Wil iemand even meedenken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Manyi, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Hoihoi,

Hier toch maar weer een vraag van mij.
    Ik ben morgen 17 weken zwanger en 1 januari 'savonds bij de verloskundige geweest in het radboud i.v.m buikpijn en wat bloedverlies.
    Hier ben ik helemaal nagekeken, uitwendige en inwendige echo helemaal goed, urine goed en bloed alleen wat ontstekingswaarde die niet zorgwekkend waren.
    Ook is er nog een uitstrijkje en kweek afgenomen waarbij het wel weer flink begon te bloeden.
    Heb rust voorgeschreven gekregen.
    Tot nu toe dus niks gevonden maar de buikpijn blijft.
    Ook ben ik van 6 uur slaap naar meer dan 12 uur slaap op een dag gegaan, ben 'smorgens weer erg misselijk en geef soms weer over.
    In mijn onderbuik heb ik constant een zeurderig gevoel als of je heel erg nodig moet plassen en ze dan ook nog op je blaas drukken.
    Ook heb ik veel de pijn die vergelijkbaar is met toen ik een spiraaltje liet zetten.
    En veel druk op mijn onderrug en hoe genant mijn onderkant.
    Ik ben echt moe en enorm chaggerinig denk zelfs weleens stel ik me niet aan?
    Ben meerdere keren bij de vk geweest vanaf het begin van de zwangerschap en telkens kunnen ze niks vinden.
    Het begint nu echt mijn dagelijkse doen en laten te belemmeren.
    Mijn man denkt dat het geen zin heeft om morgen opnieuw de vk te bellen omdat ze dus niks vinden.
    Weten jullie misschien wat dit is of heeft iemand hier ervaring met onverklaarbarebuikpijn tijdens de zwangerschap?
    Wat zouden jullie doen?
    Dankjewel alvast

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je je eigen lijf moet volgen, je vk weer laten kijken en anders eens verder zoeken.
    Geen ervaring met de buikpijn enzo, heb ook wel s buikpijn maar das te verklaren door oprukkende banden en darmen etc.
    Volg je gevoel, ik krijg uit je post t idee dat je graag wil weten waardoor het komt, bespreek dat ook met je vk.

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als mijn verhaal!
    Elke keer dat met rust houden de buikpijn aan blijft houden moet je toch echt de vk bellen! Hier ook steeds niets aan de hand; maar k bleef wel bellen! (Omdat t moest van mijn moeder bijv; of van m'n vriend) zelf had k ook O iets van ze vinden maar niets... Maar toch bleef k bellen! K heb hier last van gehad van 19wk tot 28wk. Nu gaat t eigenlijk wel weer! Mocht niet meer werken en veel rust houden. Maar nu gaat t prima!

Mijn advies; bij elke onzekerheid gewoon bellen! Beter te veel als 1x te weinig!

Helpt een warme souche of een kruik? Ik ben op een gegeven moment steeds met een kruik naar bed gegaan en dit hielp hier goed om te kunnen ontspannen.

Succes meis

4. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Dankje voor je reactie,
    Dan misschien nogmaals de vk vragen en anders misschien iets van alternatieve geneeswijze proberen.
    Was ook al bij de huisarts geweest maar die keek vooral naar keel oren en longen.

5. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Hoi kimmiikim
    Ik ga inderdaad elke nacht met een warme kruik na bed, heb de halve dag een warme kruik bij me haha.
    Het ontspant inderdaad wel iets en dat is prettig.
    Ik durf haast niet meer te bellen, zullen ze niet denken daar heb je ze weer...
    Voor mijn gevoel klopt er echt iets niet ondanks dat ze niks kunnen vinden.
    Fijn dat het met jou weer beter gaat hopelijk blijft dat nu zo :)

Deel Deze Pagina