd onder, snapt het enerzijds wel maar anderzijds ook niet. Ik merk dat hij ook een beetje afstandelijk aan het worden is. Logisch, zodra hij naar mij kijkt geef ik hem een snauw. Heel sneu.

Ben ik nog te redden? Moet ik me er maar overheen zetten en tegen mijn zin iets doen? VindHet voor hem zo vervelend. ......

2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb ook helemaal geen zin, maar ik ga zeker niks tegen mn zin doen. Mijn vriend wil dat ook niet.
    Je stelt je niet aan hoor, de ene heeft wel veel zin en de ander niet.

3. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mij libido is eventjes ook helemaal weg geweest (vanaf 4 weken tot 8-9 zwanger) mss maar 2 keer gevreeën.. Ik voelde me natuurlijk ook wel wat schuldig maar ga het zeker niet tegen mijn zin doen (ook geen handwerk)

Heb zoiets van als het echt zo hoog zit trek je jezelf maar af onder de douche ofzo. Natuurlijk dit ook tegen hem gezeg, geen idee of die het ook gedaan heeft. Maar ik vind dat vrijen etc van 2 kanten moet komen want je moet er beide van genieten toch

4. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Ik schaam me kapot maar ook ik (normaal hoog libido) wil er niks van weten.. al vanaf het begin.. Het is even niet anders..

5. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Hey Pinguïn, rot dat je je er zo bij voelt. Waarom kan je man het niet accepteren? Wat zit daarachter? Misschien kun je hem emotioneel wel geven wat hij nodig heeft? Troost, bevestiging? En de rest moet hij dan idd maar even zelf doen. Niets tegen je zin doen! Zou je man ook niet moeten willen :)

6. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

#6 TheDoctor, 20 nov 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2015
    Als ik geen zin heb, doe ik meestal wel mijn best om zin te maken. Nu vrijen inmiddels een heel gedoe is en ik regelmatig veel pijn heb, doe ik het wel hoor, andere dingen dan vrijen. Huppetee denk ik dan, kost maar een minuutje of 10, ik vind dat geen probleem. Als het me echt tegen staat, zeg ik ook wel eens 'neem maar een hete douche' ;).

Misschien kunnen jullie afspreken dat jij naar hem toe komt? Dan wordt hij niet afgewezen en hoef jij niet steeds degene te zijn die nee zegt. Verder zou je voor kunnen stellen dat hij het even wat vaker gezellig maakt met zichzelf. Ik zou wel proberen af en toe wat tijd voor elkaar te nemen. Lekker masseren of samen in bad, gewoon relaxen samen en wie weet komt van het een het ander. :)

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ja. Ik vind dat je je er maar toe moet zetten. Als hij het al prima vindt als je hem een handje helpt, dan is dat toch heel fijn. Hoe erg is dat nou? Als je weet dat je hem een plezier doet? Je kunt toch nog wel liefdevol zijn?

8. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Hier mee eens in de zin van, maak zin, doe je best. Geef elkaar een fijne massage en geniet van elkaar, ook al hoeft voor jou de climax dan niet is het wel fijn om hem dat te geven?

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Kon ik maar vrijen ! Ik doe er een moord voor !
    Ik heb een extreem hoog libido en zo ook man lief.
    Helaas mag ik nu niet vrijen of klaarkomen of ook maar iets doen wat de baarmoeder kan prikkelen .
    Mja man lief ken daar niks aan doen dus we maken het wel gezellig ( ik mijn rug massage en hij nja ergens anders ..
    Maar owww wat verlang ik naar 😓

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    😏mooi niets doen als het pijnlijk is , dan is het geen kwestie van zin hebben .
    Vrijen met tegenzin is als verkrachting , je lichaam en geest zeggen nee maar je doet het omdat het moet, klinkt behoorlijk fout in mijn oren . Of het je man is of niet ..
    mAAR dat betekend niet dat jullie het niet op een andere manier heel gezellig kunnen maken beetje knuffelen en tederheid doen als heel veel en tja als die lief is krijgt ie mischien geluk maar dat is heeeel aan jou

11. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Helemaal geen seks lijkt mij ook niks....denk dat je hier heel veel verschillende meningen gaat horen haha. Hier ook geen penetratie maar wel anders...vind wel belangrijk...maarja ieder voor zich natuurlijk

12. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Creëer intimiteit. Heb het gezellig. En kijk of je er dan zin in krijgt. Doe rustig aan. Heb je er echt geen zin in dan moet je natuurlijk niks tegen je zin in doen.

13. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Dat is ook een goeie tip vind ik. Dat je het zelf aangeeft. En gezellig maken kan ook, maar dan heb je wel de kans dat de evt. afwijzing harder aankomt bij je man...kan hij daar tegen?

14. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Zou wel proberen in 'the mood' the komen, maar als het niet lukt, lukt het niet. Absoluut niet iets tegen je zin in doen. Alsof jij dit leuk vind, toch? Wat dat betreft is een beetje begrip van je man ook wel op zijn plaats..

15. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Persoonlijk denk ik dat veel mannen het ook wel begrijpen. Maar dat maakt het niet minder moeilijk. Je gaat toch de intimiteit met je vrouw missen en zou wel oppassen met het ontstaan van afstand.

Heb er zelf ook wel last van, vaak ben ik gewoon zo moe. Dan heb ik nergens zin in. Maar merk wel dat als ik even investeer in samenzijn met mijn man, op welke manier dan ook, ik er meestal wel van ga genieten en de rest even vergeet.

Iets compleet tegen je zin doen is natuurlijk niks, maar zoals gezegd even samen in bad of iets dergelijks lijkt me een goed idee. Vind het wel belangrijk dat onderdeel van samenzijn niet te onderschatten.

16. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Thanks voor de tips. Ben vergeten te vermelden dat ik hem alleen op zondag zie.
    Door de week draai ik de volledige zorg voor onze dochter. Hij is voor zijn werk van 4.30-18.30 van huis (5 dagen). Ik werk 5 avonden van 18.45-23.00 en daarnaast werk ik op zaterdag van 7.00-19.00. Zaterdagavond is hij vaak bij vrienden (die kan hij door de week ook niet zien) dus in feite Komt het er op neer dat het op zondag dan moet gebeuren. Als we met onze peuter dochter in de weer zijn (slaapt moeilujk) dan ben ik blij dat ik ook eens zit.

Onze levens zijn monenteel niet op elkaar afgestemd. Daar komt in het nieuwe jaar wel verandering in. We leven teveel langs elkaar heen en nu ik zwanger ben ervaar ik sowieso Veel dingen wel wat zwaardee dan voorheen. Iets met chronisch moe;)

17. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Lijkt me dat daar ook wel een groot deel van het probleem ligt dan, is gekkenwerk zo langs elkaar heen leven. Denk dat als daar een oplossing voor komt, in het nieuwe jaar, het al een stuk beter zal gaan:)

18. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Oh en eens in de drie weken probeer ik mij ertoe te zetten maar hij vindt dit erg weinig. Is het ook, in verhouding met Hoe het was.

19. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Is het ook. Door samenloop van omstandigheden, verandering van werk tijden bij beide, is dit nu al 10 weken zo. December lukt nog niet te veranderen maar beide hebben we aanpassingen in ons werk gedaan en ga ik weer terug naar 4 avonden en alleen de zaterdag ochtend. En hij gaat normale uren werken zodat hij er met het avond eten ook is.

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik snap dat je moe bent wanneer jij de hele week in je eentje de zorg draagt voor je kindje. Ik snap ook dat hij in het weekend zijn vrienden wil zien... maar je hebt ook samen een kind en samen een relatie.
    Ik denk dat wanneer hij eens een zaterdagavond samen met je thuis is, en je wat ontlast, dat dat ook goed is voor jullie intimiteit.
    Anderzijds... hem "een handje helpen" is toch niet zo erg????

Deel Deze Pagina