zwanger en trouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door Pompeloesje, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sarah, wat grappig dat je het al zag!
    Maar je hebt toch wel genoten die dag en dat is toch het belangrijkst! En dat je het ja-woord hebt gegeven natuurlijk!

Wij geven wel een groot feest. Trouwjurk staat in mijn album. Heb de jurk in oktober uitgezocht en aangegeven dat ik met ICSI bezig was...plannen is dan lastig...maar het was geen probleem en de jurk kon wel vermaakt worden.
    Ik ben dan ook 18 weken Nonja!

De jurk zal vast wel passen! Je hebt het al doorgegeven, dus ze zullen echt hun best doen om het goed te laten zitten!
    Ik wil van de ene kant nog wachten tot eerste echo, maar die is denk ik eind maart, dus misschien een beetje kort dag om dan nog te vertellen dat je zwanger bent!
    (trouw 4 juni)

Zal eens kijken wat ik ga doen!

Liefs

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Toen wij gingen trouwen was ik ca. 24 / 25 weken zwanger. Bij ons stond het huwelijk al heel erg lang vast, een half jaar voor de bruiloft gestopt met de pil in de veronderstelling 'ach, ik moet waarschijnlijk heel lang ontpillen'en ja hoor raak in ronde 1, whahahahahaha (lekker naïef he ;)). Gelukkig was ik maar 4 kg aangekomen toen we gingen trouwen en kon ik gewoon in een echte trouwjurk (die ik al in okt gekocht had, kwam er in mrt achter dat ik zwanger was) die 1 centimeter verlegd moest worden 'voor het mooie'.

Mijn man en ik hebben met de fotosessie hele mooie foto's laten maken met onze handen op mijn buik in combinatie met die blinkende trouwringen :).....

Ik krijg er nu even geen foto bijgeplaatst :( (pagina om foto te plaatsen laadt niet op)

3. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Ik was 5 maanden zwanger en had een aardig buikje. Mijn trouwjurk was er een in de A-line en paste prima toen de dag daar was. We hadden als feestje een diner in een restaurant, het was de bedoeling zonder dansen, maar het was zo gezellig dat het dansen na het eten vanzelf ging. Ik heb het als een heerlijke dag ervaren, ik kan me niet herinneren dat ik ergens last van had.

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ben getrouwd toen ik 21 weken zwanger was.
    Had nog bijna geen buikje dus paste nog goed in een jurk.

Ben alleen in Las Vegas getrouwd , bij het las vegas bord.
    Meeste hebben we hier geregeld voor we gingen, zoals de limo, fotograaf en de plechtigheid.
    In Las vegas hebben we jurk en pak gehuurd en iemand die me haar deed en me opmaakte.

Bekijk bijlage 54694

5. ik was 33 weken zwanger
    en ik had geen jurk, maar gewoon een mooie broek en blouse en jasje.

ouders en zussen en broers mee
    in onze eigen witte oldtimer mercedes :D
    en onze oudste dochter was het ringen en bruidsmeisje :D
    daarna zijn we uitgebreid koffie gaan drinken en wezen eten....

het was een hele leuke dag, ik had er geen groot feest voor willen geven!!

6. demy

demy Lid

18 jun 2008
    38
    0
    0
    hoi,

ik ben in september 2009 getrouwd, en was toen 7 maanden zwanger, en had toen een mooi buikje, toen ik de jurk uit mocht zoeken was ik al zwanger en hebben we een zwangerschapsjurk uitgezocht die ik een paar weken voordat ik ging trouwen weer aan heb gedaan en toen hebben ze de in plaats van de rits als sluiting er een lint door heen geregen met een mooi strik eronder, ook moest de onderkant iets van 12 cm verlengt worden, dit hebben ze er heel mooi onderaan vast gezet, wat doorliep naar achteren, en aan sloot op mijn lange sleep.

we hebben s´ochtens foto´s gemaakt en zijn s´ middags getrouwd, waarna we in de na middag een receptie hebben gehad en s´avonds een warm buffet voor de familie, ons feestje was omgeveer om 23.00 uur afgelopen en zijn wij dat weekend blijven slapen in het hotel dat naast de feest locatie stond.
    en in dat weekend zijn we lekker op pad gegaan met z´n tweetjes (drieeen:):))!

was een hele leuke dag die voor mij goed vol te houden was, alleen wat ik heb gemist was het dansen, maar dat had ik er graag voor over.

groetjes demy

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Beste trouwzaak van Nederland! Ik ken er door mijn vorige werk heel veel maar deze zaak snapt nog wat service is en pronovias is gewoon een geweldig merk!

8. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hee meid,
    gefeliciteerd met je zwangerschap! hopelijk heb je een mooi buikie op 4 juni...

Deel Deze Pagina