Zwanger en trouwen wat zijn de voordelen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shar079, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wilden op maandag gratis trouwen. Maar dat zat vol tot september en ik was begin juni uitgerekend. Dus wij hebben toen op t laatste moment besloten toch "echt" te trouwen. Ik heb in Arnhem voor 120 eu een trouwjurk gekocht en de moeder van een vriendin heeft m vermaakt. Ik was 36 weken zwanger namelijk ;) We hebben ongeveer 30 mensen uitgenodigd, alleen naastefamilie en vrienden. En daarmee hebben we na de ceremonie gegeten. Om 9 uur lag ik uitgeteld op de bank.:D
    Wat ik echt leuk vond was dat m'n dochter precies begin te trappen toen we het ja woord gaven. En dat ze ook een soort van op de foto's staat. Wel zou ik nog graag over een paar jaar echt een feestje willen geven. Dat heb ik wel gemist.

2. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben besloten toch te trouwen.. Op 3/3 en ben 14/4 uitgerekend.
    We trouwen die maandag gratis en hebben alleen de trouwzaal die we huren. Verder een hapje en drankje erna,p. En dan 'avonds uit eten met familie.
    We willen graag een feest houden na de geboorte van onze dochter om te vieren dat we een gezin zijn geworden.
    Het is maar net hoe jij je draai aan je trouwdag wilt geven.

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.040
    2.904
    113
    't Gezellige Brabant
    Je kunt het gezag tegenwoordig vanuit je luie stoel online aanvragen. Kost je helemaal niets ;). Je hebt van beide ouders de DIGID nodig om dit aan te vragen.

https://formulieren.rechtspraak.nl/Formulier.aspx

Deel Deze Pagina