Ook wij gaan trouwen... Ik heb er echt heel veel zin in! We hebben gekozen voor een kleine bruiloft. Samen met ouders vrienden en familie naar het gemeentehuis, daarna lekker met zijn allen zitten en wat eten en drinken. Het weekend gaan we dan een kasteel overnachting in Maastricht. Van ons hoeft het niet zo uitgebreid We trouwen voor de kleine maar natuurlijk ook voor ons samen. Ik kijk ernaar uit dat we allemaal de zelfde achternaam delen, het voelt voor mij dan als een gezinnetje.
Wij gaan ook trouwen 05-06-07, kan niet wachten tot het zover is. We zouden zo wie zo trouwen, ook al was ik niet zwanger geweest!
Wij trouwen op 21 juni 2007. Ik ben dan 27 weken zwanger. Jan-Willem had mij al ten huwelijk gevraagd voordat we wisten dat we zwanger waren. Nu is het dus twee vliegen in een klap. Over twee weken ga ik mijn jurk weer passen. Die is twee maten groter besteld en zal helemaal aangemeten worden. Dus dat komt vast wel goed. Leuk om te lezen dat er toch zoveel mensen zijn die zwanger trouwen! Hadden jullie ook dat mensen dan vroegen of zeiden:'O daarom gaan jullie trouwen'. Dat vind ik wel vervelend, maar zolang wij het voor onszelf maar weten. GRoetjes Kim
Toen wij trouwden was ik 5 weken zwanger en we hebben het toen lekker voor onszelf gehouden, zo speciaal! Pas later gingen de mensen terugrekenen... oh, dus je was toen al net zwanger?