hey ja we zeggen altijd we gaan nog een beetje opletten en nog een 2tal maandjes de vruchtbare periode mijden, maar dat lukt ons dan wel neit . We hebben ook ons wens voor een tweede meoten uitstellen doordat ik opnieuw naar school ben gegaan dusja nu we weten dat we er voor gaan, lukt het ons niet echt goed om voorzichtig te zijn Mijn jurk is speciaal eentje dat kan aangepast worden als ik zou zwanger zijn Ik denk dat ik een jurk of 8 heb geprobeerd, maar mijn keuze was eigenlijk wel redelijk snel gemaakt. Kheb een tweetal uur zitten passen. Mmmm we zijn het menu gaan proeven en ik verlang al terug om het nog eens te eten. Wij hebben als voorgerecht eenborstfilet met eendeborstpastei met witte chocolade saus en als hoofdgerecht cotalos met bearnaise saus. Wat kiezen jullie? Ik denk ook dat we hier goed geklust hebben. Nee momenteel gebruik ik nog geen ovulatietesten, al heb ik er wel liggen. als het binnen paar maand nog niet prijs is dan ga ik ze wel gebruiken. Gebruiken jullie ze? Hopelijk heb je binnen een 6 tal dagen goed nieuws!
Ja ik heb ze wel gebruikt. En je ziet het resultaat dus ik ga zwanger trouwen, alleen donderdag nog even de echo afwachten. Ik hoop zo dat de kleine op de goede plek zit en blijft plakken!
Wij gaan ze gebruiken vanaf de volgende maand. Ik heb er toch al liggen, kan ze dan evengoed gebruiken Ben blij voor u en ik hoop ook dat het allemaal goed verloopt en goed nieuws hebt donderdag! Ik nog enkele dagen afwachten en dan weet ik of ik mijn regels krijg of als ik positief nieuws heb. Volgende week hebben we een afspraak met onze fotograaf hopelijk verlot het beter dan met onze vorige!