Wij wilden niet per sé zwanger trouwen, maar kwam wel toevallig zo uit. In oktober besloten te trouwen, en in die maand stond al een afspraak om mijn spiraaltje te verwijderen. Wij hadden het geluk dat ik de volgende maand zwanger was, maar voor het zelfde geld was ik nog niet zwanger toen wij in februari trouwden. Wel bewust gekozen, omdat die afspraak bij huisarts al stond, om niet te lang met trouwen te wachten, want ik wilde wel volledig van het feest kunnen genieten, zonder dikke buik en wellicht moe etc. We hielden er dus wel rekening mee dat ik wél snel zwanger kon zijn en ik wilde dan maximaal 3/4 maanden zijn. Het werd 15 weken. Veel plezier op je trouwdag. Houdt er wel rekening mee dat je juist in een vermoeide periode kan zitten, dus zorg dat je veel rust kunt hebben op die dag. Had ik ook en het werd topdag! Liefs Juud
ik dacht even dat ik hier een berichtje van mezelf zat te lezen! Wij zijn ook naar een vip huisje van centerparcs op de Eemhof geweest! Ook geen feest, maar een heerlijk etentje... Ik ben 10 april getrouwd, nog geen 2 weken geleden. Ik was toen precies 20 weken zwanger. Mijn man zei altijd: ik zal nooit trouwen, haha. Hij vroeg me ten huwelijk op valentijsdag dit jaar. Dus toen was ik al bijna 12 weken. Hij vroeg wanneer mij het het beste leek, nou, zo snel mogelijk natuurlijk. Ik begon me net zó goed te voelen. Hoe langer ik zou wachten, hoe dikker ik zou zijn, en meer ongemakken natuurlijk. En als we 2 weken zouden wachten,zouden mijn schoonouders hun vakantie af hebben moeten zeggen. En het is een super-geweldige dag geweest!
wij hebben onze trouwdag verzet, ik zou in juli trouwen maar ik ben veel te bang dat ik net op dat moment zal bevallen haha, nu gaan we volgend jaar juli trouwen groetjes latoya
Hoi, Ik ben 18 april 2007 getrouwd en ben nu ruim 6mnd in verwachting en gezegend met een flinke buik. 1 dag voor het trouwen heb ik mijn jurk nog gepast zodat hij eventueel nog vermaakt kon worden. Je kunt immers in 1 week tijd nog flink groeien. In de jurk die ik aanhad kon je bijna niet zien dat ik in verwachting was, hij was prachtig en dat terwijl ik eerst niet eens een jurk aan wilde, omdat ik eigenlijk niet met mijn dikke buik in een jurk wou. Ik kan het iedereen aanraden, ben je in verwachting en ga je trouwen? Koop dan wel een mooie jurk en denk niet dat je er niet op je mooist kan uitzien.
Wij gaan over een maand trouwen, op 25 mei. We wilden eerst pas stoppen met de pil als we getrouwd waren, maar vonden het toch ook wel leuk om het eerder te doen. Wie weet zou het al zo snel lukken, en ja hoor in een keer raak! We vinden het superleuk dat ik zwanger ben als we trouwen. Dan zal ik ongeveer 9 weken zijn.
Ik ben op 19 mei 2006 getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was (zie album). We wilden eerst een geregistreerd partnerschap regelen, maar bij nader inzien vonden we trouwen veel leuker, en wilden we liever niet trouwen met ons kindje er écht bij. Een vriendin van mij is 3 maanden na de geboorte van haar dochter getrouwd en hoewel dat best heel leuk is, stond de hele dag meer in het teken van hun verliefdheid op hun dochtertje dan op elkaar. Ik wilde de dag echt met z'n tweetjes beleven. En Sofia was er toch een beetje bij. Ik ben wel blij dat ik niet later getrouwd ben, want na 6/7 maanden kreeg ik meer last van mn rug en had ik sowieso niet meer op hakken kunnen lopen (niet heel belangrijk, maar toch...).
Ik ben getrouwd! De jurk zat prima en je zag helemaal niks. Tis dat de mensen het wisten want die zeiden ook al, nou je ziet niks hoor.
Ik ga 7 juli trouwen en ben dan 30 weken zwanger. We zouden al gaan trouwen voordat ik zwanger raakte. We wisten dat de kans bestond dat ik zwanger zou zijn, maar we hadden gedacht dat het allemaal wat langer zou duren. Ik heb een ontzettend mooie jurk en zie er die dag echt prachtig uit. Ik hou er wel rekening mee dat ik het een beetje rustig aan doe die dag, maar verder ga ik gewoon genieten. Regelmatig even lekker zitten en ik doe geen pijnlijke trouwschoenen aan, maar platte muiltjes. Misschien tussendoor nog wel slippers. hihi. Ik hoop dat het niet al te heet is die dag.
hallo, ik ben gisteren getrouw met 30 weken zwangerschap. het was geweldig, lag om 3.00uur in bed dus goed volgehouden de dag. de tip is de dag ruim plannen ( ik hoefde pas om 10.00uur bij de kapper te zijn) en goede schoenen aantrekken en vooral genieten.........
Wij gaan in ondertrouw 6 dagen na me uitgerekende datum. 12 September de grote dag! We wilden eerder trouwen van wegen de kleine. Maar helaas was de eerste dag wat vrij was pas 12e september. We trouwen omdat we een echt gezinnentje willen zijn.
Nee trouwen omdat je zwanger bent vind ik persoonlijk een beetje stom want dan komt het bij mij over alsof je het alleen maar doet omdat je zwanger bent terwijl dat je wel met elkaar trouwt en niet met of om de baby... En mensen die denken dat het een rompslomp is om na de bevalling al het papier werk nog te moeten doen ( zoals gezag aanvragen enzo ) die hebben het mis want ik ben dus niet getrouwd en we zijn 1x 5 min op het stadhuis geweest om die kleine te laten erkennen door mijn vriend en de rest gaat via de post... We zijn wel van plan om te trouwen maar dan als die kleine wat groter is zodat hij er ook wat van mee krijgt... Maar trouwen omdat je zwanger bent vind ik een beetje stom.. maar goed ieder zijn eigen ding
Wij hebben er bewust voor gekozen niet zwanger te trouwen. We wilden namelijk een 'echte' bruiloft met alles erop en eraan. En ja dat kost wat euries. Afgelopen december heb ik al mijn moed bij elkaar geschraapt en mijn vriend ten huwelijk gevraagd. De datum hadden we al snel bedacht : 28 aug 2007 (dan zijn we 6 jaar samen). Alleen een week later kwam ik erachter dat ik zwanger was! Uitgerekende datum : 23 aug! Dus dit jaar doen we het maar even niet. Nu staat de precieze datum nog niet vast, maar het gaat aug volgend jaar gebeuren! Ik las iets over ouderlijk gezag enzo... dat hebben we allemaal wel gewoon geregeld. Mijn zoontje heeft dus papa's achternaam, en papa heeft ouderlijk gezag. Wel zo prettig Koste idd (zoals iemand al zei) alleen wat tijd, en een postzegel voor de envelop naar de rechtbank.
Inmiddels kan ik er ook over meepraten. Wij zijn afgelopen donderdag, 03-05-07 getrouwd. (zie foto's in mijn album) Het was een onvergetelijke dag. Ik zou het zo weer doen. HET WAS GEWELDIG! Liefs, Dolfijn
Wat heeft iedereen een prachtige trouwfoto's in 't album staan zeg! Super! Mijn vriend en ik zijn niet getrouwd... Aan de ene kant wil ik ook niet trouwen "omdat we zwanger zijn". Ik ben namelijk al eens getrouwd geweest (ik weet 't erg jong, maar ja ) en ben 2 jaar geleden gescheiden. Op één of andere manier is 't qua gevoel nu nog te vroeg om te trouwen, maar aan de andere kant... als ik naar mijn lieve kereltje kijk en ik denk aan onze mooie frummel op komst, dan begint het wel te kriebelen! Liefs Chris
we hebben wel plannen om te trouwen in feb 2008.. maar dat was al voor ik zwanger werd.Maar ik weet nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben. Dus we moeten even die datum afwachten en dan kijken of alles gaat lukken en passen enzo
Wij gaan 7 aug trouwen! Stond al vrij lang vast en we wisten dat ik evt met een buik zou gaan trouwen. We hebben alleen ff een voorbehoedsmiddel gebruikt als de bevalling rond de trouwdatum zou zijn haha Als we gaan trouwen ben ik 18 weken zwanger, en mn jurk wordt netjes aangepast.... heb er super veel zin in! Lekker showen met mn buikje!
Wij zijn op 20 mei 2005 getrouwd, was toen precies 30 weken zwanger.. Onze bruiloft was al gepland op die dag.. Jurk was al gekocht etc en toen bleek ik zwanger Toch de dag in originele planning door laten gaan omdat we niet wilden afwijken van hetgeen we wilden, ondanks mijn zwangerschap. Mijn jurk was een plaatje, uiteindelijk helemaal aangepast naar een passende jurk (zie album) en de dag was prachtig. En we waren pas tegen 2 uur 's nachts in onze bruidssuite, dus heb niets hoeven laten op die dag, behalve alcohol
Hi Wij gaan ook trouwen! We zijn weer een nieuw huis aan het bouwen en daarom wilden we nu eindelijk eens alles goed gaan regelen voor elkaar, samenlevingscontract, testament etc. Maar nu zijn we dus opeens weer zwanger. 't Wordt een moetje hihi, we gaan trouwen! Dat maakt alles wel zo vanzelfsprekend en gemakkelijk. Omdat we eigenlijk altijd gezegd hebben dat we zouden trouwen als dit huis klaar is met een groot feest thuis in de tuin, willen we nu eerst stilletjes trouwen. We kwamen er alleen steeds niet uit over hoe dan. Ik vind het niet zo leuk zonder mn ouders... Nu hebben we het volgende compromis gevonden: we gaan trouwen op ons favoriete vakantieplekje in Griekenland, tijdens onze vakantie! Superrr! Ben al druk alles aan het regelen met documenten, ambassades, rechtbank enzo - heel gedoe dat wel, maar het gaat vast lukken nu! Ik ben al 5 maanden zwanger als we trouwen in augustus - dus een groot zuipfestijn zal t niet worden maar wel helemaal perfect. Met zn tweetjes - intiemer kan niet. En dan volgende zomer, als het huis klaar is, en de kleine erbij.. dan trouwen we gewoon nog een keer hier in Nederland. Met familie en beste vrienden, in een kapelletje - en daarna alsnog het grote feest thuis! Helemaal perfect!
Wij gaan ook trouwen, volgende week 23 mei. We trouwen omdat we van elkaar houden en niet alleen omdat we zwanger zijn. Ik ben dan 31 weken zwanger, kan niet wachten tot het zover is ! Groetjes.