Hayyy Ik heb een vraagje ik woog een week of 2 geleden nog 78 kilo ongeveer en vandaag stond ik in de ochtend ook op de weegschaal en ik woog nog maar 75,5. Ik ben vrijdag 13 weken zwanger ik maak me een beetje zorgen. Omdat ik zelf ook geen eetlust heb of ja wel honger maar niet zo erg. Het s morgens eet ik gewoon 2 boterhammen en s middags 2 boterhammen als ik honger heb en dan het avond eten maar dan heb ik al snel genoeg. En dat ben ik zelf niet gewent. Ik ben bang dat de kleine te weinig voedingstoffen krijgt en niet goed groeit en de pillen slik ik ook erbij. Heeft iemand dit ook of mee gemaakt?? Groetjesss
Ik ben in het begin ook 3 kilo afgevallen. En nu in totaal 5 kilo aangekomen. Het kindje krijgt echt wel genoeg, zeker als je goed eet. Ik ben in het begin erg misselijk geweest, veel gespuugd en nog steeds kan ik niet heel veel eten. Maar mijn kindje loopt 2 weken voor op groei en ze verwachten een 8 ponder. Kind komt dus niets te kort.
Hier zwanger van een tweeling, ik ben de laatste tijd ook afgevallen maar de babies groeien lekker door. Mooi zoals de natuur dat regelt!
Geeft niets! Je baby pakt wat hij nodig heeft. Probeer wel goed voor jezelf te zorgen, meer kun je niet doen. Ik ben 37+5 en 6 kilo aangekomen. Ik eet gezond, en zoveel ik wil. Probeer alleen niet te snoepen, want dat zijn lege caloriën. Hebben kindje en ik niets aan...
Hier ook eerst afgevallen. Ik had weinig honger, en at dus echt op de klok, omdat het moest. Maar dan nog tot 20 weken zo'n 5 kg kwijtgeraakt. Daarna kwam er weer 12 bij. Dus uiteindelijk 7 kg in de plus. Met kinderen van bijna 4 kg heb ik niet het idee dat ze er onder geleden hebben. En met een hoop andere rommel uit je buik was ik beide keren weer snel op gewicht Ik heb in overleg met de VK wel even een bezoek aan de dietist gebracht. Mede omdat mijn suikerwaardes een beetje raar waren (overdag wel erg laag).
Niet druk maken! Bij mijn dochter was ik bijna 15kg afgevallen door het vele overgeven. Na 26weken minder misseljk en uiteindelijk 7kg in de plus! Baby pakt wat hij nodig heeft!
Hier veel afgevallen de eerste 16 weken door de misselijkheid. Bijna 10 kg er af. Nu zit daar eindelijk de eerste kilo bij in de laatste week, zit nu dus krap 9 kg onder mijn begingewicht. Kleine groeit heel goed en is ontzettend druk, die lijdt daar dus zeker weten niet onder. Geen zorgen maken, je kleine pakt echt wel wat hij/zij nodig heeft.
Ik ben bij alle drie eerst afgevallen. Zit nu ook al ruim 3 kilo onder startgewicht.. Maar hier is het door de misselijkheid/overgeven.
De energie gaat toch eerst naar je kindje, dus als je zelf te weinig krijgt, krijg je vanzelf honger Ik ben deze zwangerschap in het begin ook iets afgevallen. Was niet extreem misselijk ofzo (alleen een beetje na het avondeten dus daar wel iets minder van gehad in het begin) maar eetlust prima, toch kostte de zwangerschap mijn lichaam blijkbaar energie en toch iets afgevallen. In mijn geval niet zo erg, ik had nog wat reserves hangen van de eerste zwangerschap Verder nu in totaal ongeveer 7 kilo aangekomen, dus klaag niet, ondanks dat ik me eigenlijk schandalig gedragen heb deze zwangerschap wat eten betreft.... Blijkbaar heeft mn lichaam het nodig
Aah tanks guys het I mijn eerste n daarom ben snel wat onzeker en ongerust. Daarom kan ik beter vragen voor dat ik te snel naar vak ga of dokter hihi dankjulliewel.
Ik ben in het begin 8 kg. afgevallen en daarvan pas weer 5 kg. aangekomen. Ik zit dus nog steeds 3 kg. onder het gewicht van voor mijn zwangerschap. Ik ben heel lang heel misselijk geweest en heb nu ook gewoon niet veel meer trek. Ik eet normaal, soms ook omdat het moet. Er konden wel wat kilootjes af, dus ik vind het niet zo erg
Komt goed, ik was 4 kilo afgevallen doordat ik minder ging eten door de misselijkheid. Ik at wel goed in ochtend en middag en tussendoor maar mijn avondeten was/is een drama Mijn verloskundige zei dat dit geen kwaad kon zolang ik maar wel gewoon blijf eten. Met overgeven is het een ander verhaal want dan gooi je juist alles eruit wat je nodig hebt. En jij krijgt wel binnen wat je nodig hebt. Wat je ook nog kan doen is meer verspreid over de dag eten als jezelf daar lekkerder bij voelt
Ik viel iedere zwangerschap in de eerste 14-16 weken zon 4-5 kilo af. daarna groeide ik gewoon weer. Je kleintje neemt wat het nodig heeft van jouw reserves. en het heeft er echt geen last van dat jij momenteel geen eetlust hebt. Komt echt wel goed!