wie van jullie kan mij helpen, mijn man en ik gaan 8 juni naar een concert in gelredome en nu zoeken we een motel/hotel niet te duur in de buurt van arnhem, heb net al ff wat gezocht op internet maarja dan kom ik toch steeds uit in arnhem op een handje vol hotels die toevallig allemaal dan volzitten. wie weet iets leuks en betaalbaars in de buurt van arnhem ik ben daar nl helemaal niet bekend. groetjes sim
Mercure hotel op CS Nijmegen (ongezellig, maar ja). Hotel haarhuis bij CS Arnhem (ook ongezellig) In Elst (15 minuten van Arnhem) liggen ook enkele hotels in de Dorpstraat. Pim
thanks, maakt niet uit of het ongezellig is, wij zijn een gezellig stel dus voor ons is het overal gezellig hihi. ik ga daar ff kijken (op internet) verder mag iedereen blijven komen met suggesties 8) liefs sim
ja, die was jammer genoeg vol, maar we hebben geloof ik nu iets gevonden in zevenaar, voor 72 euro 2persoonskamer, dus niet per persoon, wij vonden dit wel goedkoop, ik heb er geen verstand, wij gaan verder nooit in een hotel ofzo, althans lang geleden..hihi
bedankt meiden, ik denk ook dat we voor zevenaar gaan, schijnt iets van 12 kilometer van gelredome af te liggen, vinden we redelijk genoeg. we hadden helemaal geen zin om dat roteind terug te rijden na het concert, en ik ben 's avonds toch zo moe volgens mij slaap ik dan overal haha. heb wel zin om er even tussen uit te gaan heerlijk!