Bleeeh baaldag...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelyme, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Hey Meiden,,

Moet even van me afschrijven hoor..

Gister moest ik op controle komen bij de verloskundige. Manlief was mee want we zouden uitleg krijgen over wanneer we moeten bellen als de bevalling begint ed.
    Mijn bloeddruk is altijd al aan de hoge kant (onderdruk), voor 2 weken terug zat ik op het randje (90-95)of ik naar de gynaecoloog moest ja of nee. Mocht toen de volgende dag terugkomen en toen had de vk hem handmatig gemeten, was toen niks aan de hand (75).
    Gister gemeten 1e keer 93 en 2e keer 92. Urine werd nagekeken en er zat iets eiwit in me urine ( vorige keer overigens niet)
    Dus in overleg met de dienstdoende gynaecoloog wouden ze me toch even zien. Had 'gelukkig' net mijn ziekenhuis tas klaargemaakt gister en op naar het zh. Daar gelijk weer urine opvangen en bloedgeprikt en een uur aan de ctg. Alles was goed, urine wel iets eiwit maar niet om ons zorgen over te maken. Ook over het vocht vasthouden werd eigenlijk weinig mee gedaan. Moest meer rust nemen.Gelukkig mocht ik weer naar huis, wat was ik kapot gisteravond zeg.. bah.
    Vannacht heel erg slecht geslapen om 2.00 naar de wc geweest en voor mijn gevoel klaarwakker. Mijn man is erg verkouden, hoest veel dus ook daar regelmatig van wakker en als ik sliep kreeg ik last van het zuur.
    Vanmorgen om 5.15 maar van bed afgegaan.. urine maar eens opgevangen want ik kwam er gister achter dat die ook niet helemaal schoon leek dus die straks maar even langs de H.A. brengen.
    En nu ontzettend veel last van vocht in me voeten, douchen was net gewoon niet prettig en nu alweer met de pootjes omhoog.
    Al met al voel me gewoon ellendig vanmorgen.. :(
    Zo dat lucht wel wat op.. fijn dat je hier altijd even je verhaal kwijt kan

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vervelend dat je je zo ellendig voelt. Als je zoveel last blijft houden en je bloeddruk blijft hoog en er blijft wat eiwit in je urine zitten, vraag (eis) dan om een regelmatig. Niet om je bang te maken (wat ik toch doe, maar wil het toch melden), bij mijn nichtje zijn dergelijke klachten niet serieus genomen en haar zoontje is met ruim 37 weken overleden. Zij heeft geen ctg's gehad, hadden ze het wel gedaan, hadden ze misschien kunnen zien dat het niet goed ging en kunnen inleiden.
    Sterkte!

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Zo joh dat meen je niet :$
    Maar hebben ze haar nooit doorgestuurd dan naar het ZH??
    Want het 1e wat ze bij mij deden was een ctg aansluiten..

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee, helaas dus niet. Ze heeft van zichzelf een erg lage bloeddruk, ik geloof onderdruk ongeveer 60, die was op het eind van haar zwangerschap 80. Dat is normaal gesproken best netjes, maar voor haar doen ontzettend hoog. Ik denk dat ze daardoor de fout in zijn gegaan. Ze hield ook ontzettend veel vocht was, was echt zo'n Michelinmannetje (vrouwtje ;)). Het was wel hoogzomer, maar toch....
    Daarom vind ik ook dat jij op je strepen moet gaan staan als het niet goed voelt. De schoonzus van mijn nichtje is met ruim 37 weken ingeleid met dezelfde klachten als jij en met in het achterhoofd haar neefje die in mama's buik is overleden.
    Mijn neef heeft een kindje gekregen dat met 26 weken is geboren, doordat de mama een blaasontsteking had. Ze doet het gelukkig goed nu (is ruim 7 weken), maar door wat we dus in de familie hebben meegemaakt vind ik dat je niet voorzichtig genoeg kan zijn.

Deel Deze Pagina